XXL Nutrition

Eerste prik Deca / Test

  • Topic starter a. b
  • Startdatum
  • Reacties 143
  • Weergaven 14K
  • Volgers 20

Bezoekers in dit topic

Deze ochtend toch weer een kg er bij. 94,4kg.
Superveel zin om te trainen, maar helaas: Rustdag.

Toch weer pip, maar een stuk minder dan de eerst x in het rechterbeen. Tweede dag is altijd erger dan de eerste. Nu rallyrijden en goed eten.

Eten gisteren goed gegaan en uit beleefdheid gisteren 1 biertje op bij de bruiloft. Bruiloften zijn raar als je water drinkt
 
Vanmorgen een matige training borst triceps. Gewichten prima, maar geen power. Zal de late vrijdag en drukke zaterdag wel zijn.

Vanmiddag 2 uur geslapen en zojuist nog een prima schoudertraining gedaan. Eindelijk weer lekker in mijn vel.

Omdat mijn maat een weekeind weg is mag ik alleen prikken vrijdag... Wordt nog wat.
 
Vandaag ging de training zwaar ruk. Ook het gewicht blijft hangen op 94.5. Ben benieuwd wat er gaat komen.

Tot op heden niet echt onder de indruk. Met de Winstrol Only toch veel meer het gevoel dat er wat gebeurde.

Maar goed we zitten pas op 2.5 week.

Kan iemand daar wat zinnigs over zeggen?
Misschien de Deca iets verlagen en mast er bij gaan zetten?
 
Op 2,5 week zou ik niet teveel verwachten. Hoeveel kcal eet je nu?
 
3700kcal per dag.
Ben wel extreem prikkelbaar de afgelopen dagen. Nu nog groeien.

Training ging zwaar ruk. Vroegtijdig moeten afbreken ivm duizeligheid.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag lekkere training gehad. Biceps triceps en een bonus borst en rug fly.
Borst begint sterker te worden.

Vanavond eerste prik alleen gedaan. Ging super goed, maar blijf het niet zo leuk vinden. Als ik eerst die optreknaald zie van 1.2 x 40 ben ik blij dat die er niet in hoeft.

Andere weegschaal gekocht omdat de oude teveel schommelt. 3ons minder zwaar, dus minder gains :).
 
Als je zelf pint, waarom zet je dan niet in je quad? Veel handiger imo.
 
Quad prima hoor. Lekker zitten en prikken.
 
Oh nvm, ik dacht dat je in je billetje zette.
 
  • Like
Waarderingen: a. b
Ik word nu wel een beetje zenuwachtig.
De hele week al geen gewichtsschommelingen.

Is toch de bedoeling dat eea nu wel gaat werken?
 
Hoe vaak per week weeg je? Ik doe het zelf 1 tot max 2x /week. En van daaruit cals regelen. Mindfuck anders. En het werkt al vanaf dag 1. Dat is ook te zien aan je gewichtstoename. Einde week 2 was ja al bijna 3kg bijgekomen, is prima.
 
Te vaak idd. Maak mezelf helemaal gek. Komt ook omdat ik de eerste weken lekker gegaind heb.

Hou het wel op zaterdagochtend idd.
 
Te vaak idd. Maak mezelf helemaal gek. Komt ook omdat ik de eerste weken lekker gegaind heb.

Hou het wel op zaterdagochtend idd.
gegained je bedoelt vocht vast houden
 
Vanmorgen lekkere rug/benen training gepakt. Qua kracht gaat het lekker. Wil iedere x meer.

Nu het gewicht nog. Lijkt wel of ik per ongeluk de Masteron eerst gepakt heb.
 
Gisteren borst / biceps en ook daar stevig meer gewicht gepakt. De hele nacht wakker worden met kramp. (Heerlijk).
Krijg nu ook steeds meer opmerkingen van mensen om me heen. Gaat dus de goeie kant op.

Probeer ook naast het vaste eetpatroon zo veel mogelijk gezond te snoepen met bananen of andere gezonde dingen.
 
Vandaag weer een prima training gehad. Wel helemaal naar de klote geholpen door de PT.
Squat, Deathlift, pull up en bend over row in een superset
Strict press en clean in een superset.

Mijn god, weer eens op het randje van kotsen.

Wat ik raar vind is dat ik me de hele kuur al redelijk normaal voel. Net alsof ik niet kuur. Dit was bij de eerste Winstrol ervaring wel anders.
Komt waarschijnlijk omdat ik dat 2x per dag neem, waardoor het en schommelt en je er iedere keer mee geconfronteerd wordt.

Morgen weer lekker biceps/triceps. Bijna weer donderdag voor het prikkie. :)
 
Gisteren 5e prikkie gezet. Geen pip en soepele afhandeling.
Training schouders rug benen. Vanwege concert (laat naar bed) wat duf gevoel.

Vannacht weer heerlijk geslapen met een rustdag.

Morgen zwaar op rug benen en weegmomentje.

Vandaag deca en test bijbesteld. Ga de samenstelling 2 weken doortrekken.
Kuur wordt dus 8 weken test deca om 6 weken test mast.
 
HELP. Volgens mij doe ik iets niet goed of prik ik rommel.
Voel niets. Zie al twee weken geen progressie meer.

Zit nu een beetje met de handen in het haar. Vanochtend weer 94,5kg.
Halverwege de week wel 95,5 maar die kg is vannacht weer verdwenen.
 
Hoeveel kg heb je er nu bij in hoeveel tijd?
 
  • Like
Waarderingen: a. b
Back
Naar boven