Fitness Seller

eerste test e/ tren e kuur

Bezoekers in dit topic

obito89

Cool Novice
Lid geworden
30 jan 2017
Berichten
30
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
74kg
Vetpercentage
10%
Beste leden, ik zoek het deskundig advies van de ervaren mensen voor volgende kuur.
Ben 30 jaar, 74 kg, 1m80.
Ben vorige maand geëindigd met een kuur van test e in combinatie met turinabol, t3 en ment.
De bedoeling was om effectief vet te verbranden en spiermassa te behouden wat heel goed gelukt is met een strikt dieet en krachttraining en cardio. Vetpercentage weet ik niet maar de buikspieren zijn goed zichtbaar geworden. Ik stond toen op het einde op 1800 kcal per dag.

Ik ben nu een maand aan het bridgen op 0.5 ml test per week.
Ik wil binnenkort starten met test e 12 weken / tren e 10 weken.
Eventueel terug t3 en turinabol erbij maar daar ben ik nog niet uit.
Ben mijn kcal terug aan het verhogen tot... 3000? nu eet ik voor 2600 kcal 260k/230e/70v en max 20min cardio na mijn vijfdaagse training (elke dag een spiergroep)

Wat ik zou willen weten is hoeveel test en tren en wat eventueel erbij? Ik wil weinig vet winnen en vooral wat spiermassa, dus mijn droge look behouden. Alsook welke PCT is optimaal voor deze componenten? ben niet gevoelig voor gyno maar wil het toch niet krijgen.
 
Ik zou de tren laag houden omdat je nog best licht bent.
Bv 500mg test e 200mg tren e.
Tijdig (best onmiddellijk) hcg laten meelopen. Je gaat best lang on zijn dus de kans is groot op een lang herstel. Nakuur 2weken na laatste inject nolva.
Ik zou de tren en test allebei 10 weken zetten.

Wat deed MENT voor jou? Veel bijwerkingen? Deze staat op mijn to-do lijst :)
 
Ik zou de tren laag houden omdat je nog best licht bent.
Bv 500mg test e 200mg tren e.
Tijdig (best onmiddellijk) hcg laten meelopen. Je gaat best lang on zijn dus de kans is groot op een lang herstel. Nakuur 2weken na laatste inject nolva.
Ik zou de tren en test allebei 10 weken zetten.

Wat deed MENT voor jou? Veel bijwerkingen? Deze staat op mijn to-do lijst :)

Hey, bedankt voor de reactie. Moet de test niet wat langer dan de rest doorgenomen worden? en kan ik eventueel nog iets stacken? Of iets voor een kickstart?
Wat de ment betreft, daar heb ik niet zoveel van gevoeld. Ik heb wel een krachttoename gemerkt maar ik denk dat je daar meer aan hebt als je genoeg eet, ik denk ideaal bij een bulk.
 
Ik zou er niks extra bij stacken en dat geld sparen voor de volgende blast.
Als je het gevoel hebt dat deze kuur echt te licht is (wat ik niet denk) kan je eventueel tren op 400mg zetten. Hier ga je zeker goede gains opmaken. Je onderhoud moet je berekenen en hier minstens 500kcal boven gaan. Ik raad zelfs tijdens een blast aan eerder 750kcal+ boven je onderhoud te gaan. Test langer doorzetten als tren heeft in mijn ogen weinig nut als je van plan bent off te gaan. Je kuurt in dat geval de laatste 2 weken zonder je sterkste compound. Dat is een beetje zonde.
 
Normaal mix ik mijzelf niet in dit soort topics maar....

aan tren beginnen met 74kg bij 1.80m en hiernaast ook al een kuurverleden :sad:.
Je hebt wel gelijk tho...
 
Normaal mix ik mijzelf niet in dit soort topics maar....

aan tren beginnen met 74kg bij 1.80m en hiernaast ook al een kuurverleden :sad:.

Ben pas de laatste 2 jaar gestart met iets te pakken en het waren altijd beginnerskuren van enkel test of met deca. Trouwens niemand zegt dat je 90 of 100 kg moet wegen om iets te nemen.
 
Even los van de shite die je allemaal wilt nemen...

