XXL Nutrition

Eerste pics Langste Workout (mini DBB meeting!)

Bezoekers in dit topic

RawBas

Freaky Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 nov 2004
Berichten
5.592
Waardering
194
Zo, net terug uit Vorden waar Robbert-Jan(Dave Hawk), Aad (Mr.Aad) en Thijs (DJ Geezer) bezig zijn met hun poging om de Langste Fitness Workout ooit neer te zetten (minimaal 24 uur non-stop trainen)

En wie komen we daar ineens tegen van DBB? o.a Herma, Dennis en Mass-Builder!

De jongens zijn nu nog steeds bezig en hadden er 4 uur op zitten toen we gingen. De eerste 4 uur hadden ze zonder enig probleem doorgebracht. Er wordt trouwens niet flauw getraind, is niet zo dat ze aan het bankdrukken zijn met een lege stang of zo.

Het wordt daar de komende nacht een gezellige boel bij Strada Sports en ik kan niet anders zeggen dat de jongens, ondanks hun inspanning, ontzettend vriendelijk zijn en ruim de tijd nemen om even een praatje met je te maken(voor zolang de regels dat toelaten natuurlijk).

Voor degenen die daar in de buurt wonen, wip er vanvond/ vannacht nog even binnen om ze aan te moedigen. Vannacht komt er ook een DJ draaien met lichshow. Oh ja, en als je nog overtuigd moet worden...er lopen erg veel vrouwen daar rond!

Zet hem op jongens!

P.S. Ik heb het geheim van Mass-Builder ontrafeld: toen ik hem ontmoette en een hand gaf, had ie een 1/2 kilo kwark in zijn andere hand. Toen ik weer met hem ging praten was ie een banaan aan het eten! Way to go Bro!:D

record.JPG


record 2.JPG
 
Als het dichter bij was geweest had ik zeker langs gegaan. Komt zo te horen helemaal goed dat record :)
 
Sportfood; Wie is wie op de foto?
 
Eerste foto van links naar rechts: Dave Hawk (Robbert-Jan), Herma (herma),Dennis (Dennis), Mr.Aad (Aad), Sportfood (Bas), DJ.Geezer (Thijs), Mass-Builder (Brian) en de laatste... damn, ben ik even de naam kwijt(sorry)
 
Sportfood.nl zei:
Eerste foto van links naar rechts: Dave Hawk (Robbert-Jan), Herma (herma),Dennis (Dennis), Mr.Aad (Aad), Sportfood (Bas), DJ.Geezer (Thijs), Mass-Builder (Brian) en de laatste... damn, ben ik even de naam kwijt(sorry)
Dat is Peter
 
trouwens ik vond het erg leuk om ook eens gezichten te zien bij de namen. En mass builder is zeker weten mass. Heb erg genoten om van een afstandje alles te bekijken
Morgen weer een mini meeting of dan een grote:D
 
Hehe leuk. :D
 
Lijkt verdacht veel op een vrouwentopje wat die ene knakker aanheeft.
 
Grijpwijk zei:
Lijkt verdacht veel op een vrouwentopje wat die ene knakker aanheeft.

Zat ook al ff verbaasd te kijken idd.
 
ahaa Leuke foto!
 
Grijpwijk zei:
Lijkt verdacht veel op een vrouwentopje wat die ene knakker aanheeft.
:roflol:

Zal Dave leuk vinden.
 
Sportfood.nl zei:
Eerste foto van links naar rechts: Dave Hawk (Robbert-Jan), Herma (herma),Dennis (Dennis), Mr.Aad (Aad), Sportfood (Bas), DJ.Geezer (Thijs), Mass-Builder (Brian) en de laatste... damn, ben ik even de naam kwijt(sorry)

Leuk!

is herma een vrouw? wist ik niet joh!
 
Zozo, gezellige boel daar! Brian weer met de befaamde bicep-pose :P
 
Ben net wakker en lekker geslapen.
Ineens besef ik me dat die jongens nog steeds aan het trainen zijn:eek:

Deep, deep respect:bow:
 
Sportfood.nl zei:
Ben net wakker en lekker geslapen.
Ineens besef ik me dat die jongens nog steeds aan het trainen zijn:eek:

Deep, deep respect:bow:

ja ze zijn nog steeds bezig en ze gaan het zeker weten halen, de energie om door te gaan is er nog steeds en dat gaan ze dan ook zeker doen, misschien zodadelijk nog een rampage erbij en dan gaan ze weer als een tierelier :D
 
Sportfood.nl zei:
Ben net wakker en lekker geslapen.
Ineens besef ik me dat die jongens nog steeds aan het trainen zijn:eek:

Deep, deep respect:bow:

Is zeker een rare gedachte dat ze nog steeds bezig zijn :eek:

Welke supps van sportfood.nl hebben ze trouwens in gebruik tijdens deze record rit? Dat heb ik volgens mij nog nergens gelezen.
 
Jopske zei:
Is zeker een rare gedachte dat ze nog steeds bezig zijn :eek:

Welke supps van sportfood.nl hebben ze trouwens in gebruik tijdens deze record rit? Dat heb ik volgens mij nog nergens gelezen.

Ze hebben de Creatine Anhydrox van Inner Armour, de Rampage (energie) van Anabolic Xtreme en waar ze het meest enthousiast over zijn: de Gakic van Muscle Tech.
In hun eigen sticky vertellen ze hoe ze de supps ervaren. Staat ook nog wat reviews van hun in onze shop.
 
Back
Naar boven