XXL Nutrition

Eerste Test Enanthate only Kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Schepers10

Cool Novice
Lid geworden
25 nov 2013
Berichten
151
Waardering
27
Lengte
1m84
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
Hallo!

Ik ben 22jaar en train nu ongeveer 4 á 5 jaar, het eerste jaar met zijn ups en down en hierna altijd fanatiek gesport. Na 2 jaar begon ik mij te verdiepen in voeding omdat de sport mij steeds meer ging interesseren. ik begon op een akelige ~85kg met 1.71m als lengte en een vp tussen de 25 en 30 gok ik(had de situatie toen die tijd niet door). Dit moest veranderen en nam mijn vader mij mee naar de sportschool, soms verplicht (Vond het ook zwaar klote toen die tijd als ik eerlijk ben)! Daarentegen is de fysieke transformatie wel de motivatie dat ik de sport nog steeds fanatiek beoefen en nog steeds serieuzer wordt dan dat ik al ben. Ik sta nu als 1,82m rond de 80kg met een vp van 10-11.

Nu heb ik gekozen om een AAS kuurtje te doen, Test Only, ik vind prikken niet vervelend ook al heb ik het wel even uitgeprobeerd met b12 ;).

Ik heb gekozen om elke 5 dagen 250mg te injecteren voor stabielere bloedwaarden, dit zal ongeveer uitkomen op 375mg pw tijdens mijn cycle. De reden van 375mg is omdat ik niet super zwaar ben dacht ik dat dit een mooie dosis is om mee te beginnen, ookal begin ik te twijfelen om gewoon 500mg pw te zetten(anders verhoog ik na 3/4 weken, we zien wel).

Kuur ziet er als volgt uit:
Week 1-12: Test E 250mg/1ml e5d.
Week 1-14: Hcg 2x 500iu pw. (ma/do)
Week 14-17: 25mg clomid pd.

Armidex en nolva heb ik liggen indien nodig, alles is HG(ingeslagen op weekje Griekenland in afgelegen dorpje).

Voeding:
Volgens IIFYM, ga rond de 3500kcal zitten en verhogen indien nodig. 240E/410KH/100V.
Ik eet clean, veel groente en fruit. Indien er interesse is kan ik volgende week ergens wel een lijstje plaatsen wat ik precies eet.

Nog iets vergeten? Vragen en opmerkingen zijn altijd welkom!

1e Inject:
1 uur geleden gezet. Geen injectie pijn en tot nu toe geen soreness aanwezig, wel had ik 30minutjes na de inject een wat zweverig gevoel maar dit kan ook komen omdat ik wat honger had en net uit mijn werk kwam. Ik ben van plan om elke inject rond 11u te zetten omdat ik dan zeker weet dat ik thuis ben, werk namelijk in ploegen. Familie weet ervan dus hier ook geen problemen mee, dit ook omdat mijn vader altijd fanatiek gesport heeft en ook wel een een kuurtje heeft gehad vroeger. Ze denken zelfs mee met eten en passen zich aan voor mij, goed voor mekaar dus! We zullen zien wat dit mij brengt!

Greetz!
 
Ziet er goed uit, hoe ziet je trainingen eruit
 
Ben wel benieuwd naar je dieet
 
Train volgens split schema, net ub/lb schema achter de rug. Schema wissel ik om de 4 maanden om zo gewenning te verkomen.

Heb niet echt standaard dagen voor de spiergroepen dus dat kan verschillen.
Globaal:

Training 1: Borst + tricep + cardio dmv touwspringen. (Conditie, soms doe ik dit icm rug biceps)
Training 2: Rug + biceps
Training 3: Benen , focus op squats / quads.
Training 4: Benen, focus op deadlifts / hams.
Training 5: Schouders + buik.
Training 6: Touwspringen (spierconditie en kracht) hiernaast strek ik meestal alles goed uit, ookal foamrol ik elke avond/stretch ik.

Heb 1 rust dag in de week.
 
Ben wel benieuwd naar je dieet

Ik zal deze week even een printscreen posten van myfitneszpall, maar dit zit wel goed hoor. Alles wat mijn mondje binnengaat leg ik op de weegschaal. Eten bestaat vooral uit vlees, soms vis als eiwitbron. Rijst of pasta voor kh. Brocoli omdat het lekker is en gezond. Vetten haal ik uit pindakaas, advocado, noten, vettig vis/vlees. Exacte data volgt deze week!

Nu slapen!
 
Ben wel benieuwd naar je dieet

Hier mijn dieet, het is volgens IIFYM, gebaseerd op 3100kcal op het moment, verhoog elke week met 100kcal.

Maaltijd 1:
120 gram frambozen: 65kcal, 8KH/0,4V/1,9E
90 gram Oats: 338kcal, 53,1KH/6,3V/12,6E
20 gram Whey: 80kcal 1,5KH/1V/16E
250 ml Melk: 95kcal, 12,8KH/0,8V/9,0E

Maaltijd 2:
200 gram kippendij: 326kcal, 0KH/21,2V/34E
150 gram brocoli: 40kcal, 1,2KH/0,9V/12E
125 gram pasta: 196kcal, 40KH/0,9V/6,5E

Maaltijd 3:
20 gram Whey: 80kcal 1,5KH/1V/16E
250 ml Melk: 95kcal, 12,8KH/0,8V/9,0E
1 nectrine: 50kcal, 11,3KH/0,3V/1,1E

maaltijd 4:
70 gram brood: 170kcal, 31KH/1.5V/12E
37 gram pindakaas: 240kcal, 5KH/20V/8,8E
1 nectrine: 50kcal, 11,3KH/0,3V/1,1E

Maaltijd 5:
200 gram kippendij: 326kcal, 0KH/21,2V/34E
150 gram brocoli: 40kcal, 1,2KH/0,9V/12E
125 gram pasta: 196kcal, 40KH/0,9V/6,5E

Maaltijd 6:
70 gram brood: 170kcal, 31KH/1.5V/12E
37 gram pindakaas: 240kcal, 5KH/20V/8,8E
1 nectrine: 50kcal, 11,3KH/0,3V/1,1E

Maaltijd 7:
350 gram kwark, 228kcal, 14KH/0,7V/41,3E

Totaal ~3100kcal, 300KH/100V/235E.
 