‘Ben mijn kcal terug aan het verhogen tot... 3000?’

Dit klinkt niet echt alsof je heel zeker bent van de hoeveelheid kcal die je tot je moet nemen. Ik zou eerst eens zorgen dat je weet hoe je natty moet gainen. Daarna pas weer kuren.

Lengte-100 moet toch wel even te doen zijn voordat je gaat kuren....
 
Ben pas de laatste 2 jaar gestart met iets te pakken en het waren altijd beginnerskuren van enkel test of met deca. Trouwens niemand zegt dat je 90 of 100 kg moet wegen om iets te nemen.

Maar er wordt nu wel gezegd dat het lachwekkend is dat je maar 74 kg weegt na 2 jaar kuren.
 
Normaal mix ik mijzelf niet in dit soort topics maar....

aan tren beginnen met 74kg bij 1.80m en hiernaast ook al een kuurverleden :sad:.

Exactly, daarbij nog niet eens het benul hebben om z'n cruise in mg te noteren ipv ml.
Daar hield ik ook op met lezen btw.
 
Ben pas de laatste 2 jaar gestart met iets te pakken en het waren altijd beginnerskuren van enkel test of met deca. Trouwens niemand zegt dat je 90 of 100 kg moet wegen om iets te nemen.
Nee, maar je had wel op 90 kilo droog kunnen eindigen.
 
Doe is een foto uploaden zijn zat jongens van 74 kilo die er flink buff uitzien jij bent vast ook van dat soort.
 
Even los van de shite die je allemaal wilt nemen...

‘Ben mijn kcal terug aan het verhogen tot... 3000?’

Dit klinkt niet echt alsof je heel zeker bent van de hoeveelheid kcal die je tot je moet nemen. Ik zou eerst eens zorgen dat je weet hoe je natty moet gainen. Daarna pas weer kuren.

Lengte-100 moet toch wel even te doen zijn voordat je gaat kuren....

Ben de sweetspot aan zoeken aangezien ik nog altijd op hetzelfde gewicht blijf, daarmee dat ik het per week met 200kcal verhoog
 
Exactly, daarbij nog niet eens het benul hebben om z'n cruise in mg te noteren ipv ml.
Daar hield ik ook op met lezen btw.

standaard is het 250mg/ml en heb gezegd 0.5ml per week dus reken maar uit? lees maar verder nu
 
standaard is het 250mg/ml en heb gezegd 0.5ml per week dus reken maar uit? lees maar verder nu

Lijkt het jou gewoon niet verstandiger om te stoppen met kuren?
 
Lijkt het jou gewoon niet verstandiger om te stoppen met kuren?

Wanneer is het voor jou dan een geschikt moment om te kuren?
Ik ben er toch laat mee begonnen en de resultaten zijn 10 keer beter...
 
Wanneer is het voor jou dan een geschikt moment om te kuren?
Ik ben er toch laat mee begonnen en de resultaten zijn 10 keer beter...
Als jij test, deca en zeker MENT hebt gebruikt en je weegt nog steeds 74kg op 1m80 dan doe je iets heel erg verkeerds.
 
Als jij test, deca en zeker MENT hebt gebruikt en je weegt nog steeds 74kg op 1m80 dan doe je iets heel erg verkeerds.

Nee toch niet, Test, t3 en ment als cutkuur, gewicht is behouden en vetpercentage is sterk gedaald. Heb nooit vermeld dat ik hier deca bij heb gepakt. Waar heb ik hier fouten gemaakt?
 
Nee toch niet, Test, t3 en ment als cutkuur, gewicht is behouden en vetpercentage is sterk gedaald. Heb nooit vermeld dat ik hier deca bij heb gepakt. Waar heb ik hier fouten gemaakt?

Laten we het zo zeggen, dit resultaat had je makkelijk kunnen behalen zonder gear in dezelfde tijdsbestek of korter. Je moet je gaan afvragen wat je niet goed hebt gedaan, zodat je in het vervolg niet zomaar Iets in je lijf ramt voor minimale resultaten. Of blijf hou lekker je oogkleppen op en ga door met wat je nu doet.
 
Back
Naar boven