XXL Nutrition

eerste tattoo? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by pat21
Misschien een heel stomme vraag hoor, maar als je zo'n tattoo laat zetten op bijv. je arm en je gaat daarna flink groeien. Je armen worden 2x zo groot. Blijft zo'n tattoo er dan nog mooi uitzien of wordt het zo gerekt dat heel de vorm eruit is? Beetje vreemde vraag eigenlijk, maar dat vroeg ik me zo ineens af.:D

Ja, staat mij ook wat van bij. Dit kan gebeuren als je kuurt en er veel massa ineens erbij krijgt. Ik weet het echter niet zeker, iemand anders misschien??
 
hij zit er op!!

Vrijdag was de dag, om 12:00 uur stonden wij daar. Toch spannend. Eerst moest het meegebrachte ontwerpje overgetekend worden en op de juiste schaal gezet worden en toen ' onder het mes'. Het tattoueren viel me wel mee qua pijn. Sommige plekken voor je er echt niets van, sommige stukken zijn echt heel gevoelig, meestal was het gewoon ok. Hij is zo'n uurtje bezig geweest met tattoueren en 30-45 min. met het ontwerp. Kon na afloop 150 euro aftikken. Mijn maat had een wat ingewikkelder modelletje uitgezocht, het tattoueren duurde bijna 2 uur. Hij vond het een erg pijnlijk ervaring die niet voor herhaling vatbaar is.
Zou de pijn afhankelijk zijn van de hoeveelheid BF% Ik dacht eerst dat hoe minder vet, des te pijnlijker, maar mijn maat heeft een wat hoger BF (..) en had er duidelijk meer last van, dus mijn redenatie klopt niet helemaal blijkbaar.

In ieder geval staat die tat2 lekker strak, puntgaaf gezet. Errug blij er mee!
 
Foto, foto, foto, foto!!! Zet 'm in de foto afdeling graag!!!
 
Originally posted by Esperantisto
Foto, foto, foto, foto!!! Zet 'm in de foto afdeling graag!!!
Dan wel iemand zoeken met een digitale camera... Of wachten tot begin januari als ik terug ben van vakantie, dan heb ik allicht wat (gewone) foto's.
 
Het is wel een eind rijden maar echt wel de moeite.
The needle doctor in Essen
stationsstraat 156
2910 Essen... als je de openingsuren moet weten hoor ik wel iets van je.
Bij mij hebben die echt mooi werk geleverd en ie staat er nu toch al drie jaar op
 
Re: hij zit er op!!

Originally posted by oldy
Zou de pijn afhankelijk zijn van de hoeveelheid BF% Ik dacht eerst dat hoe minder vet, des te pijnlijker, maar mijn maat heeft een wat hoger BF (..) en had er duidelijk meer last van, dus mijn redenatie klopt niet helemaal blijkbaar.

In ieder geval staat die tat2 lekker strak, puntgaaf gezet. Errug blij er mee!


:clap: yessssss!! gefeliciteerd met je eerste aanwinst :D

Ennuh dat van die pijn.. iedereen heeft zo zijn /haar eigen pijngrens, heeft niks met BF% te maken. Heb ze van alle soorten en maten op "de stoel" zien zitten en het valt nooit te voorspellen hoe iemand erop gaat reageren qua pijn. Ligt trouwens ook aan de plaats van de tattoo, armen deden bij mij niks geen pijn, maar schouderblad vond ik persoonlijk toch wat minder...
 
Gefeliciteert oldy,
Ben benieuwd naar de foto's

Over die pijn:
Ik heb zelf een op de schouder, wat niet pijnlijk was, maar de tribal op m'n trapezius was toch wel listig. Voorral de lijnen trekken richting mijn schouders was tricky.
 
Laatst bewerkt:
De pijn heeft met het aantal zenuwen in de huid te maken, bepaalde delen zijn dus meestal gevoeliger anderen niet.

Hier zie je bijvoorbeeld de zenuw over de trapezius lopen maar onder de schouder:

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Net zoals toen bij mij op me borst, hoe dichter de needle bij me tepel kwam hoe pijnlijker...

Toch is de pijn niet te vergelijken met een tepelpiercing, dan ga je echt door de grond.. zonder verdoving een naald door je tepel, AUWWW
 
Dat lijkt me idd ook geen pretje. Zo'n stuk rvs door je tepel laten knallen:D
 
Hoezo SR, heb je een tepelpiercing?? Das dus iets wat ik noooooit zou laten doen. Geen gaten in mijn lichaam die er niet horen!
Snap al helemaal de mensen niet die er 1 door hun leuter (of bij vrouwen: hun 'intieme delen') laten maken. Ben je toch niet goed bij je hoofd??
 
