XXL Nutrition

Eerste kuurvoorstel test only of test/mast

Bezoekers in dit topic

Bbboy

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 feb 2011
Berichten
253
Waardering
32
Lengte
1m72
Massa
80kg
Dag beesten,

Ik wil mijn eerste kuur gaan starten maar twijfel tussen twee opties, ik wil namelijk wat zakken in vp en paar kilo winnen maar liefst met zo min mogelijk vocht. Vandaar de keuze tussen test only met proviron of test/mast aangezien mast goed is tegen vochtretentie. Behalve de opties twijfel ik over de lengte van de kuur, 10 of 12 weken.

Optie 1:
10 of 12 wkn Test E 500mg ew
HCG 250 eod
50mg proviron ed
Twee weken na mn laatste inject, vier weken lang 20mg nolva

Optie 2:
10 of 12 wkn Test E 500mg ew
10 of 12 wkn Mast E 200mg ew
HCG 250 eod
Twee weken na mn laatste inject, vier weken lang 20mg nolva

Hoe denk je erover?

Voeding zal 300 boven onderhoud worden en 3 x per week cardio toevoegen.
Stats 173cm, 80kg @14%
 
Optie 1

Zonder provi.

voeding onder onderhoud omdat je wil zakken in vet%

Zoutinname minimaliseren.

schoon eten.
 
Optie 1

Zonder provi.

voeding onder onderhoud omdat je wil zakken in vet%

Zoutinname minimaliseren.

schoon eten.

Aub ook wat uitleg erbij.

10 of 12 wkn?
Waarom provi eruit, belemmert dat zo erg de gains?
 
Aub ook wat uitleg erbij.

10 of 12 wkn?
Waarom provi eruit, belemmert dat zo erg de gains?

In je 1e kuur is Test only prima, kijken wat dat je brengt. Als je straks sides krijgt van test/mast heb je geen flauw benul waar het vandaan komt en zit je mss met je volgende kuur weer met de gebakken peren. Als je wilt droppen in VP kun je beter eerst natty een cut doen dan je 1e kuur gains vernken door te gaan cutten. Verder pis je het vocht na je kuur gewoon weer uit dus daar zou ik me niet al te druk om maken.

Maar je gaat toch test met iets erbij pakken en cutten, dus dan zou ik voor test/mast gaan.
 
Denk dat ik voor optie test only ga voor 12 wkn. Ik wil liever 6kg schone massa gainen dan 10kg waarvan de helft vocht is. Daarom lijkt me goede optie om ed 50mg provi te nemen, hoe denken jullie daarover?
Daarnaast zorgt provi ook voor meer vrij test. Tot hoe lang zou de provi genomen moeten worden, tot de na kuur of alleen tijdesn de test, dus wkn 1-12 ipv wkn 1-14.

Ik ga pas half april beginnen, dus lijkt me beter om vanaf nu wat te gaan cutten zodat ik half april op 11% zit en dan schoon opbouwen?

Wat is een goede maat spuiten voor de kuur? Wil eigenlijk een maat spuitjes voor zowel hcg als de test ipv twee keer 100 spuiten moeten kopen?

In je 1e kuur is Test only prima, kijken wat dat je brengt. Als je straks sides krijgt van test/mast heb je geen flauw benul waar het vandaan komt en zit je mss met je volgende kuur weer met de gebakken peren. Als je wilt droppen in VP kun je beter eerst natty een cut doen dan je 1e kuur gains vernken door te gaan cutten. Verder pis je het vocht na je kuur gewoon weer uit dus daar zou ik me niet al te druk om maken.

Maar je gaat toch test met iets erbij pakken en cutten, dus dan zou ik voor test/mast gaan.

Denk dat ik voor test only ga. Hoe denk je over provi.
 
Ik ben fan van provi. Maar ik vind ook wel dat je je eerste kuur zonder moet doen. Dan weet je echt wat test met je doet en kan je de volgende kuur wel provi nemen.
 
Welke naalden zal ik halen voor mijn kuur, dacht zelf aan 0,6x25

Inject plek wordt wrs mijn quads, lijkt me makkelijkst prikken als je alleen bent.

Ik ben fan van provi. Maar ik vind ook wel dat je je eerste kuur zonder moet doen. Dan weet je echt wat test met je doet en kan je de volgende kuur wel provi nemen.
Oke dan geen provi. Hoe denk je over hcg, dit wordt mn eerste kuur en het is geen zware kuur dus is hcg dan wel echt nodig. Bespaard me toch de helft van de kosten.

