AndroidHealthClinic

Eerste vergelijk foto's Miss Beachproof 2009 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ja pardon regeling kennen ze hier niet :D ;)
 
Ik snap dat ze streng moeten zijn, maar als ik dan de reactie van Begel lees, dan heb i het er toch moeilijk mee!
 
Volgende keer svp de regels lezen. Ik had vorige keer al gezegd dat je ze moest sturen en niet meer in je log plaatsen.

Ik heb Eric gevraagd om je log terug te plaatsen, want je was wel op tijd met je foto's. De rest ligt trouwens wel uit de contest. Tot heden ook geen enkel berichtje van gehad.
 
Niet te vroeg juigen, geen maantje is geen goedkeuring.

Je hebt gelijk, ik was gewoon blij dat je d'r in elk geval niet meteen uitgegooid had, het gebrek aan label had ik nog niet eens gezien. Hoop dat dat er nog bij komt!
 
Lijkt het maar zo, of lijkt deze contest totaal geen (meer)waarde meer te hebben?
 
Volgende keer svp de regels lezen. Ik had vorige keer al gezegd dat je ze moest sturen en niet meer in je log plaatsen.

Ik heb Eric gevraagd om je log terug te plaatsen, want je was wel op tijd met je foto's. De rest ligt trouwens wel uit de contest. Tot heden ook geen enkel berichtje van gehad.

Is mij compleet ontgaan dat je dat de vorige keer gezegd hebt.. ligt aan mij.. ben loeidruk dus lees niet alles.. excuses. foto met maantje volgt.. al is ie mislukt.:o
 
Is mij compleet ontgaan dat je dat de vorige keer gezegd hebt.. ligt aan mij.. ben loeidruk dus lees niet alles.. excuses. foto met maantje volgt.. al is ie mislukt.:o

een foto van jou kan niet mislukken :kiss:
 
jij ouwe Hollander ... hahaha ... je bent al net zo erg aan het worden als dat Grosje geval :roflol:


ja ik word ook bijna 40 :eek:(dus wordt ouwe viezerik net als grosje :thumbup: :o :D )

grosje checkt wel alle chicks hier, dus heb respekt :D
 
Wow - ik heb een flinke discussie gemist tijdens mijn vakantie!
Net even bijgelezen, moet toch eens kijken welke logs weg zijn (wel zonde trouwens... ook al betekent dat minder concurrentie).
 
Kom op damens nog ff :clap::wave2::thumbs:
 
Woohooooo, dat was hem voor deze 8 weken! Over 8 weekjes weer een update ;)
 
Back
Naar boven