Originally posted by oldy
Ben je toch niet goed bij je hoofd??

een persoonlijke mening, die zoals je weet relatief zijn... :D
 
Daar heb je absoluut gelijk in NewbieNeo, dat is mijn persoonlijke mening. Ben wel benieuwd naar die van anderen.
Trouwens, je bent misschien nog wel goed bij je hoofd, alleen niet meer goed bij je .......... :D
 
Hmmmmm ben ook niet zo'n vreselijke piercingfan, zeker niet in de geslachtsdelen... maar is zoals met zoveel dingen ieders eigen keuze om dat te doen met zijn/haar eigen lijf. Heb overigens zelf wel heel veel oorbellen (19) en een wenkbrauwpeircing, maar aan mijn tepels enzo geen gehannes, die blijven mooi naturel :)
 
Originally posted by sjakkie
Heb overigens zelf wel heel veel oorbellen (19) en een wenkbrauwpeircing

en ik heb 5 paar schoenen... :D

of bedoelde je 't niet zo? :P damn, dan moet 't wel een en al gatenkaas zijn... :D
 
ksnap nie waarom BOB niet genoemd word???toch denk ik de nr 1...(op mick na dan ,die is ECHT nr 1 v/d wereld geweest)
 
Originally posted by NewbieNeo


en ik heb 5 paar schoenen... :D

of bedoelde je 't niet zo? :P damn, dan moet 't wel een en al gatenkaas zijn... :D

Hahaha ja is idd geen gezicht als ik al mijn ringetjes uit heb :p

En over Bob.... hmm tja vind dat nou niet echt een tattoeerder van wereldklasse, maar meningen verschillen he
 
ik ga mij volgend jaar (hopelijk tegen februari) een tattoo laten zetten op de rug.

het zal een féniks worden. hier alvast een paar mooie beeldjes, ik weet nog niet goed in welke vorm ik het ga laten zetten.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

The Phoenix is a legendary bird common to various ancient civilizations.

According to myth, the Phoenix was a fabulous Arabian bird that was as large as an eagle with brilliant scarlet and gold plumage and a melodious cry--and only one existed at a time. The Phoenix's lifespan was 500 years, and as its end approached, the creature made a nest of aromatic branches and spices, set it on fire, and was consumed in the flames. From the ashes miraculously sprang a new Phoenix.

The ancient Egyptians linked the myth of the Phoenix with their longings for immortality; from Egypt the bird's symbolism spread amongst the Mediterranean world of late antiquity. At the close of the first Century, Clement of Rome was the first Christian to interpret the legend of the Phoenix as an allegory of the resurrection and of life after death. The Phoenix was also compared to undying Rome, and its image appears on the late Roman Empire's coinage as a symbol of the Eternal City.

In Chinese mythology, the Phoenix was a symbol of high virtue and grace. As conceived by the Chinese imagination, the Phoenix has a large bill, the neck of a snake, the back of a tortoise, and the tail of a fish. It carries in its bill either two scrolls or a square box that contains sacred books. According to tradition, the Phoenix's song includes all the five notes of the traditional Chinese music scale; its feathers include the five fundamental colors (red, black, white, green, and yellow) and its body is the composite of the six celestial bodies: the head symbolizes the sky; the eyes, the sun; the back, the moon; the wings, the wind; feet, the earth; and the tail, the planets. The phoenix appears only in peaceful and prosperous times, and hides itself when there is trouble; therefore, the Phoenix is a sign of peace. In Chinese mythology, the Phoenix is represented by the fen-huang, a bird symbolizing the union of yin and yang.
 
Originally posted by oldy
Hoezo SR, heb je een tepelpiercing?? Das dus iets wat ik noooooit zou laten doen. Geen gaten in mijn lichaam die er niet horen!
Snap al helemaal de mensen niet die er 1 door hun leuter (of bij vrouwen: hun 'intieme delen') laten maken. Ben je toch niet goed bij je hoofd??

Kep piercing door me tepel ja, ik vind het mooi. Ook tattoo op me borst.. Me vriendin vond de tattoo mooi, de piercing niks, maar na maand of 6 moest ze toegeven dat die toch heel mooi staat bij mij.. Ik wilde ook me rug vol tattoeren, maar de kosten kwamen nogal hoog uit, 2000 euro :( en daar was me vriendin het niet mee eens..

Ik zie het al kunst en doe het voor mezelf en dan op plaatsen waar niemand, wanneer ik kleren draag, het ziet, dus geen armen, onderarmen, handen, nek of benen..

Eikelpiercing wilde ik wel, maar hoorde van een vriendin van mij wiens vriend er een heeft dat het pijn doet met nken bij de vrouw, dus dan is het geen optie..
 
Bovendien is me huidige tattoo een herinerring aan mijn 3 jaar geleden overleden beste vriend, een blijvende herinerring op de plaats waar het hart zit..
 
Back
Naar boven