XXL Nutrition

Eerste kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Sankha

Cool Novice
Lid geworden
28 apr 2012
Berichten
88
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
82kg
Vetpercentage
10%
Ik train een aantal jaar en heb fatsoenlijke gains gemaakt.
Ik ben een aantal maanden geblesseerd geweest en heb het daarna goed opgepakt. Nu wil ik graag mijn plateau doorbreken en flink massa pakken!

Week 1 t/m 10   500mg test enanthaat per week
Week 1 t/m 10   200 mg deca  per week
Week 1 t/m 6     50mg winny p/d
Week 13 t/m 15   20mg Nolva p/d

Doel: Massa gaines en 5-7 kg vasthouden.

Dit wil ik als eerste kuur doen. Tips of opmerkingen? Moet de test misschien wat hoger?

Na feedback de test verhoogd naar 500mg e/w
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit ik zou het een beetje veranderen.

1-12 test e 500mg (250 is erg laag) (of 1-10 test e500mg)
1-10 deca 200mg (en dan 1-8 deca 200mg en de eerste keer zet je 400mg.)
1-6 winny 50mg
15-18 Nolva 20mg.
 
Dank je wel voor je reactie! Dus winny als kickstart en niet aan het eind om wat droger uit de kuur te komen? Test wat hoger dus. Ok dank je!
 
Van vrienden uit de gym krijg ik te horen dat alleen 500mg test al genoeg is. Wat is jullie kijk daarop?
 
voor een erste kuur is tast alleen meer dan genoeg
je kan als kickstart winstrol nemen 1-4
daarna gaat de test werken en merk je goede vooruitgang
 
Mijn eerste kuurtje was 250testE & 250dk met kickstart 30mg d-boll.
Kom je snel wat kilo's aan hoor,en anders 500 testE voor 10 weken is standaardkuur dan kan je zien wat test brengt voor je.
 
Hield je de kilo's ook vast Jack? Ik zit nu te denken aan 500 test e met winny. Even kijken of ik dat aan het begin of aan het eind wil doen.
 
Hield je de kilo's ook vast Jack? Ik zit nu te denken aan 500 test e met winny. Even kijken of ik dat aan het begin of aan het eind wil doen.

Na de nakuur en maanden later heb ik er uiteindelijk 10kg aan overgehouden(in totaal 16kg aangekomen).
 
Gewoon 250mg testo ,200mg deca ,winny als kickstart.
Heb je echt meer als genoeg aan!

500mg testo
200mg deca
50mg winny

Eerste kuur? Sorry vind ik echt nergens op slaan! Wat word je volgende kuur? 1000mg testo ,400mg deca? Net alsof het niks is.
 
Rustig aan Mike. Anderen zeggen dat test en deca weer niet slim is. Is test op 250 echt genoeg dan?
 
Back
Naar boven