XXL Nutrition

Eerste uitslagen Arnold Classic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bicepsman

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 feb 2003
Berichten
19
Waardering
0
De diverse damesklasses zijn inmiddels geweest.

Origuen heeft de overall BB gewonnen; Monica Brant maakte een mooie comeback in de Figure klasse.

Meer:

uitslagen arnold classic
 
Thanks!
Kun je ook foto's posten zodra je wat hebt?
(ook van de figure comp, please. wil zien waar ze naar kijken bij de figure)
 
Figure winner Jenny Lynn

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Ziet eruit als het niveau van fitness!!
 
zo zo .. strak lijf :)
 
Jep biceps man zoals je op mayhem forums kan lezen ( meen dat je daar ook komt) heeft hij problemen met zijn gezondheid.
 
ik heb trouwens al een deelse update voor het powerlifting gedeelte van de Arnold Classic :


Stave Goggins zou met 2 witte lichten een nieuw wereldrecord van 1102,5LBS (501kg !!!!!) gesquat hebben op een lichaamsgewicht van 120kg !!! ik zeg insane. er moet wel nog officiële confirmatie komen


het was ook de bedoeling dat men nu eens officieel 800+ ging benchen (dat van Anthony Clark is niet officieel), maar Scot Mendelson misste 804,5lbs 2 keer dus daarmee was het gedaan. blijkbaar zuigde de jurering behoorliijk.
 
Vond Markus er toch beter uitzien afgaand van de pics van Flexonline...
 
Als de echte groote jongens beginnen meedoen vallen er we verschillende terug naar de subtop: Melvin Anthony, Troy Alves (Ironman)
Toch weer zeer goede prestatie van Cutler. Had niet anders verwacht!
 
Jep biceps man zoals je op mayhem forums kan lezen ( meen dat je daar ook komt) heeft hij problemen met zijn gezondheid.

Als notoire vreemdganger kom ik inderdaad overal; ook op Mayhem. Heb dit eerlijk gezegd echter gemist.
Enig idee wat voor problemen? Griepje of daadwerkelijk iets ergs?

'k zal zelf ook nog wel even op Mayhem kijken.

By the way: van mun top 3 voorspelling cutler-jackson-ruhl had ik er 2 goed en op de juiste plaats. Win ik hier nog iets mee?
 
ik had ook voorspeld dat culter zou winnen al had ik gehoord dat cornier er super goed uit zag...
 
Originally posted by bestoldschool
Vond Markus er toch beter uitzien afgaand van de pics van Flexonline...

Agree.
Cutler oogde alleen beter in de Back Double Biceps.
Verder vond ik markus ook beter. Maar ja, krijgt nu al 3e plaats, wordt steeds beter.
Von chris erg plat en zeker niet terecht 2e.
 
overvloed van mooie foto's op deze site:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven