MuscleMeat

Eerste prik Deca / Test

  • Topic starter a. b
  • Startdatum
  • Reacties 143
  • Weergaven 14K
  • Volgers 20

Bezoekers in dit topic

a. b

Cool Novice
Lid geworden
21 jun 2017
Berichten
83
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
95kg
Vetpercentage
16%
Vandaag de eerste prik gezet van de volgende kuur:
Week1-6 1,3ml deca - 1,5ml test ongeveer 260mg deca om 375mg test
Week6-12 1,3ml mast - 1,5ml test ongeveer 260mg mast om 375mg test

AANPASSINGEN NA 6 WEKEN
500mg test 200mg deca en 200mg mast.
Opgesplitst in twee prikken 2ml om 2ml


Voeding
yoghurt met noten
4 boterham met kaas of vlees
Blik tonijn met mihoen
Kip met rijst
Kip met rijst
500mg kwark met druiven
Smoothy met kruiden, groenten en fruit

AANPASSING NA 6 WEKEN
1 havermout, lijnzaad, abrikozen, rozijnen en een eiwitshake.
2 penne met koolvis en sperziebonen
3 penne met koolvis en sperziebonen
4 havermout, rozijnen, abrikozen en een eiwitshake
5 pot schaft
6 kwark met druiven
Tussendoor 3 bananen

Supplementen
Vitamine D3
Magnesium
Omega 3
Vitamine B5
Glucosamine

Nakuur Novadex 4 weken vanaf week 14
Creatine vanaf week 12

Superzenuwachtig ivm eerste prik in het been. Maat heeft em gezet.
Naald 25 x 0,6
Geen centje pijn. Nu uurtje later licht dof gevoel..

Training
Zondag krachttraining borst rug
Dinsdag aanvulling op zondag en donderdag
Donderdag krachttraining schouders benen
Vrijdag krachttraining bisceps triceps
Zaterdag HIT conditietraining

AANPASSING NA 6 WEKEN
Dinsdag benen
Woensdag rug / triceps
Donderdag borst
Vrijdag rust
Zaterdag benen
Zondag upper body
Maandag armen of rust

Startgewicht 91,8kg ochtend
Einde week 1 93,3kg ochtend
Einde week 2 94,4kg ochtend
Einde week 3 94,4kg ochtend
Einde week 4 94,5kg ochtend dag later 95.5
Einde week 5 96,2kg
Einde week 6 97kg
Einde week 7 96.2kg
Einde week 8 97,4kg
Einde week 9 97kg
Einde week 10 97.8
Einde week 11 98,8
Einde week 12 98.4
Einde week 13 98.8
 
Laatst bewerkt:
ik had het eerlijk gezegd omgedraaid, test-mast eerst en dan test deca. maar ach, ben benieuwd!
 
Vandaag aardig getraind.

Wel napijn van de prik, maar "no pain no gain"
 
Lekker zelf in je bil zetten. Mocht je maat niet kunnen ben jij de pinarie. Heb al lang niet meer naar mn naalden gekeken. 25x0,6 is blauw toch? Prima voor beide plaatsen. Bil bevat een stuk meer vet en gaat over t algemeen stukken pijnlijker. Lekker droog afsluiten met mast is wel lekker
 
Is de blauwe idd.
Pijn komt omdat er in 1x bijna 3ml in gegaan is.
Wat ik wel raar vind: gisteren voor en tijden het sporten prima te doen allemaal.

Daarna al een stuk meer en vanmorgen lijk ik wel gehandicapt. Dacht dat beweging wel zou helpen.
 
vind maar een rare kuur
vrij laag en rare doseringen wat natuurlijk oke is zelf weten

maar na 6 weken gooi je de deca eruit
wat moet de deca in 6 weken doen weet je wel wat de halfwaarde tijd is

daarna ga je over na mast e voor 6 weken precies zelfde wat gaat mast in 6 weken voor je doen

waarom niet gewoon een "simpel" test e kuurtje op 500 mg
ga je 100% meer op pakken dan dit
 
Bedankt voor je input. De 6 weken deca voor de bouw. Rek is er na 6-8 weken wel uit.

Daasrom vanaf de 7e week veranderen van samenstelling waardoor het lichaam weer reageert.

Daarnaast hoef ik door de laatste 6 weken mast minder tot niet droog te trainen. Dat scheelt ook weer kg. (Bron Robbert Wolters)

Rare aantallen om alles op te maken. Wilde eigenlijk 1ml om 1ml zetten.
 
Bedankt voor je input. De 6 weken deca voor de bouw. Rek is er na 6-8 weken wel uit.

Daasrom vanaf de 7e week veranderen van samenstelling waardoor het lichaam weer reageert.

