MuscleMeat

Eerste kuurtje Test-E & Winstrol combineren met Ostarine? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

yvo1983

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 apr 2008
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste,

Daar ik na al die jaren hard labeur in de gym mijn natuurlijk plafond heb bereikt, heb ik besloten om een eerste kuurtje te doen. Dit stond al lang op de planning, maar is er eig nog nooit van gekomen.

Week 1-10: Test-E, 250mg ew
Week 1-6: Winstrol tabs, 40mg ed

Ik heb hier ook nog een dosis Ostarine staan, goed voor 8 weken op 20mg ed. Is het aan te raden of net helemaal niet om dit in de kuur mee te combineren? De reden wrm ik dit zou doen, is dat ik heb gelezen en gehoord dat het de gewrichtspijnen drastisch zou verminderen icm Winstrol. Maar ik weet dus niet of het icm Test-E aan te raden is? En of het al dan niet een meerwaarde zou kunnen vormen? Zijn er mensen die hier ervaring met hebben? Dan hoor ik het graag.

Mvg
 
Laatst bewerkt:
Zou niets extra's pakken als het alleen voor die 6 weken winny is. Test-E + Winny is prima, gewrichts pijnen van reuze mee.
 
Beste,

Daar ik na al die jaren hard labeur in de gym mijn natuurlijk plafond heb bereikt, heb ik besloten om een eerste kuurtje te doen. Dit stond al lang op de planning, maar is er eig nog nooit van gekomen.

Week 1-10: Test-E, 250mg ew
Week 1-6: Winstrol tabs, 40mg ed

Ik heb hier ook nog een dosis Ostarine staan, goed voor 8 weken op 20mg ed. Is het aan te raden of net helemaal niet om dit in de kuur mee te combineren? De reden wrm ik dit zou doen, is dat ik heb gelezen en gehoord dat het de gewrichtspijnen drastisch zou verminderen icm Winstrol. Maar ik weet dus niet of het icm Test-E aan te raden is? En of het al dan niet een meerwaarde zou kunnen vormen? Zijn er mensen die hier ervaring met hebben? Dan hoor ik het graag.

Mvg
Gewrichtspijnen? Da's meer uitzondering dan regel. Zelf nooit last van gehad met winstrol en anderen in mijn omgeving ook niet.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Back
Naar boven