200mg of 400mg gaat weinig helpen tegen vocht vast houden. Misschien dat het bij een hogere dosering wel helpt. Voordeel is wel dat je met die combi amper het gevoel hebt dat je kuurt kwa sides. En provi werkt zeeer libidoverhogend lol.
Ga mn eerste kuur gewoon simpel houden en test only doen.
Hoe denk je over hcg, dit wordt mn eerste kuur en het is geen zware kuur dus is hcg dan wel echt nodig. Bespaard me toch de helft van de kosten.
 
Welke naalden zal ik halen voor mijn kuur, dacht zelf aan 0,6x25

Inject plek wordt wrs mijn quads, lijkt me makkelijkst prikken als je alleen bent.


Oke dan geen provi. Hoe denk je over hcg, dit wordt mn eerste kuur en het is geen zware kuur dus is hcg dan wel echt nodig. Bespaard me toch de helft van de kosten.


Ga mn eerste kuur gewoon simpel houden en test only doen.
Hoe denk je over hcg, dit wordt mn eerste kuur en het is geen zware kuur dus is hcg dan wel echt nodig. Bespaard me toch de helft van de kosten.


Bespaart je niet de helft van je kosten hoor. 1 product erbij is een paar tientjes. Hcg is toch wel belangrijk. Maar velen doen het niet de eerste keer. Ik ben wel een voorstander. Zoek anders ff naar topics over hcg. GetXXL had er een uitgebreide over.

In je quads zou ik een iets langere naald kiezen. Minimaal 30. Liever nog iets langer. 0,7x40 vind ik "prettig"

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Neem wel een kickstart. Zal je erg blij mee zijn.
 
Bespaart je niet de helft van je kosten hoor. 1 product erbij is een paar tientjes. Hcg is toch wel belangrijk. Maar velen doen het niet de eerste keer. Ik ben wel een voorstander. Zoek anders ff naar topics over hcg. GetXXL had er een uitgebreide over.

In je quads zou ik een iets langere naald kiezen. Minimaal 30. Liever nog iets langer. 0,7x40 vind ik "prettig"

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Neem wel een kickstart. Zal je erg blij mee zijn.

Kan ik wel doen, heb thuis nog potje winstrol liggen omdat ik eigenlijk ooit winstrol only wilde doen.
Eerste 4 wkn @ 50mg pd?

Dan maandag de beginnen met winstrol en zondag de eerste inject of juist zondag eerste inject en dan maandags beginnen met winstrol?
 
Bespaart je niet de helft van je kosten hoor. 1 product erbij is een paar tientjes. Hcg is toch wel belangrijk. Maar velen doen het niet de eerste keer. Ik ben wel een voorstander. Zoek anders ff naar topics over hcg. GetXXL had er een uitgebreide over.

In je quads zou ik een iets langere naald kiezen. Minimaal 30. Liever nog iets langer. 0,7x40 vind ik "prettig"

---------- Toegevoegd om 08:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:15 ----------

Neem wel een kickstart. Zal je erg blij mee zijn.
0,7x40 is toch wel de max als je in de quads zet, of je moest beestenpoten hebben. Kan me het wel voorstellen dat je graag 0,7x40 gebruikt, maar 0,6x25 is ook goed voor in de quads hoor :) misschien beter voor de eerste kuur, deze zijn kleiner :p
Kickstart zou ik enkel doen als je het al hebt liggen, anders zou ik het eruit laten. Vind het persoonlijk de moeite niet om een kickstart te gebruiken :p
 
0,7x40 is toch wel de max als je in de quads zet, of je moest beestenpoten hebben. Kan me het wel voorstellen dat je graag 0,7x40 gebruikt, maar 0,6x25 is ook goed voor in de quads hoor :) misschien beter voor de eerste kuur, deze zijn kleiner :p
Kickstart zou ik enkel doen als je het al hebt liggen, anders zou ik het eruit laten. Vind het persoonlijk de moeite niet om een kickstart te gebruiken :p

ja heb het toch thuis liggen, ervaring met kickstart?
Hoe verdeel je kickstart/prikken? Maandag en dan zondag prikken?

Ben van plan om s ochtends 20mg en voor trainen 30mg te pakken

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Kan ik ipv 4 weken nolva ook 4 weken tamoxifen 15mg ed paken?
Ligt namelijk nog thuis ;)
 
Geen reactie?
 
Kan ik wel doen, heb thuis nog potje winstrol liggen omdat ik eigenlijk ooit winstrol only wilde doen.
Eerste 4 wkn @ 50mg pd?

Dan maandag de beginnen met winstrol en zondag de eerste inject of juist zondag eerste inject en dan maandags beginnen met winstrol?


