XXL Nutrition

eerste kuurplanning (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

frutenier

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
820
Waardering
1
hoi,

volgend jaar deze tijd wil ik mijn eerste kuur beginnen,

nu had ik al een tijdje beslist om er een bread & butter kuur van te maken (dus d-bol, test e, en deca) aangezien ik vind dat ik voor een eerste kuur best zoveel mogelijk massa kan pakken,

ma nu twijfel ik eigenlijk of ik die deca niet zou vervangen door boldenone, de gedachte daar achter is dat het een milder middel is kwa bijwerkingen, en ik voor een eerste kuur toch genoeg massa zou kunnen pakken met deze combinatie.

ik ben er nog niet uit:o
zijn er die deze combo uitgeprobeerd hebben (met de boldenone)?
 
waarom wacht je nog een jaar? omdat je nog goed groeit naturel?
 
ik heb wel test en bold gepakt en ik vond dat goed gaan ..ga deze winter dat weer doen als alles goed gaat en ik ben weer benieuwd wat ie deze keer doet.
 
In plaats in een keer te gaan stacken, kan je ook ff kijken hoe je bv reageert op alleen test.
als dit je eerste kuurtje is, zie ik nix mis met week 1 t/m 10: 500test per week.
desnoods voeg je je dbol erbij toe; 1 t/m 4 30mg per dag, maar laat die deca en eq nog ff achterwegen.
 
waarom wacht je nog een jaar? omdat je nog goed groeit naturel?[/QUOTE

ook ja, en omdat ik eerst alles optimaal in orde wil hebben ervoor, voeding en training kan eerst nog wat bijgeschaafd worden.
 
In plaats in een keer te gaan stacken, kan je ook ff kijken hoe je bv reageert op alleen test.
als dit je eerste kuurtje is, zie ik nix mis met week 1 t/m 10: 500test per week.
desnoods voeg je je dianabol erbij toe; 1 t/m 4 30mg per dag, maar laat die deca en eq nog ff achterwegen.

te zwaar?
 
@frutenier, idd, ja, en heb je wedstrijdambities ? als je zo ver wil gaan
 
idd, hangt ook af van de resultaten, die je wil behalen, ik zou al meer dan tevreden zijn met de rusultaten zoals die van jou nu zijn, ben 1m80, heb als doel tussen 80 en 85 kg zo met laag BF
maar als je meer richting massa-monster wil gaan, is idd zwaarder
 
ik heb wel test en bold gepakt en ik vond dat goed gaan ..ga deze winter dat weer doen als alles goed gaat en ik ben weer benieuwd wat ie deze keer doet.

Van welke merk is je bold? En op welke doseringen zit je?
 
Back
Naar boven