MuscleMeat

eerste tattoo? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oldy

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
263
Waardering
0
Ik zit er over te denken mijn eerste tattoo te laten zetten en zoek een goede tattoo-shop in de buurt van Utrecht of Leiden. Kent iemand er een?

Ben nogal een nitwit op dit gebied, waar moet ik zoal op letten? Iemand tips? Wil gewoon een kleintje, tribal-sT, op mijn linker bovenarm. Gewoon 1 kleur, wat kost zoiets ongeveer?

Alvast bedankt!! :thumb:
 
Is die in alphen zelf niks? ;)
 
hoi Robin, hmmmm volgens de verhalen........... :(
Kreeg net een mailtje van een vriend, Tattoo Magic Studio in Utrecht schijnt wel goed te zijn. Daar maar eens gaan kijken.
 
Mijn neef zweert bij Hanky Panky in Amsterdam ....... hebben inderdaad een goede reputatie
 
Tattoo Eus in Leiden is enorm goed, zeker als het om tribals en keltisch weefwerk gaat... Die in utrecht is overigens ook ok.
Tipje nog: ga naar wat meer zaken om te kijken en kies de zaak niet op hoe duur ze zijn, maar waar je je het lekkerst bij voelt. Een goede tattoo is vaak niet goedkoop, maar let wel, het zit er voor de rest van je leven op dus je mag best wel wat neerleggen voor kwaliteitswerk vind ik. Maar ga zeker niet over 1 nacht ijs en laat je goed voorlichten (ben je al mee bezig trouwens zit ik me te bedenken :D ).
 
Originally posted by sjakkie
.... Maar ga zeker niet over 1 nacht ijs ....

:D ;) Heeft het in het Westland alweer gevroren ? :D :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Mijn eerste Tribal heeft me 200 guldentjes gekost, overigens een klein dingetje op m'n rechterschouder. Maarja het was m'n 1e he :)

Ben nu wat "gevorderd" en heb er in totaal 3, het kleine Tribaltje wordt zo snel mogelijk vergroot naar een grote Tribal :D

Maar dat komt later wel, wel zo snel mogelijk dan ben ik minder kwijt anders betaal je meer als je schouders groter worden door fitness :tong:
 
Originally posted by Shadum
Mijn neef zweert bij Hanky Panky in Amsterdam ....... hebben inderdaad een goede reputatie

Maar is ontzettend duur.
 
Kheb zelf twee tattoo's. Allebei gezet door Tattoo Ben in Ede.
Ben werkt aan huis, en heeft klanten uit heel Nederland en ze komen zelfs vanuit Duitsland naar hem toe.
Prettige sfeer, en alleen op afspraak, dus lekker discreet.
 
Hee, Jefro, bedankt voor de tip over Tattoo Ben.
Vroeger vond ik tattoo's niks, maar nu begin ik ze wel leuk te vinden.. :cool: tribals echter alleen bij mannen hoor.
Ik begin er nu zelf ook aan eentje te denken . Ik heb mezelf min of meer beloofd dat als ik het doel voor 2003 (PBP) haal, ik dan een fiets-tattoo aan de onderkant van mijn kuiten laat zetten, net boven de soklijn dus.. moet wel een mooi fietsje zijn..
Ik heb nog 9 maanden om over een tekeningetje na te denken..

En dan maar hopen dat ik niet ga balen van het fietsen :o

Dat is misschien een tip voor oldy.. een tattoo is zo gezet, maar er van af komen als ie toch niet bevalt is veel moeilijker.
Liever te lang gedacht en dan laten zetten dan in een onbewaakt ogenblik. Ga een aantal shops langs zou ik zeggen..

Dus, als ik mijn eigen advies opvolg , dan wil ik van Jefro wel weten waar die tattoozaak zit.. kan ik vast ontwerpjes bekijken en er vast over gaan mijmeren....
 
No problemo Esperantisto,
Kzit nu op me werk, maar stuur je wel een pm als ik thuis ben met het adres en telefoonno. van Ben.

Heel verstandige woorden trouwens.
Bezint eer ge begint.

