Fitness Seller

Eerste Test Enanthate only Kuur. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wat voor naald gebruik je voor de quads? vanwaar de keuze om daar te zetten en niet in je glutes? gemak? ik zet altijd in mn glutes maar wil quad ook wel eens proberen :p

Ik vond in me quads echt heel kut, tenzij iemand anders het doet die het goed kan, je moet exact je juiste spier hebben en ook geen zenuw raken dat gaat branden.
Deed zelf voor quads 0.8x 40, weet niet of het met een kleinere naald kan.
 
Ik vond in me quads echt heel kut, tenzij iemand anders het doet die het goed kan, je moet exact je juiste spier hebben en ook geen zenuw raken dat gaat branden.
Deed zelf voor quads 0.8x 40, weet niet of het met een kleinere naald kan.

Kan...gebruik zelf altijd 0,6x30 voor quads en heb nergens last van
 
ik trek op met 0,8x40mm en injecteer met 0,6x25mm , ik kan er gewoon lekker bij zitten, iets meer adertjes te raken natuurlijk maar aspireren is niet moeilijk.
voel er niks van zolang ik niet door een ader heen prik. glutes prikken lijkt me zo ongemakkelijk, beetje verdraaid staan en lastig te zien met aspireren lijkt me.
 
Zojuist weer op de weegschaal gestaan, maar ik weet niet hoe snel het hoort te gaan, hoeveel vocht je op het begin krijgt, maar naar 12 dagen al dik 3 kilo erbij ??????. Ik vermijd zelfs zouten, ookal smaakt me eten iets minder.

Dit terzijde, woensdag 3de inject gezet, alles verliep goed en geen problemen. Gevoelsmater iets sterker of wat fanatieker :p straks een push workout.

Greetz!
 
1kg per week kan idd en in eerste week zelfs 2kg (vocht).

PS: Zout moet je niet schrappen maar gewoon constant houden. Dus niet de ene dag massa zout en de andere geen zout. Grote schommelingen vermijden.
 
hoe zit het hier? :)
 
Goed! beetje afwezig en druk met werken, vandaar geen updates.

Morgen nieuwe inject, de 5de dan ben ik net iets langer dan 3 weken bezig. (e5d inject)
Tot nu toe 5 kilo kunnen pakken, lijk ook al wat voller. Na het trainen van borst is het erg goed te zien, qua vorm is hij redelijk verschillend dan ervoor, maar dit kan ook vanwege pomp zijn.
zit nu op 3300 kcal per dag en voel me energieker de laatste week.
laatste keer wel erg last van pip gehad, vlak na injecteren benen getraind en dat is wss de reden.
Alles goed dus, geen sides, niks!

greetz
 
super! houd je al wat vocht op? hoe staat je kracht?
 
Update:

Heb nu iets meer dan 4 weken achter de rug. gewicht staat nu dan ook op 87 kilo, dit is ongeveer 7,5 kilo meer.
Hoeveel vocht dit is durf ik niet te zeggen maar ik houd zeker wat vast, lijk iets opgeblazen rondom buik en benen, verder niet veel last van.
Qua kracht ga ik goed, kan op zeker elke compound wel 20kg meer pakken en is volgens mij nog stijgende.

Echter, ik las veel dat je test pas echt begint te merken na week 4. ik weet dan ook niet zo goed wat ik nog moet verwachten.
Eet nu 3500 kcal per dag, voelt goed, soms wat moe gedurende dag maar dat heb ik wel vaker.
a.s zondag volgende inject.
 
Update:

Qua kracht ga ik goed, kan op zeker elke compound wel 20kg meer pakken en is volgens mij nog stijgende.

Heb je wat voorbeelden van compound progressie stats? Want 20 kg op de OHP zal echt bizarre progressie zijn.
 
gaat goed hier zo te zien :)
is idd wel zotte progressie in kracht de eerste 4 weken! train je ook op kracht of houd je je reps hoog? ik zou het volgens mij niet echt durven om op alle compounds ineens 20kg toe tevoegen ivm pezen die nog niet meezijn, maar alsnog super progressie, ook qua gewicht :)
 
heb dan ook al beetje last van linker pols haha, maar alleen tijdens barbell push oefeningen. ik kom wel net uit een cut dus dat kan ook zijn waarom ik weer wat sterker ben,

Heb je wat voorbeelden van compound progressie stats? Want 20 kg op de OHP zal echt bizarre progressie zijn.

OHP rond de 5 a 10kg meer denk ik, die pak ik morgenochtend weer dus check dan wel even. maar bedoelde dan meer de bench, squat en deadlift. BOR gaat ook erg lekker!

Ik train met de heavy compound 5x6 en dan op kracht, de rest train ik op 1rm, vaak 12-10-8-6. en dan nog 1 setje zwaar 2-3 reps.

edit: vandaag wel opgestaan met leg & back pomp. misschien door de korte nacht.
 
Back
Naar boven