AndroidHealthClinic

Eerste prik Deca / Test

Bezoekers in dit topic

Hoeveel kcal eet je boven behoefte?
 
  • Like
Waarderingen: a. b
Vanmorgen 95.5.
Kcal begonnen op 3200 ongeveer. Zit nu op 4000 per dag. Macro, 45 koolhydraten, 29 eiwitten en 26 vet onverzadigd.

Heb ff met dealer gesproken. We kijken deze week nog aan en verhogen dan wellicht. Aantal gram redelijk laag voor 95kg.

Tnx voor de support.
 
Je eet gewoon te weinig :o

Als je niet aankomt eet je te weinig.

Kom je vet aan in plaats van spiermassa is je gear kut.

Het is niet dat AAS plotseling je dagelijkse calorie behoefte verlaagt. Eet je op onderhoud zal je nog nauwelijks gainen, behalve dan op tren misschien omdat dat dermate potent is en vetverbranding stimuleert dat het gewoon de 500 kcal uit je vet opslag zuigt en zodoende toch spiermassa aanzet :roflol:

Niet aankomen en beweren dat het door de aas komt is eigenlijk het zelfde als zeggen dat fake aas zorgt dat 500 kcal per dag verdwijnt. Einstein is not amused.

Conclusie: meer eten. Stijgt je vet% kun je de dosis verhogen.
 
Misschien is je training ook ruk. Ik zie squat, deadlift, rows en pullups superset. Dat lijkt me meer cardio dan krachttraining.
 
Donderdag afspraak met andere personal trainer. Deze is geënt op en gewend aan bodybuilding.

Eten dit weekeinde ook weer opgehoogd.
 
Laatst bewerkt:
Donderdag afspraak met andere personal trainer. Deze is geënt op en gewend aan bodybuilding.

Eten dit weekeinde ook weer opgehoogd.

Vraag jezelf af of je wel een personal trainer nodig hebt. Het internet is een oneindige bron van info en als je door de bullshit en broscience heen kan kijken leer je ontzettend veel. Nu heb jij wellicht je eerste kuur en wekenlang verspilt aan een PT die jouw doel niet begreep. Blijkbaar is deze sport belangrijk genoeg voor je (anders stop je geen hormonen in je lichaam). Verdiep je er dan ook in ipv te vertrouwen op een PT.
 
Kan personal training zakelijk afschrijven. Vind et wel fijn als er iemand constant mee kijkt en zorgt dat de training afwisselend blijft.
 
Misschien is je training ook ruk. Ik zie squat, deadlift, rows en pullups superset. Dat lijkt me meer cardio dan krachttraining.

Blijft Einsteins relativiteitstheorie nog steeds van toepassing.

Energie kan omgezet worden in massa en omgekeerd maar het kan niet uit het niets ontstaan of verdwijnen :o
 
  • Like
Waarderingen: a. b
Massa's de wc in idd.
Vreet me helemaal suf op dit moment..
 
Massa's de wc in idd.
Vreet me helemaal suf op dit moment..

Ik moet ook 4500-5000 kcal naar binnen stouwen om überhaupt aan te komen.

Gewoon pak Chocomel er bij elke dag :roflol:
 
Eet nu op 4000kcal ongeveer. Begin nu een beetje te wennen. Gewicht gaat lekker en mooie ronde spieren.

Op naar de 100
 
Na weekendje weg de draad weer opgepakt. Zaterdag wel getraind. Nu maandag en dinsdag weer.

Eerste les met nieuwe PT. OMG ik haat legday.... mooi nieuw schema gekregen + iemand die op op alle vlakken kan begeleiden.

Ga de deca nog 3 weken doorzetten en de mast ook langer aanhouden.
 
Laatst bewerkt:
Vraag jezelf af of je wel een personal trainer nodig hebt. Het internet is een oneindige bron van info en als je door de bullshit en broscience heen kan kijken leer je ontzettend veel. Nu heb jij wellicht je eerste kuur en wekenlang verspilt aan een PT die jouw doel niet begreep. Blijkbaar is deze sport belangrijk genoeg voor je (anders stop je geen hormonen in je lichaam). Verdiep je er dan ook in ipv te vertrouwen op een PT.

AAS nemen staat niet gelijk aan een sport belangrijk genoeg vinden.
 
Back
Naar boven