Zou je vet wel 15-20 gr naar beneden halen, je zou bij voorbeeld kippendij kunnen switchen voor kipfilet. Voor de rest ziet het er goed uit, ook je laatste en eerste maaltijd doe ik ook altijd, werkt goed.
 
Ik wissel het soms , als ik kipfilet neem dan pak ik er vette vis bij. Heb niet echt vast schema qua eten. Kwam op die dag zo uit en kippendij is soms gewoon lekker
 
Ja opzich is het normaal niet zo'n probleem, maar als je gaat kuren wil je niet onnodig te veel vet binnen krijgen, dat ga je terug zien.
 
Mhh, oke. Dan houd ik t bij 1gr per kg lichaamsgewicht. ;)
 
ga deze even volgen, ben momenteel ongeveer hetzelfde bezig, altijd leuk om eens te vergelijken :)
 
Is het misschien verstandig om te uppen naar 500mg pw? zit nu op 375 maar ik heb niet echt zin dat ik achteraf spijt heb omdat ik dacht dat 375 wel voldoende is voor mijn gewicht (1,82m ~80kg 10%bf)?

Meningen?
 
Is het misschien verstandig om te uppen naar 500mg pw? zit nu op 375 maar ik heb niet echt zin dat ik achteraf spijt heb omdat ik dacht dat 375 wel voldoende is voor mijn gewicht (1,82m ~80kg 10%bf)?

Meningen?

Op 375 zal je ook resultaat boeken maar 500 kan ook gewoon als eerste kuur (en wordt zo ook over t algemeen geadviseerd)
 
375mg test E + hcg = +- 500mg testosteron

-> hcg 2*500-750 iu per week is namelijk +- 100mg test
 
ik eet rustig 140-170 gram vet in me bulk.. did not get fat.
 
Heb jij eigenlijk ooit negatieve bijwerkingen?

Goede genen zeker :)
uiteindelijk ontkom je er niet aan als je op 5-7k moet bulken.. 700-1000gram aan carbs gaat je buik ook wat tegen staan op het eind
 
Heb zelf de eerste keer 600 gedaan, had ik geen spijt van! Wilde eigenlijk op 250 beginnen maar dat scheen het niet waard te zijn volgens mensen in mijn omgeving.
Maar ben blij dat ik niet minder heb gepakt, zeker voor een eerste keer.
 
Goedendag allen,

Hier een update!
Heb nu 1 week achter de rug en tot nu toe gaat alles nog prima.
elke dag 3100 kcal eten doet me goed! kom namelijk net uit een cut cyle, deze kcal up ik elke week met 100 kcal tot max 3700.

Ik heb mijn eerste inject gezet op 14 mei, goed verlopen geen bijzonderheden.
hcg injecteer ik elke wo&zo, ik moet zeggen die kou voelt enorm lekker aan onder de huid!

vrijdag (19 mei) de tweede inject gezet, dit keer in mijn linker quadricep en hier voelde ik wat pijn en weerstand met het injecteren van de naald maar we zijn geen watje dus gewoon doorgedrukt, geaspireerd(geen bloed) en gespoten.
fijn en wel de naald eruit gehaald maar toen begon het dus flink te bloeden, naja flink..(bij elke injectie nog geen bloed gezien) , dus druipend naar de keuken gelopen en een doekje gepakt. beetje beurs de dagen erna maar dat was het ook wel.
a.s woensdag weer een inject zetten maar dan weer in de vertrouwde rechter quad!

Net een borst training achter de rug en beviel me goed! beetje warm maar dat hoort erbij met dit weer!
Wel iets sterker vermoed ik maar dit kan ook komen omdat ik meer eet dan in de cut, borst en triceps voelen na de training ook wat voller aan en dit was ook goed te zien in de spiegel!
Wat ik wel vreemd vind is dat mijn buik altijd zo 'opgezet' is door het vele eten gedurende dag wat ik niet gewent ben, eet nu dan nog maar 1 week deze hoeveelheden, wordt dit minder?

Training:
ik zet alleen even mijn zwaarste setjes erbij.

Borst:

BP: 4x 90kg. (zou eventueel 1x 100kg zijn maar had mijn 'eigen' spotter niet in de buurt)
Incline DP: 6x 26kg.
Lower pec oefening van Athleanx (cable met 1 hand): 8x 30kg.

Tricep:

Dips: 8x eigen gewicht.
cable tricep exten: 6x 40kg
one arm dumbell tricep exten: 4x 16kg

gewicht na 1 week:
begonnen op ~80kg en zit nu op 81,3. (gister wel iets redelijk zoutig gehad en woog 3 dagen geleden 80,9. maar alles is mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
wat voor naald gebruik je voor de quads? vanwaar de keuze om daar te zetten en niet in je glutes? gemak? ik zet altijd in mn glutes maar wil quad ook wel eens proberen :p
 
Back
Naar boven