AndroidHealthClinic

Eerste MAP wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Kylianfit

Novice
Lid geworden
11 sep 2015
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
7%
Hallo allemaal,

Ik zal me allereerst even voorstellen: mijn naam is Kylian en ben 17 jaar, ik train nu zo'n 3,5 jaar waarvan ik 2 jaar serieus bezig ben met mijn voeding, me trainingen etc.

Ik zou graag in 2016 mijn eerste MAP wedstrijd willen doen, nu ben ik nieuwsgierig hoe jullie mij er bij vinden staan op dit moment. Het liefst wil ik in maart met de JBC gaan meedoen maar weet niet of dat te vroeg voor mij komt, dat zou ik graag van jullie willen horen.

Hieronder heb ik 2 foto's bijgevoegd.

Alvast bedankt voor jullie reacties :)

bfgnfb.jpg
24kwbde.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, past zeker in een MAP klasse.

Ik zou zeggen doen, je maakt een goede kans. Je bent al aardig droog op het moment, binnen 3 maanden kun je makkelijk scherp staan.
 
Ziet er goed uit, past zeker in een MAP klasse.

Ik zou zeggen doen, je maakt een goede kans. Je bent al aardig droog op het moment, binnen 3 maanden kun je makkelijk scherp staan.

Oke top man, bedankt voor je reactie!
 
Foto van benen ook?

Voor map is dat niet belangrijk. ;)

Heel netjes hoor, zeker voor 17 jaar.
Je moet alleen niet bang zijn je sixpack kwijt te raken als je wat massa er bij wilt.
Al is dat niet van toepassing als je maart je 1e wedstrijd wilt doen.

Vaak is dat de belangrijkste reden dat veel jonge gasten blijven hangen op hetzelfde gewicht.
 
Voor map is dat niet belangrijk. ;)

Heel netjes hoor, zeker voor 17 jaar.
Je moet alleen niet bang zijn je sixpack kwijt te raken als je wat massa er bij wilt.
Al is dat niet van toepassing als je maart je 1e wedstrijd wilt doen.

Vaak is dat de belangrijkste reden dat veel jonge gasten blijven hangen op hetzelfde gewicht.
Maar wel voor jezelf neem ik aan, het ziet er niet uit als je je benen niet traint.
Laat maar.
 
Voor map is dat niet belangrijk. ;)

Heel netjes hoor, zeker voor 17 jaar.
Je moet alleen niet bang zijn je sixpack kwijt te raken als je wat massa er bij wilt.
Al is dat niet van toepassing als je maart je 1e wedstrijd wilt doen.

Vaak is dat de belangrijkste reden dat veel jonge gasten blijven hangen op hetzelfde gewicht.

Bedankt man! En bang om me sixpack kwijt te krijgen ben ik eerlijk gezegd niet, buiten trainen om voetbal ik ook nog en volg een sportopleiding, daardoor blijft me vetpercentage erg laag :rolleyes:
 
Daardoor zal je dus ook veel moeilijker massa aanzetten. Je fysiek is best prima maar ik verwacht wel dat je de lichtste uit de klasse zal zijn. Wat is je lengte en gewicht?

Mijn advies is om nog een jaartje op te schuiven. Ik zou wel alvast de wedstrijden bezoeken, inlezen, etc.. Houd er rekening mee dat het ook geld kost! Personal trainer/coach, poseerlessen, zwembroek, spraytan, lidmaadschap, voeding, etc.. Weet niet of je dit allemaal kan betalen als 17 jarige.. Goodluck anyway! :)


 
Daardoor zal je dus ook veel moeilijker massa aanzetten. Je fysiek is best prima maar ik verwacht wel dat je de lichtste uit de klasse zal zijn. Wat is je lengte en gewicht?

Mijn advies is om nog een jaartje op te schuiven. Ik zou wel alvast de wedstrijden bezoeken, inlezen, etc.. Houd er rekening mee dat het ook geld kost! Personal trainer/coach, poseerlessen, zwembroek, spraytan, lidmaadschap, voeding, etc.. Weet niet of je dit allemaal kan betalen als 17 jarige.. Goodluck anyway! :)

daar heb je zeker gelijk in! twijfel daarom om al in maart mee te doen of toch nog wat massa te pakken en dan in december een wedstrijd mee te pakken.
stats zijn als volgt:
Lengte: 176cm
Gewicht: 74kg
Vet percentage: 7%
 
daar heb je zeker gelijk in! twijfel daarom om al in maart mee te doen of toch nog wat massa te pakken en dan in december een wedstrijd mee te pakken.
stats zijn als volgt:
Lengte: 176cm
Gewicht: 74kg
Vet percentage: 7%

Voor MAP gewoon in Maart meedoen joh. Massa pakken kan ook in je nadeel werken bij MAP namelijk.
"1. Muscularity and Body Condition
...Judges will be looking for fit contestants who display proper shape and symmetry combined with muscularity and overall condition. The judges are reminded that extreme muscularity should be marked down."
 
Mapwaardig fysiek dus gewoon doen, zal voor je ervaring ook goed zijn.
 
Potentie sowieso, maar denk dat je nog even moet doorbouwen. Ben bang dat als je echt de wedstrijd cut ingaat je zeker nog een paar kg gaat verliezen en er gewoon niet uitspringt. Voor ervaring heel leuk en goed om te doen, maar denk dat je beter nog jaar of 2 kan gaan bouwen en dan meedoen. Succes iedergeval man:D
 
Gewoon meedoen, ook al win je hem niet direct: je leert er veel van. Ik heb bij de MAP wedstrijden wel mindere fysieken voorbij zien komen. Je ziet er echt prima uit.
 
Ik heb besloten om toch nog even te wachten met mijn 1ste wedstrijd. Na wat goede reacties gelezen te hebben lijkt het mij het beste om nog wat massa te pakken.

Ik ga me zelf voorbereiden op de SAP cup eind 2016 en zal daar ook een wedstrijdlog over maken, zodat ik wat tips kan krijgen.

Bedankt voor jullie reacties! :flexgrin:
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het een verstandige keuze is! Je hebt nog zoveel jaren om mee te doen :)
 
Back
Naar boven