MuscleMeat

Eerste Test E 300mg zonder na kuur

Bezoekers in dit topic

Macro94

Novice
Lid geworden
28 jul 2021
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
23%
Beste sporters,

Ik ben van plan een kuur te doen met 300 mg Test e 10 weken. Zonder na kuur, in verband met HAARLEM-studie. Ik vroeg mij af hoe noodzakelijk een bloed test is in mijn geval?

Ik ben 27
Bv 23%
188cm
100 kg
Doe aan kickboksen en kracht training.


Enige adviezen over mijn kuur zijn altijd welkom.
 
Ik begrijp dat je een bloedtest vóórdat je met de kuur begint bedoelt?
 
Zou op een vp van 23% sowieso niet gaan kuren
 
Zou op een vp van 23% sowieso niet gaan kuren
Ik wil beter presteren met kickboksen en krachttraining. Uiterlijk heeft een minder hoge prioriteit. Zou je het mij dan afraden?
 
Ik wil beter presteren met kickboksen en krachttraining. Uiterlijk heeft een minder hoge prioriteit. Zou je het mij dan afraden?

Doel meer op de bijwerkingen die mogelijk komen kijken bij kuren op een hoog vp.
 
Doel meer op de bijwerkingen die mogelijk komen kijken bij kuren op een hoog vp.
Bedankt voor je reactie! Als ik eigenwijs zou zijn en het toch doe. Met de gedachte, dat powerlifters dat ook gewoon doen. Wat zijn dan volgens jou precies de bijwerkingen die ik zou kunnen verwachten? En zou een bloedonderzoek nou echt van levensbelang zijn?
 
Bedankt voor je reactie! Als ik eigenwijs zou zijn en het toch doe. Met de gedachte, dat powerlifters dat ook gewoon doen. Wat zijn dan volgens jou precies de bijwerkingen die ik zou kunnen verwachten? En zou een bloedonderzoek nou echt van levensbelang zijn?
Vocht, gyno, bloeddruk doordat je met een hoger vetpercentage vatbaarder bent voor oestrogene bijwerkingen.
 
Vocht, gyno, bloeddruk doordat je met een hoger vetpercentage vatbaarder bent voor oestrogene bijwerkingen.

Is de keus voor een niet/minder aromatiserend middel hier dan geen oplossing voor?
 
Vocht, gyno, bloeddruk doordat je met een hoger vetpercentage vatbaarder bent voor oestrogene bijwerkingen.
Ik weet dat meeste er het zelfde over denken als jij. Maar ik vraag me af of er ook wetenschappelijk bewijs voor is? Dat vet aromatase bevat is me duidelijk. Maar waar de gouden standaard onder de 15% vandaan komt. Waar is dat op gebaseerd?
 
Back
Naar boven