Fitness Seller

Eerste (Test-E) kuur ervaringen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leonardo32

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
4 jun 2022
Berichten
498
Waardering
367
Beste leden,

Wat is jullie ervaring met jullie eerste anabolen kuur?
Wat waren de doseringen?
Hoe voelde je je mentaal tijdens, en na de kuur?
Wat waren de resultaten?
Zou je nogmaals een kuur gebruiken?


Op Reddit heb ik wel een topic gevonden, maar hier nog niet.:)
 
Je hebt al 20ml Test E, brouw daar een kuurtje van.

250mg de 1e 8 weken, dan 6 weken uppen naar 375mg. (2x pw injecteren met 1ml spuit en BD27G(grijs) 19mm voor quad en 26G(bruin) 13mm in schouder)

Je kunt 100x vragen bij andere topics, maar het gaat om jezelf, jouw stats en voeding en training, niet van Japie of Klaasje of Amir etc
 
Je hebt al 20ml Test E, brouw daar een kuurtje van.

250mg de 1e 8 weken, dan 6 weken uppen naar 375mg. (2x pw injecteren met 1ml spuit en BD27G(grijs) 19mm voor quad en 26G(bruin) 13mm in schouder)

Je kunt 100x vragen bij andere topics, maar het gaat om jezelf, jouw stats en voeding en training, niet van Japie of Klaasje of Amir etc
Thanks voor je advies.
Ik was ook oprecht geïnteresseerd in andere mensen hun ervaring met een eerste kuur. Heb idd 20ml test-e. ;)
 
Thanks voor je advies.
Ik was ook oprecht geïnteresseerd in andere mensen hun ervaring met een eerste kuur. Heb idd 20ml test-e. ;)
Bedoel het niet gemeen, maar je hebt er niets aan.
je moet zelf beslissen of je gaat kuren of niet, en of je nakuurt eo hcg gebruikt tijden je kuur of in pct. Jantje zegt misschien geen bijwerkingen en gebruikt 23G 40mm en zet eens per week, terwijl Klaasje ED pint en met 2weken puffy nippels krijgt….
 
Mijn eerste kuurtje was 400 test e met dbol kickstart .Achteraf gezien had ik lager kunnen doseren en de dbol weg kunnen laten . De gains waren goed de scheen en onderrug pompen waren aanzienlijk minder
 
Wat is jullie ervaring met jullie eerste anabolen kuur?
-Goede gains in kracht en massa!
-Na drie weken groei van puberale gyno.
-Hoog libido.
-Na de kuur redelijk wat acne.

Wat waren de doseringen?
-350 test 200 mast (wk 1-3)
-250 test 400 mast (wk 4-6)
Was destijds een topic van cools waarin hij aanraadde om 6 weken te kuren zodat hcg niet perse nodig was en je snel herstelt.

Hoe voelde je je mentaal tijdens, en na de kuur?
-Moest behoorlijk wennen aan het ON zijn (zoveel energie dat ik het gevoel had mijn energie niet kwijt te kunnen).
-Na de kuur natuurlijk stuk minder energie.

Wat waren de resultaten?
-kilootje of vijf maar door off gaan en na herstel natty cutten een hoop kgs kwijtgeraakt.

Zou je nogmaals een kuur gebruiken?
-Ja Blast and Cruise. Wees je er van bewust dat kuren een keuze is voor de langere termijn. 1 keertje kuren kun je toch echt vergeten dus met het oog op gains vasthouden kun je beter on blijven.
 
Laatst bewerkt:
Mijn 1e kuur was D-Bol 50mg ED voor 4 weken. (PL gericht) Dikke 20j geleden alweer. Dikke vochtkop en verhoogde bloeddruk, al met al niks waard.
 
Back
Naar boven