Fitness Seller

Eerste kuur,

Bezoekers in dit topic

Log 5;

Vermoeiende en zware dagen achter de rug. Donderdag had ik last van zware hartkloppingen en steken op de borst, kortademig en geen slaaplust. Heb die nacht maar 2/3 uur geslapen :( had die dag nog keuring bij een selectieprocedure. Helaas de fysieke test hierdoor ^^ niet gehaald.

Ik ben er kortademig en heb griepklachten & verkoudheidklachten; roidfever? Ik heb net mijn temp. Gemeten en kom op 37,9 heb een hele pijnlijke pip van gisteren maar geen enkel teken op infectie/abces dus maak mezelf daar ook geen zorgen over.

Voeding is kut door geen honger, (heb veel dorst) training ook, donderdag voor t laatst getraind. Hopelijk vanaf maandag weer knallen en dan mooie logjes schrijven i.p.v. zeiklogs :(
Klinkt als griep/ corona?
 
Klinkt als griep/ corona?
Getest 3x negatief...

Zal wel een griepje zijn. Last van men borst heb ik gelukkig niet meer.

Alleen die kortademigheid & verkouden en nu lichte koorts dan 😐
 
Log 6;

Week 4. 105,2kg vanochtend gemeten jammer dat ik na 5 dagen stabiel gewicht behoud. Merk wel dat ik een tintje droger ben dan voorheen. Omdat ik weinig tot geen weight heb gegaind komt door:

Vermoeide dagen door;
1. Koorts in de avond 38c en overdag verhoging van ~37.5c
2. Kortademigheid
3. Weinig eetlust

Ik voel me niet doodziek maar merk dat ik niet 100% lekker voel. Desondanks krijg ik toch al mijn maaltijden met moeite op.

Hoop dat dit kleine griepje of wat het ook mag zijn snel achter de rug is zodat ik kan gaan vlammen.

Ik wil voortaan schouders injecten iemand toevallig bekend met welke naald op 15%BF

Ben maandag naar de HA geweest en hij gaf aan dat mijn hartkloppingen niets kwaat kan. Hartslag is ~90 en bloeddruk laag dus ideale waardes.
 
Log 6;

Week 4. 105,2kg vanochtend gemeten jammer dat ik na 5 dagen stabiel gewicht behoud. Merk wel dat ik een tintje droger ben dan voorheen. Omdat ik weinig tot geen weight heb gegaind komt door:

Vermoeide dagen door;
1. Koorts in de avond 38c en overdag verhoging van ~37.5c
2. Kortademigheid
3. Weinig eetlust

Ik voel me niet doodziek maar merk dat ik niet 100% lekker voel. Desondanks krijg ik toch al mijn maaltijden met moeite op.

Hoop dat dit kleine griepje of wat het ook mag zijn snel achter de rug is zodat ik kan gaan vlammen.

Ik wil voortaan schouders injecten iemand toevallig bekend met welke naald op 15%BF

Ben maandag naar de HA geweest en hij gaf aan dat mijn hartkloppingen niets kwaat kan. Hartslag is ~90 en bloeddruk laag dus ideale waardes.
Hopen dat je weer fit bent vd week!

Voor schouder pak ik zelf insuline naaldjes, die backload ik. Oranje naaldje kan ook prima
 
Hartslag 90 per minuut?
Is dat je rustpols?
 
Het kan zijn dat ik rare ideeën heb over een normale rust hartslag, omdat de mijne bijzonder laag is, maar 90 klinkt echt enorm hoog. Zodra je gaat wandelen knalt ie dan ook echt naar 120 of hoger?
 
Dan zul je binnenkort wel dood gaan.
En zoek een betere dokter zolang je nog leeft.
Een rustpols van 60 is al hoog, geen wonder al die slaap problemen.
Ga eens aan je natuurlijke herstel werken ipv het werk door je kuur te laten doen. Oftewel je doet teveel.
Een lamp die twee keer zo fel brand brand maar half zo lang.
Bodybuilding is geen sprint.
 
Dan zul je binnenkort wel dood gaan.
En zoek een betere dokter zolang je nog leeft.
Een rustpols van 60 is al hoog, geen wonder al die slaap problemen.
Ga eens aan je natuurlijke herstel werken ipv het werk door je kuur te laten doen. Oftewel je doet teveel.
Een lamp die twee keer zo fel brand brand maar half zo lang.
Bodybuilding is geen sprint.
Misschien wat cardio toevoegen voor wat cardiovasculaire gezondheid?
Misschien zakt zijn hartslag en/of bloeddruk daar nog wel wat van.
 
Dan zul je binnenkort wel dood gaan.
En zoek een betere dokter zolang je nog leeft.
Een rustpols van 60 is al hoog, geen wonder al die slaap problemen.
Ga eens aan je natuurlijke herstel werken ipv het werk door je kuur te laten doen. Oftewel je doet teveel.
Een lamp die twee keer zo fel brand brand maar half zo lang.
Bodybuilding is geen sprint.
60 in rust echt heel normaal,
Sterker nog 80 word nog als normaal gezien.
 
60 in rust echt heel normaal,
Sterker nog 80 word nog als normaal gezien.
Ohh, eens gegoogled: "Een normale hartslag is tussen de 60 en 90 slagen per minuut, bij rustig zitten."
 
Ohh, eens gegoogled: "Een normale hartslag is tussen de 60 en 90 slagen per minuut, bij rustig zitten."
Smorgens na je slaap als je hem dan meet is die het “rustigst”, meet je hem bijv smiddags nadat je een uur op de bank hebt gelegen kan die alsnog hoger uitvallen dan smorgens. Vandaar dat het een vrij breed getal is.
 
