MuscleMeat

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb hier verder niks meer aan toe te voegen.
Behalve je dan succes te wensen.

Hoe het wel veilig kerel, je gezondheid het belangrijste wat er is...

[edit]
Kleine tip vanwege je dboll en deca, pas een klein beetje op je zout inname, anders wordt je helemaal zo'n opgeblazen mannetje.
 
succes kerel en zoals al meer gezegt doe het rustig aan tijd zat.

Hou de d-bol dan op 25 mg per dag en neem winstrol depot ipv de tabs dat ontziet de lever dan wat meer en je hebt aan een lagere dosering voldoende omdat de afbraak van de werkende stof dan minder is 50 mg eod is dan voldoende
 
thnx, tis nou zondag alleen klein beetje soort van spierpijn op de plek waar de naald heeft gezeten ! maar valt reuze mee! morgen trainen! nou al zin in !:)
 
vandaag best last van mn reet, en richting mijn "stuitje" we zullen zien hoe het vandaag gaat, vandaag staan Borst, Triceps & onderarmen op het programma kijken of het bankdrukken wat wil, zitten is al pijnlijk ! we zullen zien !
 
vandaag best last van mn reet, en richting mijn "stuitje" we zullen zien hoe het vandaag gaat, vandaag staan Borst, Triceps & onderarmen op het programma kijken of het bankdrukken wat wil, zitten is al pijnlijk ! we zullen zien !

Wat minderen met die gayspelletje met Iron Devoted kerel..

J/K

Succes jonge
 
Qiniz vetlap ... :)
 
vind vreemd op dit faq ik heb laatst eenzelfde kuurvoorstel gedaan alleen dan met test 250mg per week iedereen zij dat dat veel te laag was en dat het zo goed als nutteloos was....met het feit dat hij naturel nog meer kan behalen dat is misschien zo maar 99% van de jongens die hier hun 1e kuur zetten kunnen naturel nog veel behalen!zijn maar weinig die het geduld hebben!!!dus ik zeg KNALLEN!!!

Zal misschien geen beginnerskuur zijn geweest.
Persoonlijk zou ik gewoon de tips van de andere volgen [17aa's eruit] of zelfs Test E only [250 of 375]. Maargoed, ik ben geen expert :p

hoelang ben je eigenlijk al bezig met trainen en wat zijn je stats?

succes iig, ben benieuwd :thumb:
 
train zon 5 jaar, maar nu ong een jaar fanatiek (alleen Powerliften/Bodybuilding) eerst gezamelijk met vechtsporten ! toen trainde ik 2/3 per week en nou 5 keer per week, en heb de diana verlaagd naar 30mgr per dag, en de winny weet ik niet dat zie ik wel ligt er aan hoe ik uit de kuur kom!
 
Post in ieder geval een foto als je klaar bent met je kuur als vergelijkingsmateriaal, je hebt nu niet al te veel massa dus ik ben benieuwd hoe je er dan bij staat, is altijd mooi om de 2 pics naast elkaar te zien.
 
die foto's komen er ook zeker! komt helemaal goed !
gister toch de rug en biceps maar even getraint ipv borst tricpes kon eigenlijk niet op het bankje liggen zeker niet met veel druk er op! vandaag gaat ie al wat beter ! dus vandaag borst triceps maar even ! weet iemand vandoor dat komt dat ik er zon last van had?! en volgende keer gewoon weer in de zelfde kant zetten of links? of ergens anders ?! alle tips van harte welkom, zal binnekort even eet schema en trainingsschema posten als ik wat meer tijd heb !
 
maandag
Borst/triceps
dinsdag
Rug/biceps
woensdag
Benen/schouders
donderdag
Borst/triceps
vrijdag
eventueel toppen ... ivm tijdgebrek sportschool is dan om 8 uur dicht

na 6 weken hetzelfde alleen dan de rug/biceps 2x per week ipv de borst/triceps eet schema volgt nog !
 
