MuscleMeat

eerste tattoo?

Bezoekers in dit topic

Wow die tattoo van die feniks op de rug is wel heel mooi. Ik zou zelf niet zo snel een tattoo nemen maar als ik er zo een zie. Zo zou er dan toch ook wel een willen. Blijven die kleuren eigenlijk wel goed of vervaagd dat op een gegeven moment?
 
Originally posted by soulreaver
Net zoals toen bij mij op me borst, hoe dichter de needle bij me tepel kwam hoe pijnlijker...

Toch is de pijn niet te vergelijken met een tepelpiercing, dan ga je echt door de grond.. zonder verdoving een naald door je tepel, AUWWW



Zo pijnlijk is een tepelpiercing zonder verdoving toch niet?? Het is gewoon enkele seconden op je tanden bijten en het is voorbij. Veel pijnlijker is als je tepelpiercing door borstcontrole tijdens het voetballen doorscheurt. Deze pijn blijft enkele dagen aanhouden. Sinds dit incident heb ik nooit meer iets van piercings moeten weten.... :)
 
Ik zou wachten met een tattoo te laten zetten tot je wat ouder bent (22 of zo). Ik herinner me dat ik als tiener er van droomde een bril rond mijn ogen te laten tatoueren, maar nu ik wat ouder ben, ben ik eigenlijk wel een beetje blij dat het mijn ouders me dat toen verboden hebben....
 
Originally posted by Olimantado
Ik zou wachten met een tattoo te laten zetten tot je wat ouder bent (22 of zo). Ik herinner me dat ik als tiener er van droomde een bril rond mijn ogen te laten tatoueren, maar nu ik wat ouder ben, ben ik eigenlijk wel een beetje blij dat het mijn ouders me dat toen verboden hebben....
Haha, een bril rond je ogen?? Die vind ik wel grappig. Alleen wat als je een ander montuurtje wilt...?

Ennuh, een doorgescheurde tepel lijkt me niet echt het toppunt van genot, jezus, moet er niet aan denken. Stel trouwens dat je eikelpiercing doorscheurt.... ben je echt invalide! :(
 
Back
Naar boven