Fitness Seller

eerste poging tot wsb schema...

Bezoekers in dit topic

Chewie

Huge Freak
20 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
8.966
Waardering
196
Lengte
1m94
Massa
128kg
Vetpercentage
22%
[Link niet meer beschikbaar]

Iets wat aangepast...

Vraagjes:
Speed benches is dat met een pauze op de chest?
En box squats zijn wel gewoon te vervangen door speedsquats?
Gaat de split van vk/ zk schouders niet bij voorbaat al overtraining veroorzaken?

Voor de rest kijk, bekritiseer en vul aan :)
 
Je vraagjes:
Speed bench kan je afwisselen, ene keer met pauze, andere keer gewoon vlug terug weg. Ik heb zelf ook tijdje gewone squats gedaan ipv box squats, werkt zeker, en die split moet wel lukken :)

Het schema op zich is wel goed, alleen zou ik zorgen voor meer variatie. Je kan wel 2 trainingen na elkaar zelfde oefening doen, maar alle oefeningen telkens na elkaar, in dezelfde volgorde, wissel dan wat, bv oefening 2 om de 2 weken, oefening 3 elke week wijzigen, oefeninng 4 afwisselen eerst om 2 weken dan na 1 week, ....

Variation is the key to succes ;)
 
MonsterStrength zei:
Je vraagjes:
Speed bench kan je afwisselen, ene keer met pauze, andere keer gewoon vlug terug weg. Ik heb zelf ook tijdje gewone squats gedaan ipv box squats, werkt zeker, en die split moet wel lukken :)

Het schema op zich is wel goed, alleen zou ik zorgen voor meer variatie. Je kan wel 2 trainingen na elkaar zelfde oefening doen, maar alle oefeningen telkens na elkaar, in dezelfde volgorde, wissel dan wat, bv oefening 2 om de 2 weken, oefening 3 elke week wijzigen, oefeninng 4 afwisselen eerst om 2 weken dan na 1 week, ....

Variation is the key to succes ;)
Probleem is gewoon de mogelijkheid om oefeningen te doen(zonder letterlijk de gym te verbouwen)
Lockouts, rack pulls, pin sq/ benches, floorpressen kan ik nu niet doen...
En voor de overige oefeningen...ben ik gewoon lastig (sommige tricep oefeningen enorme steken in me elleboog, pressen boven het hoofd doet me hand pijn etc)
 
Mja hoe meer oefeningne hoe beter, hou je gewoon aan de basis, dan hoef je je gym niet te verbouwen ;)
 
Bedoeling is dit 6weken dan 2wkn bb schema en dan weer pl schema etc
 
Back
Naar boven