MuscleMeat

eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

el-terrible

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2005
Berichten
416
Waardering
0
Ik train nu al één jaar, ik ben 20 jaar en zou in september mijn eerste kuur willen starten om massa te winnen

Ik ga deca nemen met sustanon ik ga het twee maanden doen 2 keer per week



voor de prijs van 420 euro
 
hey kerel,

- je traint pas een jaar, dus je kan makkelijk nog natural solide spiermassa winnen met een goed dieet en trainingschema.
- 20 jaar is imo te jong om te kuren, 21 is het absolute minimum wil je het zo gezond mogelijk doen
- prijzen noemen op dit forum mag niet kerel
 
Fijn op te weten....niet slim,te jong en niet genoeg ervaring. Ga eerst effe trainen , dieeten en beetje sups ofzo.

En die prijs moet je door 2 delen.
 
idd
niet genoeg onderzoek verricht...

begin der nog niet aan
 
Niks toe te voegen aan de voorgaande reacties.



Helaas.... :sad:
 
hoeveel wil je nemen?
wat is je nakuur?
hoe ga je erbij eten? (eetschema)
 
search!
search!
search!

slotje!
slotje!
slotje!
 
Lol :D

Ik train nu al één jaar

Jongen doe je zelf een plezier, ga heel veel lezen en leren, nog minstens 2 jaar naturel doortrainen en begin dan eventueel met kuren
 
frederx
ik ga het twee keer per week 500 mm gebruiken
mijn nakuur weet ik nog niet (misschien creatine) ik ga daarvoor nog zoeken op internet
en mijn eetschema is rond de 5000 kalorien ik zal die een van deze dagen op de site zetten

ps: te laat heb de producten al besteld
zal ze tegen eind deze week hebben
(en ik ga niet heel mijn leven beginnen kuren gewoon voorlopig deze jaar omdat ik vlug wil groeien
 
el-terrible zei:
frederx
ik ga het twee keer per week 500 mm gebruiken

je bedoelt mg????

mijn nakuur weet ik nog niet (misschien creatine) ik ga daarvoor nog zoeken op internet

ever heard of nolvadex, clomid, hcg????