Daarnaast hoef ik door de laatste 6 weken mast minder tot niet droog te trainen. Dat scheelt ook weer kg. (Bron Robbert Wolters)

Rare aantallen om alles op te maken. Wilde eigenlijk 1ml om 1ml zetten.


mijn ervaring is toch echt dat de rek er na 6 weken niet uit is met lange esters
daarnaast is deca een 19-nor veel zwaarder dan de mast waardoor ik niet denk dat mast nog iets gaat doen tenzij je met veel meer verhoogd
dat terzijde je bent nu al begonnen succes met je kuur ben benieuwd

je zegt je zet in je been ik neem aan dat je in je quad bedoeld wat bij mij echt werkt is een uur voor dat je benen gaat trainen zetten volgende dag helemaal geen last van pip
 
  • Like
Waarderingen: a. b
Lekker zelf in je bil zetten. Mocht je maat niet kunnen ben jij de pinarie. Heb al lang niet meer naar mn naalden gekeken. 25x0,6 is blauw toch? Prima voor beide plaatsen. Bil bevat een stuk meer vet en gaat over t algemeen stukken pijnlijker. Lekker droog afsluiten met mast is wel lekker

Voor je bil moet je een rare draai maken en kan je de spuit niet vasthouden tijdens het injecteren. Het is belangrijk dat je de spuit/naald niet heen en weer beweegt tijdens het injecteren, anders beschadig je de boel.
In het midden van de buitenkant van je quad kan je de spuit met 1 hand vasthouden terwijl je met de andere de substantie er in rost.
Ik zet altijd in m'n quad, nooit problemen gehad.. Ook niet met bloedvaatjes e.d.
 
Vandaag 2e prik gezet. Ophalen en inspuiten ging al veel beter dan de eerste. Spuit opgewarmd, veel langzamer gezet en een stuk je hard gelopen.

Afgelopen week goed getraind. Dinsdag supertraining met al wat meer gewicht.
Gisteren cleans en shoulderpresses normaal.

Eten op 3700 kcal gaat goed. Krijg het weg en lust zelfs meer..

Morgenochtend tweede weegmoment.
 
Net tweede weegmoment gehad. 93,3kg na het uitladen. Geen pip ook deze keer. Op naar de training.
 
Vandaag ruktraining achter de rug. Geen zin en vermoeid.. wellicht vrijdag naar woensdag verplaatsen. Dan zijn de rustdagen wat beter verspreid over de week.
 
Vandaag ruktraining achter de rug. Geen zin en vermoeid.. wellicht vrijdag naar woensdag verplaatsen. Dan zijn de rustdagen wat beter verspreid over de week.
Ruktrainingen zijn vaak vermoeiend
 
Voor je bil moet je een rare draai maken en kan je de spuit niet vasthouden tijdens het injecteren. Het is belangrijk dat je de spuit/naald niet heen en weer beweegt tijdens het injecteren, anders beschadig je de boel.
In het midden van de buitenkant van je quad kan je de spuit met 1 hand vasthouden terwijl je met de andere de substantie er in rost.
Ik zet altijd in m'n quad, nooit problemen gehad.. Ook niet met bloedvaatjes e.d.
Je kan gewoon de spuit vasthouden tijdens injecteren in je bil? Enkel duw je dan anders op de spuit.
"Droog trainen" komt door je voeding niet aas bloat is geen vet.
 
Je kan gewoon de spuit vasthouden tijdens injecteren in je bil? Enkel duw je dan anders op de spuit.
"Droog trainen" komt door je voeding niet aas bloat is geen vet.
Ik heb er een slechte ervaring mee. Zal wel aan mij liggen, aangezien bijna iedereen in de bil injectie zet.
 
Ik pak het been.. prima plek.
 
Gisteren de vrijdagtraining gedaan. Ging een stuk beter.
Gewicht schommelt deze week tussen 94 en 95 kg. Ben benieuwd wat het zaterdag is.

Vanavond prik, omdat we vrijdag een bruiloft hebben. Ga voor het eerst zelf proberen. Is namelijk een stuk fijner om je apotheek thuis te hebben.

Denk dat ik Deca wat langer door trek als er nog genoeg groei in zit. 2x 7 weken in plaats van 2x 6.

Verder nog geen enkel gevoel bij de kuur. Gisteren een lekker pomp en wat meer zin in seks.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist eerste injectie zelf gezet. Spier schrok zich rot.
Door spanning iets te snel gezet en niet geaspireerd.

Kwam wel wat bloed mee, drie druppies.
Volgende x toch maar weer eens oefenen..
 
Zojuist eerste injectie zelf gezet. Spier schrok zich rot.
Door spanning iets te snel gezet en niet geaspireerd.

Kwam wel wat bloed mee, drie druppies.
Volgende x toch maar weer eens oefenen..
Best een halve minuut wachten voor je de naald eruit haalt
 
Geen pip vandaag... hoppa. Omdat ik vanavond en zaterdag druk ben hebbik de zaterdagtraining vanmorgen maar gedaan.

Ging super ondanks dat het een rustdag moest zijn.

Nu lekker van 2 dagen rust genieten en zondag weer beesten op de borst.

Heb het gevoel dat ik minder vocht vast hou dan de eerste week. Weeg ook iets minder over de dag.
 
Back
Naar boven