Vergeet niet dat het verwijderen van tattoo's over een jaar of 10-20 boming bussiness gaat worden, omdat er veel luitjes die nu 1tje laten zetten er later toch spijt van krijgen. De verwijder technieken zullen steeds beter worden, dus wat nu lastig en pijnlijk is om weg te halen, kan over 25 jaar wel een makkie zijn.
 
Enorm bedankt voor alle tips en info!!

Ik heb er goed over nagedacht of ik er wel 1 wilde hebben. Een voorwaarde is wel dat ik een shirt met korte mouwen aan kan zonder dat de tatoo dan te zien is, dit ivm mijn werk. Heb je ook minder snel spijt denk ik.

Liever ook 1 goede dan een slechte, ben dus zeker bereid om er een reeel bedrag voor te betalen. Hoorde net van Sjap van House of Tattoos dat je voor 250 euro zeker klaar bent (voor een grootte van ong 10x10 cm.).

Welke ik wil laten zetten weet ik al, heb veel ontwerpen bekeken en kom telkens weer op dezelfde uit, goed teken dus. (hoe attach ik dat plaatje eigenlijk, heb het hier op mijn pc, niet op internet?? voor evt. geinteresseerden....)

:thumb:
 
kan niet op dit gedeelte van 't forum, alleen op bepaalde gedeeltes zoals foto- of coïtus-gedeelte...
 
Misschien een heel stomme vraag hoor, maar als je zo'n tattoo laat zetten op bijv. je arm en je gaat daarna flink groeien. Je armen worden 2x zo groot. Blijft zo'n tattoo er dan nog mooi uitzien of wordt het zo gerekt dat heel de vorm eruit is? Beetje vreemde vraag eigenlijk, maar dat vroeg ik me zo ineens af.:D
 
Originally posted by pat21
Misschien een heel stomme vraag hoor, maar als je zo'n tattoo laat zetten op bijv. je arm en je gaat daarna flink groeien. Je armen worden 2x zo groot. Blijft zo'n tattoo er dan nog mooi uitzien of wordt het zo gerekt dat heel de vorm eruit is? Beetje vreemde vraag eigenlijk, maar dat vroeg ik me zo ineens af.:D

Hier zijn de meningen over verdeeld. Ligt er nl. aan wat voor een tattoo je hebt. De tattoo zal altijd "vervormen"en mee rekken met de huid, de plaats is ook belangrijk. De kop van de schouder of je schouderblad is nogal een verschil.
Bij een tribal zal dit nauwelijks opvallen, maar als je bv het dier of een gezicht neemt moet je wel wat meer opletten.
 
Hmmm dan is mijn geplande plek (zijkant linkertibia/scheenbeen net boven de sokjeslijn) wel geschikt lijkt me.. Ik heb daar al ooit eens een voorbeeld van gezien en dacht eigenlijk meteen dat wil ik ook.. Gek is dat .. eerst vind je iets niet leuk en dan, wanneer steeds meer mensen er een hebben, dan juist wel...
 
Ach ja mensen zijn kuddedieren he. Als er een schaap over de dam is.....:D
 
Ja precies... zo vond ik die rampestamp muziek die de godganselijke dag uit de speakers blèrt bij de sportschool eerst afgrijselijk.. maar ben te lui voor oordopjes of eigen muziek en waarempel ik kan nu sommige muziek wel waarderen.. en erger me ook niet meer... dat is wel zo prettig. Ik kom daar 5x per week immers.


Maandag ga ik eens bij die Tattoo zaak langs in Ede.. ik moet er dan toch zijn voor een afspraak ergens anders, kan ik wat tekeningetjes bekijken! Of moet ik een tekening meebrengen soms???
 
Originally posted by Esperantisto

Maandag ga ik eens bij die Tattoo zaak langs in Ede.. ik moet er dan toch zijn voor een afspraak ergens anders, kan ik wat tekeningetjes bekijken! Of moet ik een tekening meebrengen soms???

Ben heeft geen zaak, het is aan huis. Hij heeft z'n zolder ingericht als Tattoo werkplaats.
Bel 'm wel eerst even op, want anders kom je er misschien niet in.

Je kunt zelf ook wat meebrengen. De twee tattoo's die ik heb zijn ook van mezelf, en niet uit een boek van Ben.
 
Back
Naar boven