MuscleMeat

Eerste kuurtje... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

met 67k zou je telkens voor een lege frigo moeten staan ;)

Mijn frigo is praktisch leeg, alle relatief gezonde en/ of voedingsrijke dingen zijn eruit...geloof mij, ik eet nog veel als ik hier sommige voedingsschemas zie passeren....Ik eet tss de 25 en 30 gr eiwitten per maaltijd, meer of genoeg Kh. want ik eet alleen, en veel bruin brood;), probeer af en toe een sin de mac binnen te springen, en als ik geld heb spendeer ik het ook aan whey en weightgainers, die ik bovenop mijn voedingsschemaneem,bestaat uit minstens 6 maaltijden per dag;) dus als ik zo kuur kan er toch niet veel verkeerd gaan??

Er zijn een paar dingen die me niet aan staan aan jouw situatie en zou graag zien dat je even een paar keer goed nadenkt.
1: Te jong
2: Veel te licht
3: Je traint nu niet eens serieus. En je hebt weinig trainingsjaren. Normaal zou ik zeggen minimaal 3 jaar trainen. En als je terug komt van afwezigheid minimaal 4 maanden om je lichaam natuurlijk weer naar zijn max te trekken.

Mocht je toch perse willen kuren wees dan niet dom en pak maar 250mg per week. Met jouw gewicht is dat meer dan voldoende.

1:Tis niet voor meteen, ben bijna op weg naar de 21 trouwens:p...
2:Das mss een feit, maar ik wil geen 100kg gaan wegen;), ik ben uber-ecto;)...als ik 100kg weeg zie ik er wss uit als ronnie coleman ofzo, niet qua massa, maar qua vorm, want ik heb echt een fijn skelet...
3:Ik kan serieus trainen, door omstandigheden is dit de laatste 2 weken niet gelutk, en ik zou eerst wel een half jaar ofzo terug serieus gaan trainen, en me aan mij voedingsschema houden;)
 
ga lekker boterhammen met pindakaas eten gozer...
je snapt er echt helemaal niets van.
 
Als je nu tot je 21ste serieus gaat trainen en eten zoals je zegt. Zie ik al een hele hoop minder bezwaren om een kuur te doen. Zou dan wel maar op 250mg gaan zitten. Gezien jouw doelen en geschatte gewicht dan zou dat meer dan voldoende moeten zijn.

Succes de komende tijd dan maar!
 
Mijn frigo is praktisch leeg, alle relatief gezonde en/ of voedingsrijke dingen zijn eruit...geloof mij, ik eet nog veel als ik hier sommige voedingsschemas zie passeren....Ik eet tss de 25 en 30 gr eiwitten per maaltijd, meer of genoeg Kh. want ik eet alleen, en veel bruin brood;), probeer af en toe een sin de mac binnen te springen, en als ik geld heb spendeer ik het ook aan whey en weightgainers, die ik bovenop mijn voedingsschemaneem,bestaat uit minstens 6 maaltijden per dag;) dus als ik zo kuur kan er toch niet veel verkeerd gaan??



1:Tis niet voor meteen, ben bijna op weg naar de 21 trouwens:p...
2:Das mss een feit, maar ik wil geen 100kg gaan wegen;), ik ben uber-ecto;)...als ik 100kg weeg zie ik er wss uit als ronnie coleman ofzo, niet qua massa, maar qua vorm, want ik heb echt een fijn skelet...
3:Ik kan serieus trainen, door omstandigheden is dit de laatste 2 weken niet gelutk, en ik zou eerst wel een half jaar ofzo terug serieus gaan trainen, en me aan mij voedingsschema houden;)
dan moet je eerst beginnen met je beenderen
hoeveel calcium krijg je binnen dagelijks?

drink es 3-4 kartons melk per dag :)
 
Thx, en ik zeg het...kuren is niet voor direct, maar als ik bvb. zie dat ik met mijn voedingsscgema en training toch nog voldoende groei (op een half jaar tijd moet je toch iets zien/gewaarworden) dan wacht ik er ook nog ff mee;)
Maar ik denk niet dat dat het geval gaat zijn:o:(
 
dan moet je eerst beginnen met je beenderen
hoeveel calcium krijg je binnen dagelijks?

drink es 3-4 kartons melk per dag :)

Zo-o-o-o-ooot...dan kan ik niet meer schijten:D...drink nu al gemiddeld 2 liter per dag+2-6 petit gervais

Eet ook bananen met kilo's, broden met hopen, pakjes beleg met palletten, enz...
maar de laatste tijd verzwaar ik wel een klein beetje, ik kom nu niet meer onder de 66 (meestal 67, maar heb nogal eens chommelgewicht over de dag), drie maand geleden kwma ik met moeite aan de 65;)
 
Tel je calorien eens dan kunnen we beter advies geven. Zal niet de eerste keer zijn dat mensen uitspraken deden zoals jij en maar krap 2500 kcal binnen kregen.
 
Tel je calorien eens dan kunnen we beter advies geven. Zal niet de eerste keer zijn dat mensen uitspraken deden zoals jij en maar krap 2500 kcal binnen kregen.

