Fitness Seller

Eerste kuurtje H-drol Competitive Edge Labs

Bezoekers in dit topic

terminatorz

Novice
Lid geworden
29 nov 2013
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal, aangezien ik nieuw ben zal ik me even voorstellen,

Ik train nu 3,5 jaar waarvan 2,5 met een strikt dieet en gebruik sinds het dieet ook de volgende supps: creatine mono, zma, visolie, multivitamine. Ik ben gestart op 70KG met zon 16% BF (heb lichte botten denk ik hehe :p). Lichaamsbouw Messo wel snel metabolisme. Ben nu nog student en zou later iets willen doen ivm security of ICT. Ben dit forum gejoined omdat ik me wat wou verdiepen in de sport/dieet/trainingen etc en men grenzen wil verleggen. En natuurlijk voor wat handige informatie voor deze eerste kuur die ik plan tegen begin maart. Wil me eerst nog goed inlezen en informeren en ook gewoon omdat het die periode makkelijk is voor mij ivm studies en niet veel te doen. Ik weet dat ik zonder dit spul nog verder groei maar ik vroeg me altijd al af hoe het zou zijn om eens te doen en ga er geen gewoonte van maken dit te veel te doen want ik weet waar ik mee bezig ben. Heb ook voor Halodrol gekozen omdat het op de meeste fora als een 'milde' kuur wordt omschreven met weinig sides. 'Ideaal voor beginners' staat er dan vaak ook.

Bon qua dosis had ik dit in gedachten

Week 1: 's ochtends 25 + 's avonds 25 = 50MG/dag
Week 2: 's ochtends 25 + 's avonds 25 = 50MG/dag
Week 3: 's ochtends 25 + 's middags 25 + 's avonds 25 = 75MG/dag
Week 4: 's ochtends 25 + 's middags 25 + 's avonds 25 = 75MG/dag
Week 5: 's ochtends 25 + 's middags 25 + 's avonds 25 = 75MG/dag
Week 6: 's ochtends 50 + 's avonds 50 = 100MG/dag (Afhankelijk van de stemming of ik 75 of 100 ga nemen)



Zo komt het mooit uit op 2 potjes (120 pillen, 60 per pot).


Welke supplementen zou ik ondertussen gaan gebruiken?


(2 weken op voorhand)Pre-kuur + intra + na-kuur:

-Milk thystle voor de lever
-Creatine Mono
-Omega 3 voor gewrichten
-Glucosamine/chondotrin ampullen voor gewrichten

Intra-kuur:

-Taurine om de zogenaamde 'Back pumps' te voorkomen

Na-kuur(tot 4 weken erna):

-B&F DAA: test op peil te krijgen
-Iforce Humanabol: (Humanofort en Ecdymorph) In de winkel tijdens uitverkoop 2 potjes kunnen bemachtigen voor maar 30 euro, geen idee of het werkt maar was een koopje dusja
-Iforce reservitol v2: om de estro tegen te gaan
-ZMA: test,slaap,zinc tegen acne?

Volstaan deze dingen als nakuur of raden jullie toch aan om Nolvadex/Clomid te nemen? Ik weet nl. niet hoe ik er kan aankomen heb gekeken op internet maar enkel via bitcoin of creditcard en vertrouw sommige sites niet.
Moet ik me bij h-drol deze dosissen zorgen maken over gyno met mijn pct?

Ook zou ik mijn dieet in week 1 met 300Kcal verhogen zit nu op 3500. Of is dit overkill?
Laat het maar komen tips/aanbevelingen/goederaad enz...

Cheers
 
Ok, ik zal daar een nieuwe maken thx
 
Back
Naar boven