Ja zeker doen die kickstart. Gewoon zelfde dag beginnen als je eerste inject. Op 50mg idd. Als je hoofdpijn krijgt meer water drinken, helpt dat niet ff op 40mg en dan weer naar 50.

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

0,7x40 is toch wel de max als je in de quads zet, of je moest beestenpoten hebben. Kan me het wel voorstellen dat je graag 0,7x40 gebruikt, maar 0,6x25 is ook goed voor in de quads hoor :) misschien beter voor de eerste kuur, deze zijn kleiner :p
Kickstart zou ik enkel doen als je het al hebt liggen, anders zou ik het eruit laten. Vind het persoonlijk de moeite niet om een kickstart te gebruiken :p


Haha ja misch als je iets kleinere pootjes hebt moet dat ook wel lukken. Maar misch kan je dan beter voor de zekerheid voor .6x30 gaan. Maarja is ook persoonlijk.

Nee vind je de moeite niet? Juist heerlijk man een kickstart. Lekker gelijk beginnen. Heb je alvast een voorsprong.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

ja heb het toch thuis liggen, ervaring met kickstart?
Hoe verdeel je kickstart/prikken? Maandag en dan zondag prikken?

Ben van plan om s ochtends 20mg en voor trainen 30mg te pakken

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Kan ik ipv 4 weken nolva ook 4 weken tamoxifen 15mg ed paken?
Ligt namelijk nog thuis ;)


Nolva en tamoxifen is het zelfde maat. 15mg is wel te weinig. Neem 20mg. Als ie op 15mg is gedoseerd zou ik 2 tabs nemen.
 
Haha ja misch als je iets kleinere pootjes hebt moet dat ook wel lukken. Maar misch kan je dan beter voor de zekerheid voor .6x30 gaan. Maarja is ook persoonlijk.

Nee vind je de moeite niet? Juist heerlijk man een kickstart. Lekker gelijk beginnen. Heb je alvast een voorsprong.
Idd, is persoonlijk. Ik zou het liever met een zo klein mogelijke naald doen :p wel zien dat je nog in de spier zit natuurlijk :)

Wat bedoel je met die voorsprong? Ik denk dat een oral als kickstart je niet veel extra kg's gaat brengen in een goede kuur. Ben er niet zo'n voorstander van en vind ik persoonlijk dat je beter een extra vial koopt en die opgebruikt :D Maar dat is dan weer mijn opninie :)
 
Heb nog potje tamoxifen thuis liggen. Kan ik dit ook in de nakuur gebruiken in plaats van nolva. Zo ja, bijv eerste twee weken 30mg en daarna 2 wkn 15mg?

Ja zeker doen die kickstart. Gewoon zelfde dag beginnen als je eerste inject. Op 50mg idd. Als je hoofdpijn krijgt meer water drinken, helpt dat niet ff op 40mg en dan weer naar 50.

Haha ja misch als je iets kleinere pootjes hebt moet dat ook wel lukken. Maar misch kan je dan beter voor de zekerheid voor .6x30 gaan. Maarja is ook persoonlijk.

Nee vind je de moeite niet? Juist heerlijk man een kickstart. Lekker gelijk beginnen. Heb je alvast een voorsprong.
Nolva en tamoxifen is het zelfde maat. 15mg is wel te weinig. Neem 20mg. Als ie op 15mg is gedoseerd zou ik 2 tabs nemen.

Oké kickstart zal ik toevoegen.

Idd, is persoonlijk. Ik zou het liever met een zo klein mogelijke naald doen :p wel zien dat je nog in de spier zit natuurlijk :)

Wat bedoel je met die voorsprong? Ik denk dat een oral als kickstart je niet veel extra kg's gaat brengen in een goede kuur. Ben er niet zo'n voorstander van en vind ik persoonlijk dat je beter een extra vial koopt en die opgebruikt :D Maar dat is dan weer mijn opninie :)

Ik denk dat hij bedoeld dat je dan snel wat begint te merken van de AAS
 
tamofixen=nolvadex
 
Ik denk dat hij bedoeld dat je dan snel wat begint te merken van de AAS
Da weet ik, maar waarom wil je eht sneller merken? Ik denk persoonlijk dat die oral niet veel toevoegt aan je kuur, buiten dat je het sneller merkt. Maar als je het sneller merkt met een oral en je wint er 0,5kg of je koopt voor dat geld een extra vial test mee of beter nog, meer eten, dan heb je meer als een halve kg winst voor dezelfde prijs denk ik dan :p Het gaat toch niet alleen om het gevoel, maar om het eindresultaat :D
Maar zoals ik al zei, kickstart is puur persoonlijk, de ene doet het, de andere niet ^^
 
Back
Naar boven