5.45 2xboterham met pindakaas + 0,5l Magere Kwark + Eiwitshake (60gr) + 0,5 melk
9.30 2xboterham met pindakaas + 2x Boterham met Tonijn + 2x boterham met Kalkoenfilet +banaan +0,5l Multivitamine
12.30 idem. alleen ipv banaan 0,5l kwark
15.00 Banaan + 2 mueslirepen + 0,5l Multivitamine
18.00 Eten wat de pot schaft ! (aardappelen/pasta)+ Eiwitshake (60gr)
19.00 Trainen
21.00 Eiwit/druivensuikershake (60gr)+ appel & banaan
 
5.45 2xboterham met pindakaas + 0,5l Magere Kwark + Eiwitshake (60gr) + 0,5 melk
9.30 2xboterham met pindakaas + 2x Boterham met Tonijn + 2x boterham met Kalkoenfilet +banaan +0,5l Multivitamine
12.30 idem. alleen ipv banaan 0,5l kwark
15.00 Banaan + 2 mueslirepen + 0,5l Multivitamine
18.00 Eten wat de pot schaft ! (aardappelen/pasta)+ Eiwitshake (60gr)
19.00 Trainen
21.00 Eiwit/druivensuikershake (60gr)+ appel & banaan

hahahahaahhahahahaahahahahaha geweldig eet schema
 
Tering gast, dit is wel erg weinig.. Ga eens eten man.
Ik heb ivm mn drukke leven ook echt geen tijd en mogelijkheid om heel uitgebreid te gaan eten.. Maar zit wel aan zo'n 3500 kcal.. En krijg genoeg verschillende voedingsstoffen binnen!
Zou em even veranderen..
 
Sq: 150 2x 75 zeker
 
hahaha, zeg dan niks jonguh hynder, ... maar gelukkig zijn er mensen hier die dat kunnen bevestigen ... en anders ook maar niet,... heb niks te bewijzen ... dat jij jaloers bent is een beetje jammer ...
 
Beste Rebel,

Je eetschema is niet veel soeps, als jij hierop gegroeit bent, dan denk ik dat je eerst zwaar ondervoed was. No offence hoor, just my opinion.
Het hele verhaal van AAS is dat je training en voeding 100% moet zijn. Nou weet ik niet hoe je training is, maar laten we zeggen dat dat dan goed is. Je voeding is dat niet.
Als jij het maximale uit je kuur wilt halen, zorg dan ook dat je schema goed is.
Ga richting de 4500kcal, en dat haal je nu bij lange na niet.
Want een maaltijd van mueslie repen, multivitamine en een banaan is natuurlijk bagger, waar zijn je eiwitten?
'S avonds eet je pasta/aardappels, ook groenten en vlees neem ik aan? Dan is die hele eiwit shake overbodig.
En dat zijn maar 2 puntjes...

Nu hoop ik dat je nog een keer achter je oren gaat krabben, en snel gaat kijken in de voedingssectie.
Want als je hiermee gaat kuren, kun je net zo goed niet gaan kuren.....

Good luck mate!:)
 
Wtf dat schema van hem:eek: , dat eet ik alleen smorgens al kerel, echt te weinig zeker als je een kuur hebt , zou eerst maar eens naar voedingssectie gaan als ik jou was ,
 
nee van mij hoef je niks te bewijzen want je neemt alleen jezelf in de maling.
dat is een herhaling neem ik aan
 
Beste Rebel,

Je eetschema is niet veel soeps, als jij hierop gegroeit bent, dan denk ik dat je eerst zwaar ondervoed was. No offence hoor, just my opinion.
Het hele verhaal van AAS is dat je training en voeding 100% moet zijn. Nou weet ik niet hoe je training is, maar laten we zeggen dat dat dan goed is. Je voeding is dat niet.
Als jij het maximale uit je kuur wilt halen, zorg dan ook dat je schema goed is.
Ga richting de 4500kcal, en dat haal je nu bij lange na niet.
Want een maaltijd van mueslie repen, multivitamine en een banaan is natuurlijk bagger, waar zijn je eiwitten?
'S avonds eet je pasta/aardappels, ook groenten en vlees neem ik aan? Dan is die hele eiwit shake overbodig.
En dat zijn maar 2 puntjes...

Nu hoop ik dat je nog een keer achter je oren gaat krabben, en snel gaat kijken in de voedingssectie.
Want als je hiermee gaat kuren, kun je net zo goed niet gaan kuren.....

Good luck mate!:)

Ik heb hier niets aan toe te voegen. Zie dit als een leerschool en pas je voedingsschema echt aan. Want dit gaat echt helemaal nergens over. Tuurlijk groei je op dat schema wel wat maar als jij je schema aanpast ga je pas echt knallen. Wel jammer dat jij je niet eerst goed verdiept is. Training, voeding en rust moeten in orde zijn. 1 van de 3 niet goed, dan zal je nooit alles eruit kunnen halen. maak een nieuw schema en post die zodat je geholpen kan worden want dit is echt zonde gozer...
 
Back
Naar boven