XXL Nutrition

Eerste poging cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Carlo1313

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
70kg
Hallo allemaal,

Mijn eerste post heeft betrekking op starten met cutten. Tot op dit moment heeft het forum al mijn vragen beantwoord, maar nu kom ik er toch echt niet meer uit.

Ik train al bijna drie jaar, maar sinds een jaar serieus. In dat jaar ben ik vooral erg veel gaan eten, waardoor ik eindelijk meer (spier)massa heb opgebouwd, maar op dit moment ben ik toch te vet geworden en wil ik beginnen met cutten.

Mijn plan is om het volgende schema aan te houden:

xls.gif
[Link niet meer beschikbaar]

De tijden in dit schema wijken een beetje af van de werkelijkheid. Krachttraining doe ik 3x per week om 16:30. Pre-workout neem ik vaak dextro-energy, melk en iets kleins. (dit valt dus niet samen met de maaltijd zoals in schema aangegeven, omdat de tijden niet kloppen).

Om 22:00 ren ik 45 minuten. Na 20:30 eet ik niks, zodat zoveel mogelijk lichaamsvet wordt verbrand tijdens de cardio (zoals een sticky op dit forum aangegeven). Na deze training eet ik nog wat kwark en drink ik nog wat melk voor het slapen.

Nu dit bekend is hoop ik dat jullie met met het volgende kunnen helpen:

Heeft iemand aanmerkingen/verbeterpunten m.b.t. dit voedingsschema? Ik wil zo min mogelijk spiermassa verliezen, dus mijn calorie-inname ligt tussen de cut en mijn onderhoudsniveau.

Hoe kan ik de verhoudingen tussen eiwit - koolhydraten - vetten verbeteren? Het zou jammer zijn als dit niet klopt, waardoor de cut geen nut heeft.

Kan iemand mij vertellen wat de optimale tijdsperiode is tussen de maaltijd voor de cardio en de cardio zelf? Dit schijnt erg belangrijk te zijn voor optimale vetverbranding.

Alvast bedankt voor de hulp!
 

Bijlagen

  • Cutten.xls
    316,5 KB · Weergaven: 141
Ten eerste bedankt voor het handig schemaatje ik kan gewoon zelf aanpassen :P

Wat is de reden dat je s'morgens andijvie neemt???