AndroidHealthClinic

Eerste test-e inject (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

poloer

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jan 2010
Berichten
635
Waardering
17
Hallo mede bb'ers,

ff een kort vraagje voor een maat van me.

Hij heeft gisteren zijn eerste inject test-e in zn quad geprobeerd te zetten, alleen dit ging niet helemaal zoals gepland.

Alle stappen gevolgd zoals die hier in het forum worden aangegeven.
Spuit in quad, aspireren, geen bloed. Test-e erin proberen te spuiten, maar hier ging het mis. Bij de eerste druppels die naar binnen stroomden begon hij direct zwart voor zn ogen te zien, ook begon zijn hart als een gek te kloppen.. Hij heeft dan ook direct de naald eruit gehaald en is ermee gestopt.

Wie heeft hier ervaring mee? Hartkloppingen, zwart zien voor ogen, gevoel dat hij flauw zou vallen.

Voor degene die niet willen geloven dat het voor een maat van mij is:

Ik ben de aasgebruiker. Vervang overal maat en hij door: ik. Tevreden?

Ik hoor graag van jullie wat het zou kunnen zijn.

Bedankt.
 
Paniek aanval.
 
Idd gewoon een paniekaanval, komt veel voor lees ik hier :p
 
Paniekaanval. Ik krijg juist paniekaanvallen op de dagen dat ik niet hoef te injecteren. :P
 
T is best wel een mind**** om een naald in je been te zetten. Je kan t voorkomen door een naald te gebruiken die je helemaal er in kan drukken en vervolgens ogen dicht te doen tijdens t injecteren.

Overigens moet je ook nog ontsmetten, zowel de vial voor t opzuigen als de plek waar je inject gaat zetten.
 
Hahahahahah wat een pussy is die gozer toch ook.

Dus het heeft niet iets te maken met een ader of iets dergelijks.

Puur paniek?
 
Jup, puur zenuwen. Ik had het ook bij mijn eerste injectie.
 
ik had het met me eerste winny tabletje....:) gehehe
 
Ik had het bij mn eerste zelfliposuctie
 
ik moet zeggen bij mijn eerste inject werd ik ook ff zenuwachtig hard ging sneller enz. Maar dit is wel extreeem, misschien moet hij het toch maar niet doen en is het niet voor hem weggelegd.
 
lekker aan de orals gaan Dude
 
Waarom prik jij je "maat" dan niet. Hoeft hij het niet zelf te doen.

Gewoon wennen, that's all
 
Ik had eens na injecteren een klein fonteintje van 50 cm.
Dit is schrikken. Zeg tegen je maat dat hij beter het kuren achterwege kan laten.

Of als hij heel weinig zet (1ml p/w) zet 2x 0,5ml p/w subcutaan in buik.
Of subcutaan in biceps borst.
 
Een tip voor de mensen die last hebben van flauwvallen / wegraken.
Een oorzaak van flauwvallen is je hartslag die ineens daalt of zakt, zorg er dus voor dat alvorens je een inject zet je hartslag wat verhoogd is.

Een paar simpele trucs zijn de trap op en af rennen kniebuigingen van te voren maken etc..
Helpt echt heel veel.
 
Wat ook super nerveus voor allereerste inject, na heel wat geklooi een halve vial gemorst haha
 
Thanks voor alle tips. Ik zal het aan hem doorgeven.

De reden waarom ik het niet voor hem zet is omdat ik er geen ervaring mee heb, en ik wil ook niets op mijn geweten hebben.

Misschien zien jullie binnenkort hier wel een rip berichtje van hem langskomen :D
 
Thanks voor alle tips. Ik zal het aan hem doorgeven.

De reden waarom ik het niet voor hem zet is omdat ik er geen ervaring mee heb, en ik wil ook niets op mijn geweten hebben.

Misschien zien jullie binnenkort hier wel een rip berichtje van hem langskomen :D

Lijkt me sterk, dit klinkt idd echt gewoonweg als een paniekaanval,.. of misschien zelfs een hyperventilatie,... maar komt echt niet door de test.
 
Lijkt me sterk, dit klinkt idd echt gewoonweg als een paniekaanval,.. of misschien zelfs een hyperventilatie,... maar komt echt niet door de test.

Nee, dat dacht ik ook al. Eerste test inject is altijd ff schrikken denk ik.
 
Waarom prik jij je "maat" dan niet. Hoeft hij het niet zelf te doen.

Gewoon wennen, that's all

Zoals Isdera uitlegd, als jij je maat in de bil prikt is het miss wat relaxter voor je maatje :) ?

vind je manier van het tegen gaan van trolls erg mooi :p
 
Ik had eens na injecteren een klein fonteintje van 50 cm.
Dit is schrikken. Zeg tegen je maat dat hij beter het kuren achterwege kan laten.

Of als hij heel weinig zet (1ml p/w) zet 2x 0,5ml p/w subcutaan in buik.
Of subcutaan in biceps borst.

Subcutaan zetten mag toch niet met test?
 
Back
Naar boven