MuscleMeat

Eerste kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Rescue

Novice
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
26
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Goedenavond iedereen,

Momenteel ben ik anderhalf jaar aan het trainen en denk echt een jaar serieus, omdat ik eerst niet wist wat ik deed. Ik ben 1.84 ongeveer en begon op 60 kilo. Ja, ik was echt een heel vies mager jochie:D

Door middel van echt veel eten zit ik nu op 74kg met ongeveer 10-11% bodyfat. Dit is voor mij wel een aardige gain, maar ik wil wat meer en wil eens een kuur proberen. Gedurende dat jaar raakte ik geïnteresseerd en ben ik veel gaan lezen over steroiden.

Mijn doelstelling is een lichaam zoals Naso: [Link niet meer beschikbaar]

Dus, shredded worden met aardig wat massa. Mijn idee was eerst was massa te winnen en het later droog te trainen en daarom ben ik tot de volgende kuur gekomen:

Week 1-4: Dbol 50mg per dag
Week 1-12: test enanthaat 500mg per week
Week: 14-18: Nolvadex 20mg per dag

Qua bijwerkingen maak ik me niet zo druk.. het enige waar ik erg bang voor ben is een bolle buik. Dit zie ik bij veel mensen die kuren, maar bijvoorbeeld Zyzz heeft dit totaal niet.. dit is ook het enige twistpunt waarvan ik niet kon vinden hoezo dit nou precies ontstaat.

Wat vinden jullie van deze kuur, is dit in orde om mijn doelstelling te bereiken of totaal niet? En hoe voorkom ik een bolle buik, zoals Zyzz?
 
De kuur ziet er in ieder geval doordacht uit, alleen je nakuur is met week 14-18 wel 5 weken lang terwijl 4 weken zou moeten volstaan.

Ook vind ik dat je best vroeg al aan de AS begint met slechts 1.5 jaar aan training waarvan 1 jaar serieus.
 
vreet nog een tijdje door tot een kilo of 90.. zeker gezien je lengte
maar als je hem toch gaat doen, 500mg test per week is zat.. geen kickstart nodig met dbol
 
Thanks voor de reacties. Het is inderdaad wel vroeg, maar ik eet nu 4500 kcal per dag en heb het goed doorgedacht etc, maar het wil gewoon niet. Daarnaast heb ik er veel over gelezen en wil ik het gewoon eens proberen.

Weten jullie trouwens of ik hier een 'grote' buik van ga krijgen? Hoe komt dit bij anderen wel en bijvoorbeeld bij Zyzz niet.. plus kan ik met deze kuur mijn doel bereiken of kan dit met een andere kuur beter?
 
Thanks voor de reacties. Het is inderdaad wel vroeg, maar ik eet nu 4500 kcal per dag en heb het goed doorgedacht etc, maar het wil gewoon niet. Daarnaast heb ik er veel over gelezen en wil ik het gewoon eens proberen.

Weten jullie trouwens of ik hier een 'grote' buik van ga krijgen? Hoe komt dit bij anderen wel en bijvoorbeeld bij Zyzz niet.. plus kan ik met deze kuur mijn doel bereiken of kan dit met een andere kuur beter?

laat ik je meteen even uit je droom helpen maat,
met deze kuur ga je niet je doel bereiken. je doel zal je halen met jaren training, eten, en dedicated zijn
 
laat ik je meteen even uit je droom helpen maat,
met deze kuur ga je niet je doel bereiken. je doel zal je halen met jaren training, eten, en dedicated zijn

Kix, ik bedoelde niet dat ik met deze kuur direct mijn doelen behaal haha. Ik bedoel meer, is dit de kuur waarmee je goed op weg komt? Ik las namelijk dat Zyzz geen mass gainers gebruikte zoals Dbol, vandaar meer de vraag.. Maare.. hoe zit het nou met dat buikje dan, dit heeft te maken met het uitzetten van de 'ingewanden' toch? Gebeurt dit altijd en is dit te voorkomen?

Verder, pillen zijn schadelijk voor de lever, maar dit hersteld zich over een bepaalde tijd weer naar 'normaal' net zoals alcohol?
 
Laatst bewerkt:
Door middel van echt veel eten zit ik nu op 74kg met ongeveer 10-11% bodyfat. Dit is voor mij wel een aardige gain, maar ik wil wat meer en wil eens een kuur proberen. Gedurende dat jaar raakte ik geïnteresseerd en ben ik veel gaan lezen over steroiden.

Tuurlijk ga 'eens een kuur proberen' :rolleyes:

Kix, ik bedoelde niet dat ik met deze kuur direct mijn doelen behaal haha.

Oh nee?