Dan zul je binnenkort wel dood gaan.
En zoek een betere dokter zolang je nog leeft.
Een rustpols van 60 is al hoog, geen wonder al die slaap problemen.
Ga eens aan je natuurlijke herstel werken ipv het werk door je kuur te laten doen. Oftewel je doet teveel.
Een lamp die twee keer zo fel brand brand maar half zo lang.
Bodybuilding is geen sprint.

rustpols van 60 is hoog? Wat is dan normaal 40? Wat denk jij wat ik ben een wielrenner? Een marathonrenner Misschien jij wel maar ik niet, en dat wil ik graag zo houden.

Natuurlijk herstel? Ik train al 5 jaar en wil een kuurtje doen van 400mg test, wat een beginnerskuur is. ik ben zeker geen drug abuser.

Tevens als jij 120 wilt worden ga je gang. Doe mij maar 80 scheelt alweer 40 jaar naar die onzin luisteren wat jij op dit forum uitkraamt.

Als je een lage bloeddruk hebt is je hartslag hoger, het composeert elkaar. En bloeddruk is ook belangrijker cardiovasculair dan hartslag.
 
Log 7;

Week 4. vanochtend 105.4 gemeten.

Voel me beetje kut alsof ik achteruit ga, vooral als ik ga trainen normaal heb ik hier totaal geen last van. Verder gaat het eerste uur van de training wel lekker daarna bergafwaarts. Normaal = voordat ik begon met kuren gebruikte ik cafeïne en ook zout door de dag heen. Nu niet meer misschien heeft dit inpakt op mijn trainingen.

Na een avonddipje gisteren 30min geslapen. werd wakker in het zweet en men bed was vochtig.

Eetlust komt weer terug & lichaamtemp daalt dus denk dat ik bekant aan het einde van mijn test flu of hoe je t ook mag noemen zit.

Net geïnjecteerd in linkerbil, 0,8ml. Na het aspireren drukte ik de plunger in en hij stopte bij 0.5ml en ging niet verder ook met wat meer kracht (niet dat ik op die plunger aan t rammen was). maar hij ging gewoon niet verder? Enig idee wat dit zou kunnen zijn? :/ ak Vind het injecteren allemaal nog steeds niks, ook niet na bijna 10x doen. :( blijft t klote moment van de dag waar je tegen op kijkt :(

Maarja naald gewisseld spot veranderd geaspireerd en erin gezet.

Hopelijk morgen weer knallen (zonder teveel pip :) )

-Q out!
 
Net geïnjecteerd in linkerbil, 0,8ml. Na het aspireren drukte ik de plunger in en hij stopte bij 0.5ml en ging niet verder ook met wat meer kracht (niet dat ik op die plunger aan t rammen was). maar hij ging gewoon niet verder? Enig idee wat dit zou kunnen zijn? :/ ak Vind het injecteren allemaal nog steeds niks, ook niet na bijna 10x doen. :( blijft t klote moment van de dag waar je tegen op kijkt :(
Je bil gedeelte waar je injecteert is een plek van 5 bij 5 cm ongeveer. Zou niet op identiek dezelfde plek wekelijks injecteren schuif 1a2 cm op per keer. Die plek waar je vorige keer injecteerde voel je wel dmv een hard stukje, ga daar dus niet die naald nogmaals in rammen. Dat plekje is litteken weefsel en dat moet even herstellen, soms binnen een week of 2 en soms voel je het al niet meer na 3 dagen. Zolang je die bubbel dus voelt moet je niet precies daarop injecteren.
 
Mijn metingen zijn accuraat, vet zal rond de 16% schommelen. fysiek foto komt er niet omdat ik graag anoniem blijf, hopelijk word deze keuze gerespecteerd.

Van 1 foto van je fysiek weet heel Nederland en Belgie natuurlijk wie je bent en dat je anabolen gebruikt… Je wordt gelijk ontslagen van je werk, je vriendin verlaat je en je opa en oma onterven je meteen. Wat een lulkoek.

Mijn biceps is vanaf nu ook 55cm, vetpercentage 7%. Waist 71cm. Geen foto’s want wil graag anoniem blijven. BVD voor jullie begrip.
 
Van 1 foto van je fysiek weet heel Nederland en Belgie natuurlijk wie je bent en dat je anabolen gebruikt… Je wordt gelijk ontslagen van je werk, je vriendin verlaat je en je opa en oma onterven je meteen. Wat een lulkoek.

Mijn biceps is vanaf nu ook 55cm, vetpercentage 7%. Waist 71cm. Geen foto’s want wil graag anoniem blijven. BVD voor jullie begrip.
Beetje gênant bericht van je...

Dat jij niet genetisch aanlegd bent en begonnen bent op 83KG. Betekend niet dat een andermans stats fake zijn. Ik train al sinds mijn 14e en en serieus vanaf mijn 17e.

Tevens zet jij pas in week 6 van je log 2 foto's erop. Dus wie weet komen de foto's nog.
 
Beetje gênant bericht van je...

Dat jij niet genetisch aanlegd bent en begonnen bent op 83KG. Betekend niet dat een andermans stats fake zijn. Ik train al sinds mijn 14e en en serieus vanaf mijn 17e.

Tevens zet jij pas in week 6 van je log 2 foto's erop. Dus wie weet komen de foto's nog.

Oke nou ik kan niet wachten totdat Quincy de genetic freak wat foto’s laat zien. Tot dat moment is aangebroken nemen we alles maar met een korrel zout hier.
 
Oke nou ik kan niet wachten totdat Quincy de genetic freak wat foto’s laat zien. Tot dat moment is aangebroken nemen we alles maar met een korrel zout hier.
Wat ben jij een kinderachtige en genante knaap. 😂
 
Back
Naar boven