Cava, maar dat zal niet meer voor vandaag zijn...trouwens ik ga weer eens eten;):meal:spaghetti:meal:...
Maar ik heb mijn onderhoud uitgerekend (ooit), en ik zit er denk ik tss de 500 en 800kcal boven, dus das toch te doen...dacht ik???:o:p

Edit: je houd trouwens heel mijn lidmaatschap karma van mij te goed voor deze raad allemaal;)...
Ik check in een keer ook of alles in orde is met mijn schema's en zorg dat als dat niet het geval is, wel zo komt;)
 
Je hebt het alleen maar over eiwitten en koolhydraten! Waar zijn de vetten? Die heb je net zo hard nodig! Het is een bouwstof voor je cellen, hormonen en drager van vetoplosbare vitaminen! Lijnzaadolie, noten, eigeel en vette vis!

1 gr eiwit = 4 kcal
1 gr kh = 4 kcal
1 gr vet = 9 kcal

;)
 
Heel erg zonde om te gaan kuren als je nog geeneens weet hoe je optimaal kan trainen, eten en rusten. Simpelweg je gezondheid vergooien zonder echt wat te bereiken.

Zelf vind ik dat je minimaal 4 jaar bloedserieus bezig moet zijn voordat je genoeg over jezelf weet, en zodoende optimaal kan gainen tijdens een kuur. Want onthou wel dat je iedere keer je dosis op moet schroeven na een kuur om nog goed te kunnen gainen.
 
Bro laat die ;) maar zitten want je kunt hier beter je ogen openhouden en gaan lezen.. lezen.. en nog eens lezen.. :thumbs:
 
1 cm langer dan ik en bijna 10 kilo lichter.. en ja ik ben ook ecto.. en ja ik ben ook naturel..

kan wel soms wel janken als ik dit soort dingen lees.

ik weet dat het moelijk is om aan te komen, ik kom amper een kilo per maand aan, als ik mazzel heb, ben ik een keertje goed ziek geweest liggen er weer 3 kilo's naast en ben je weer 3 maand aan het bulken om het weer op niveau te krijgen.

maar.... wat eraan komt is wel scherpe droge massa (nou ja zo goed als alles).
ga gewoon vreten en trainen.
 
1 cm langer dan ik en bijna 10 kilo lichter.. en ja ik ben ook ecto.. en ja ik ben ook naturel..

kan wel soms wel janken als ik dit soort dingen lees.

ik weet dat het moelijk is om aan te komen, ik kom amper een kilo per maand aan, als ik mazzel heb, ben ik een keertje goed ziek geweest liggen er weer 3 kilo's naast en ben je weer 3 maand aan het bulken om het weer op niveau te krijgen.

maar.... wat eraan komt is wel scherpe droge massa (nou ja zo goed als alles).
ga gewoon vreten en trainen.


Ik zeg het, respect voor jou, en het is niet voor nu direct;), maar het gaat toch ooit gebeure (in de niet zoo-nabije toekomst)...
 
Ik zeg het, respect voor jou, en het is niet voor nu direct;), maar het gaat toch ooit gebeure (in de niet zoo-nabije toekomst)...

als het nu voor nu is, beperk je dan (net als ik overigens) tot het lezen van materie, beging bij de sticky's voordat je alles begrepen hebt ben je zo 4 weken verder.

ga dan eens kuurlogs lezen zoveel mogelijk.

ga dan voorstellen van anderen lezen en kijk en leer van de reacties die anderen posten.

probeer theorieen die mensen hebben te staven of af te breken aan de hand van onderzoek op het grote wondere internet (en dan niet die mensen en publiek afbranden omdat jij denkt dat het anders is).


tegen die tijd dat je zelf instaat bent om je kuur samen te stellen ben je ruim een jaar verder. tot die tijd.. vreten en trainen.
 
tja alles is gezegd hier.:)
 
Wel, mijn eetschema kan ik posten bestaat uit minstens 6 maaltijden per dag,zonder snacks;)...


ontbijt: 700 ml mager drinkyoghurt
pakje petit dejeuner
Boterham met choco:p

Brunch: 4 boterhammen
100gr tonijn
250 ml Halvfvolle melk (vitaminen...ALDI)

Middag: 4 boterhammen
100 gr vleesbrood
500 ml (choco)melk

4uurtje:60 gr cornflakes
250 ml (choco)melk

Avondeten: ik woon thuis, maar laat de gehele familie gezond avondeten eten, dus veel vis, kip, lams-, rundvlees en pasta;)

voor het slapen: 500 g kwark


Ik kom aan 186gr eiwitten
294gr Kh.
110gr vet

Als ik het 1 gr pr=4kcal
1gr Kh=4kcal
1gr vet=9 kcal uitreken is het 2912,8kcal

Als ik het gewoon uitgerekend heb is het 2746 kcal


Tss avondeten durf ik ook nog wel wat boterhammen wegwerken, soms wat pinda's,...varieert heel sterk;)
Ook is er geen rekening gehouden met avondeten (is niet ingerekend:VIS die ik redelijk veel eet, of boterhammen met kipfile en kaas, wat ik regelmatig afwissel met vleesbrood;)...

Lijkt het een beetje op een eetschema:D:D:D

Of moet ik dit in een andere thread psoten???
 
Ook is er geen rekening gehouden met avondeten (is niet ingerekend:VIS die ik redelijk veel eet, of boterhammen met kipfile en kaas, wat ik regelmatig afwissel met vleesbrood;)...

Dit moet zijn: Avondeten= veel vis-pasta, en goed vlees =(heel) weinig varken...

Boterhammen vleesbrood is ook vaak boterham met kipfilet en kaas;) (en dus meer kcal, eiwitten , en vetten;))
 
niet gaan kuren..

leer eerst eens wat meer te eten, want tijdens het kuren (en vooral na het kuren) zal je veel moeten eten om te gainen (en het vast te houden)
 
Back
Naar boven