Wat vinden jullie van deze kuur, is dit in orde om mijn doelstelling te bereiken of totaal niet? En hoe voorkom ik een bolle buik, zoals Zyzz?

Verder denk ik niet dat je zo veel over steroiden gelezen hebt want je stelt beginnersvragen.

Kuur is op zich ok maar je gaat je doelen er niet mee behalen.
 
Tuurlijk ga 'eens een kuur proberen' :rolleyes:



Oh nee?



Verder denk ik niet dat je zo veel over steroiden gelezen hebt want je stelt beginnersvragen.

Kuur is op zich ok maar je gaat je doelen er niet mee behalen.

Haha lekker sarcastisch weer:P Nee, ik weet dat ik me doel niet ga halen.. het lijkt me ook sterk dat je in 1 kuur zo'n lichaam kan krijgen.

Ik heb echter nog geen antwoord gehad op 'abdominal bloating'. Is dit iets wat wel weggaat? Las namelijk dat het soms vocht is, maar ook gegeroeide organen kunnen zijn. Zouden jullie mij dbol aanraden of voor de eerste keer anavar?
 
Bij 74 kilo op jouw lengte ben je nog steeds een mager jochie, eten.
 
Haha lekker sarcastisch weer:P Nee, ik weet dat ik me doel niet ga halen.. het lijkt me ook sterk dat je in 1 kuur zo'n lichaam kan krijgen.

Ik heb echter nog geen antwoord gehad op 'abdominal bloating'. Is dit iets wat wel weggaat? Las namelijk dat het soms vocht is, maar ook gegeroeide organen kunnen zijn. Zouden jullie mij dbol aanraden of voor de eerste keer anavar?
opgeblazen buik heeft te maken met GH gebruik, niet met AAS.
ik zou winny aanraden voor de eerste keer.
 
Wat bedoel je met een opgeblazen buik die je bij veel kuurders ziet?
HGH gut heb je bij pro's maar dat zal het wel niet zijn. Tijdens het kuren sta je vaak ook wat meer bloated, hangt af van wat je gebruikt, en ook voor een groot deel afhankelijk van je voeding op dat moment.
Maw je hebt het zelf in de hand.
 
Wat jij nodig hebt, is eten.
 
Bij 74 kilo op jouw lengte ben je nog steeds een mager jochie, eten.

Dacht ik ook al, weeg even veel en ben bijna 10cm kleiner als hem :rolleyes:, oh en ik train 7 maand...

Ga eten jongen... Je zegt dat je 4500kcals eet maar dat het maar niet wil komen, om te groeien zijn kcals zeker niet het belangrijkste... Volgens mij ben je niet dedicated genoeg want met een goed voedingsschema groeit iedereen.
 
Dacht ik ook al, weeg even veel en ben bijna 10cm kleiner als hem :rolleyes:, oh en ik train 7 maand...

Ga eten jongen... Je zegt dat je 4500kcals eet maar dat het maar niet wil komen, om te groeien zijn kcals zeker niet het belangrijkste... Volgens mij ben je niet dedicated genoeg want met een goed voedingsschema groeit iedereen.

Laat maar jongens, doe geen moeite.. Vraagje aan TS: Is het toevallig niet zo dat je nu even een kuurtje wil inbouwen zodat je over een maand of 2 kan rondlopen met het gedacht dat je de alpha beachboy bent? Want meestal komen dit soort topics zo net voor de zomer van start gaat en van mensen die eigenlijk nog eerst een jaar of 3 goed moeten eten, trainen en slapen. Ik kan er langs zitten natuurlijk, maar denk dat dit is wat de meerderheid denkt ;).
 
hij gaat toch wel kuren dus zeuren over zijn gewicht gaan niets uithalen
 
opgeblazen buik heeft te maken met GH gebruik, niet met AAS.
ik zou winny aanraden voor de eerste keer.

En ook en meestal te maken met het eten van achterlijke hoeveelheden tegelijk... zodat heel je maag zich uitzet en dit zichtbaar blijft ook al heb je een laag vetpercentage.
 
Als je nu op 74 kg al niet meer verder komt zal je na je kuur niet veel overhouden. Als je op 74 kg genoeg eet kom je echt wel aan hoor.
 
En ook en meestal te maken met het eten van achterlijke hoeveelheden tegelijk... zodat heel je maag zich uitzet en dit zichtbaar blijft ook al heb je een laag vetpercentage.
ja dat speelt ook wel mee
 
of een slappe buikwand.. dus begin die buik te trainen, jwz
 
Buikwand train je niet met oefeningen voor je buikspieren, die word juist gevoeliger naarmate er meer druk op komt te staan door teveel eten, trainingen en/of groeiende buikspieren.
 
Back
Naar boven