MuscleMeat

eerste Test E only kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

JDS82

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2012
Berichten
43
Waardering
2
Na enkele maanden onderzoek gedaan te hebben en goed te hebben nagedacht , ga ik overgaan tot mijn eerste kuur.
Hoe zal mijn kuur er uitzien:
week 1 tot 10: 500mg (2 ml) per week test E. 1 injectie per week in de bips ;p
10 dagen na laatste test e injectie dan beginnen met nakuur.
Nakuur: nolvadex: week 1 en 2 : 30mg/dag week 3 en 4: 20mg/dag
Zo zal het eruit zien.
Aangezien dit een intramusculaire injectie is, zal ik steeds aspireren voor alle zekerheid.
Wat vinden jullie hiervan? is dit een beetje ok?
alle tips zijn steeds welkom.
Mijn doel is om toch enkele kilo's in massa bij te komen. Mijn schema is een push/pull/legs ( 3x/week)
THNX!
 
Klinkt goed. Zou iets later aan je pct beginnen, 14 dagen na laatste injectie.
Zou er ook HCG naast laten lopen en vaker dan 3x/week trainen omdat je sneller herstelt.
 
Zou ook vaker gaan trainen. Ik deed ppl 6x per week minimaal bv. Verder is 20mg nolva genoeg.
 
Ben ik dan ook van plan, aangezien mijn herstel veel sneller zal zijn tijdens mijn kuur. Maar de kuur/nakuur op, zich, is die wat ok voor de 1ste keer?
 
Aan hcg gedacht?
 
Ben ik dan ook van plan, aangezien mijn herstel veel sneller zal zijn tijdens mijn kuur. Maar de kuur/nakuur op, zich, is die wat ok voor de 1ste keer?

Nakuur gewoon vier weken nolva op 20mg.

Dus week 1-10 test E 500 mg.
Twee weken na laatste inject begin je met nakuur van vier weken nolva op 20mg.

Hcg kan je eventueel toevoegen.
 
Wat is hcg juist? En waarom zou dit nodig moeten zijn?
 
Het komt er allemaal op neer dat hcg erg bevordelijk is voor je herstel. Gebruik de search ff als je het fijne ervan wilt weten :)
 
Inject. Gewoon ff googlen. Zeker niet gelijk met nolva gebruiken, maar tijdens en net na de kuur. Bij 10 wkn welicht niet nodig, maar misschien herstel je wel sneller. Zoek ook gelijk aromasin en arimidex op voor tijdens je kuur. Zou een ervan ook gebruiken als ik jou was.

Tips hieromtrent mensen?
 
Inject. Gewoon ff googlen. Zeker niet gelijk met nolva gebruiken, maar tijdens en net na de kuur. Bij 10 wkn welicht niet nodig, maar misschien herstel je wel sneller. Zoek ook gelijk aromasin en arimidex op voor tijdens je kuur. Zou een ervan ook gebruiken als ik jou was.

Tips hieromtrent mensen?

Nooit preventief een ai zoals ari of aro gebruiken.
En hcg vanaf week 1t/m eerste week nakuur dus wel tegelijk met nolva gebruiken.
 
Wil je daar wat meer uitleg aan geven? Ben benieuwd naar je kennis erover?? Wil graag leren.
 
Er is veel tegenstrijdigheid over gebruik ai's en hcg.. Evenals wel of niet chlomid aan pct toevoegen.. Moeilijke materie.
 
Er is veel tegenstrijdigheid over gebruik ai's en hcg.. Evenals wel of niet chlomid aan pct toevoegen.. Moeilijke materie.

Zoals hierboven gezegd kan je kiezen om HCG te gebruiken tijdens de kuur tot en met eerste week nakuur.

Je herstel zal dan iets vlotter verlopen. Persoonlijk zou ik voor 10 weken test only geen HCG gebruiken.

Nakuur bestaat uit nolva of clomid. Ik gebruik nolva omdat ik er goeie ervaringen mee heb en anderen zullen clomid gebruiken.

Een ai kan je achter de hand houden voor het geval je het tijdens de kuur zou nodig hebben. Preventief laten meelopen is overbodig in een test only kuurtje van 10weken 500mg.
 
Wil je daar wat meer uitleg aan geven? Ben benieuwd naar je kennis erover?? Wil graag leren.

Zoek gewoon ff. Alles staat hier op het forum.
Vooral de posts van Bigcat die helaas niet echt actief is hier en Galen leer je veel van.
 
Bedankt voor de reacties! Ben alvast een heel stuk wijzer geworden.
 
Wat een onzin dat je 6-7x in de week moet trainen

lmao
 
Eerste keer gewoon lekker zonder hcg vind ik persoonlijk. Zullen vast wel mensen het oneens zijn met mij maar goed. Ik zou lekker kijken hoe je reageert op test only eerst.
 
Back
Naar boven