Fitness Seller

eerste kuur

Bezoekers in dit topic

neolarry

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Ik wil nog niet gaan kuren maar omdat ik goed voorbereid wil zijn wou ik jullie vragen wat jullie de eerste keer zouden nemen. Dan kan ik kijken wat de voor en nadelen van deze stoffen zijn .
Mijn doel is massa ben 1.90 lang en weeg 87 kg. Het gaat me er ook om om wat ik na de kuur heb gewonnen. zover ik weet is test en deca een goede combi maar wat vinden jullie .

hahahaha, vette avatar :D

Ik ga vandaag beginnen met mun eerste kuur. Vanmiddag eerste spuit..... Ben wel zenuwachtig. Mijn 1e kuur begin ik ook met deca/test.
week 1-2 deca 200/test 250
week 3-6 deca 300/test 500
week 7-8 deca 200/test 250
in week 10 1e dag 300mg clomid, vervolgens 10 dagen 100mg/dag en dan 10 dagen 50mg/dag.
Zit met mijn dieet ronde de 3500 cals. en 3 gram eiwit/kg lichaamsgewicht.
Ben 1.82, 87 kilo en 8% vet. Word volgende week 21. Laat het je wel weten hoe het gaat als een beginnerskuur :D

Wat doe je in week 9 dan tinus ? helemaal niks ?

In week 9 doe ik niks. Mijn kuur duurt 8 weken. En 2 weken na je laatste inject met test begin je meestal pas met clomid. Dus vandaar....

aah ok ik snap het :D Nou succes en laat je resulaten horen ja ? :thumbs:

vraagje, tinus. waarom doe je eerst 2weken 250mg test.200mg deca daarna 4wk veel zwaarder 250&300 en daarna weer 2weken als week 1 en 2? Er zit ongetwijfeld een gedachte achter, graag wil ik weten welke....succes en hou ons op de hoogte!

De laatste twee weken maar 250mg is waarschijnlijk bedoelt om een zachte landing te creeeren. Volgens mij is daar niets mis mee.

De eerste twee weken maar 250mg lijkt me nutteloos. Je zou beter een constante dosis aanhouden. Misschien wil hij verkennen hoe zijn lichaam regeert op de test ???

Vanaf wk 8-10 pregnyl zetten(3000/1500/1500), de kuur vind ik er voor een eerste kuur verder prima uitzien

Laatst bewerkt:
BigFil zei:
De laatste twee weken maar 250mg is waarschijnlijk bedoelt om een zachte landing te creeeren. Volgens mij is daar niets mis mee.

De eerste twee weken maar 250mg lijkt me nutteloos. Je zou beter een constante dosis aanhouden. Misschien wil hij verkennen hoe zijn lichaam regeert op de test ???

Ik wil zeker effe kijken hoe ik op de test reageer. Ben namelijk nogal bang dat ik last van acne krijg en misschien zelfs haaruitval. Begin dus licht en voer daarna op. Ik bouw af zoals je zei om een zachtere landing te krijgen.

Vanmiddag eerste spuit gezet. 200mg deca en 250 mg test..... Vond het best spannend, maar het valt allemaal nog wel mee. Doet geen pijn ofzow... Alleen een beetje spierpijn in mun gluteus maximus :D Nu gewoon verstand op nul en eten en trainen en vooral veel rust!!!

Ik hou jullie op de hoogte!!!!

Laatst bewerkt:
ik dacht dat je juist acne krijgt als je met de test dosis schommelt

neolarry zei:
ik dacht dat je juist acne krijgt als je met de test dosis schommelt

Heb je helemaal gelijk in, maar als ik ineen keer van niets naar 500mg test ga, dan krijg ik wel een behoorlijke schommeling. En van niets naar 250mg is een kleinere stap. En als het goed gaat met 250 mg test dan ga ik verhogen. Dus vandaar......

tinus82 zei:
Ik wil zeker effe kijken hoe ik op de test reageer. Ben namelijk nogal bang dat ik last van acne krijg en misschien zelfs haaruitval. Begin dus licht en voer daarna op. Ik bouw af zoals je zei om een zachtere landing te krijgen.

De test die je de eerste weken zet zal ten vroegste in week 3 inslaan en dan heb je al je 500mg gezet. Als je echt wilt aftasten dan zul je het 250mg 3 weken moeten zetten en misschien zelfs in week 4 !!! Je kan ook test prop. als je het zekere voor het onzekere wilt nemen.

En indd, schommelingen in test zullen acne veroorzaken ... De meeste acne komt vaak na de kuur, het blijft dus een "risico" dat je MOET en dus ook zal nemen.

En welke test zet je trouwens ??

is 500 mg test aan te raden voor je eerste kuur
ik ben touwens ook van plan om maar 1 tot 2 keer te kuren in mijn leven niet meer .

neolarry zei:
is 500 mg test aan te raden voor je eerste kuur
Zelf denk ik dat dit zeker moet kunnen. Hangt natuurlijk ook af van je leeftijd, geslacht :) , en algemene gezondheid. Zitten die drie factoren goed, dan zou dit geen problemen mogen opleveren.

Nogmaals, ben je bang van de werking van test, zet dan test prop!! Je prikt wat vaker, maar je slaapt geruster.

neolarry zei:
ik ben touwens ook van plan om maar 1 tot 2 keer te kuren in mijn leven niet meer .

grappig

Maar het is afwachten. Niemand kan je met zekerheid zeggen of je acne krijgt of niet. De 1 reageert er heel anders op dan de ander.. We zullen zien. Groetjes

wat is het voordeel van test prop dan en hoeveel soorten test zijn er in omloop in nl

Terug
Naar boven