- Waardering
- 36.332
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
- 12%
Je kan de anavar even bewaren voor de laatste weken.
Eventueel totaan nakuur.
Eventueel totaan nakuur.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
FixedAnavar er sowieso uit.
Zal wel lekker op 500 test blijven. Daar zit je nu toch al op.
Zal lekker 2x per week blijven zetten. Of als je prikken niet erg vind elke dag met insuline naaldje.
Gewoon 500 mg in een normale spuit en dan verdelen over 7 insuline spuitjes.
Maar 2x per week kan ook prima
Lijkt zo, maar lastig te zien op eerste foto. Geen finasteride gebruikt?Geen idee eigenlijk... valt jou iets op? Ben sowieso "gezegend" met super dun haar en opkomende kaalheid
Nee niet gebruikt. Had sowieso hoop op weinig sides. Alleen acne kwam wel echt tegen het einde van de kuur. Maar lees dat mensen daar soms minder last van hebben als ze vaker kuren?Lijkt zo, maar lastig te zien op eerste foto. Geen finasteride gebruikt?
Netjes, zal nu nog even maintainen als ik jou was en daarna ff een minicut doen zodat je weer een leane basis hebt om te gaan bouwen straks
ik zal niet gaan stijgen nu. maar gewoon hetzelfde blijven zitten waar je in de kuur op zat. en daarna langzaam gaan afbouwen. anders ga je alleen maar meer vet aanzetten en moet er ook meer af plus je wordt minder gevoelig voor voedsel, bloedglucose is ook hoger nu. Dus gaat dan nog eerder vet ook aanzetten ipv spiermassa.Ja, goed plan. Eerst zorgen dat m'n waardes allemaal goed zijn en ik volledig herstel. Dan cutten naar 10-12% en dan weer gas er op.
Ben nu juist aan het stijgen in kcal (macros berekend), ik wil m'n verlies echt minimaliseren. Zie het nu ook als een sport om dit zoveel mogelijk te behouden.
ik zal niet gaan stijgen nu. maar gewoon hetzelfde blijven zitten waar je in de kuur op zat. en daarna langzaam gaan afbouwen. anders ga je alleen maar meer vet aanzetten en moet er ook meer af plus je wordt minder gevoelig voor voedsel, bloedglucose is ook hoger nu. Dus gaat dan nog eerder vet ook aanzetten ipv spiermassa.
ik vind dat ik hier weinig mee kan omdat er4:00 - Brinta /500ML volle melk
- whey
- water
- koffie
5:00 - gym - water, water, water
6:30 - carb loader - muscle grow 500 ml water
- 500 gr volle kwark - hand vol pecan
- 2 gekookte eieren
7 - 9:30
- water
- banaan
- proteïne 25 gram
9:30 -10:00
- 4 a 6 speltbroodjes bruin pindakaas met noten
- granaatappel
- proteïne 25 gr
- water en vaak iets melkachtigs
10- 13:30
- water
- proteïne 25 gr
- slecht maar redbull
- cashewnoten
13:30-14:00
- praz (muscle meal) meestal c.a. 750 kcal
- water en sap (cranberry)
- mango
14-16:00
- blikjes tonijn
- water
- iets van snack en ja slecht redbull
16-18:00
- banaan
- cashewnoten
- water
18:00
- avond eten
20:00
- whey
- bijna elke avond biefstuk/ bavette of iets dergelijks ( 300 gr)
21:00 :
- 500 gr volle kwark / of mass gainer (slaap ik slecht van)
En naar bed
Train 6 dagen in de week
In het weekend eet ik meer ei ipv brood
Dit heb ik m'n volledige kuur gedaan, en in het begin nam ik dan ook nog een mutant mass gainer mee die ik tot m'n eerste pauze op dronk.
Wat vind jij hier van en wat zou je snijden richting de cut?
sws magere kwark ipv volle