Fitness Seller

Eerste kuurtje test-e only! hCG noodzakelijk? En hoeveel verhoging kcal? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

makkzz96

Novice
Lid geworden
15 feb 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m76
Eindelijk na maanden overwegen besloten om eind deze maand met mijn eerste kuurtje te beginnen (Test-e only 500mg pw, 10-12 weken + nakuur Nolvadex).
Ben 1.76, 81 KG, 12% vet en train nu ongeveer +/- 6 jaar 4 tot 5 keer per week.
Mijn dagelijkse kcal inname zit op circa 4000 kcal (onderverdeeld in 500 gr koolhydraten, 200 gr eiwitten en 130 gr vet / 50%/20%/30%).
Met deze dagelijkse inname blijf ik redelijk steady qua vetmassa. Op bulking zit ik op +/-4500 kcal.

Mijn doel is om 4-5 KG blijvende spiermassa te winnen, aangezien het lichaam gemiddeld 20-50% verliest na gebruik van test-e wil ik dus gedurende de gehele kuur ongeveer 7-10 KG spiermassa winnen.
Aangezien mijn dagelijkse kcal al relatief hoog zijn vroeg ik me af of ik deze nog meer moet verhogen tijdens mijn kuurtje om dit doel te behalen?

En daarnaast lees ik wisselende verhalen over het gebruik van hCG bij een test-e kuur. Zelf ben ik altijd een voorstander van zo min mogelijk, niet-noodzakelijke medicatie en aangezien dit een relatief milde kuur is vraag ik me af of het wel nodig is. Wat is jullie mening hierover?
 
Laatst bewerkt:
Waterstofchloride. Zeker nemen. 10ml bij je shake na het trainen voor optimale resultaten.
 
Ik denk dat je hCG bedoelt, maar je schrijft hier twee keer HCl (waterstofchloride). Waarom zou je dat willen nemen?
 
Oeps, HCI moet inderdaad natuurlijk hCG zijn!
 
Back
Naar boven