Fitness Seller

eerste voedingschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

flex_extreme

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 mei 2005
Berichten
195
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
129kg
hier is mijn eerste voedingsschemawaar ik vanaf deze week mee ga beginen . het schema heeft big-g voor me in elkaar gezet

04.00

60 gr bambix
40 gr whey proteine
1 multivit
1 thermospeed

06.15
60 gr spagetti
ketjup mag altijd he
150 gr kipfilet

09.00
60 gr spagetti
ketjup mag altijd he
150 gr kipfilet
1 appel

12.15
60 gr rijst
200 gr kabeljou
70 gr annanas
1 thermospeed

13.30 trainen
cardio, minstens 45 minuten

16.00
40 gr whey proteine
40 gr bambix
1 thermospeed

18.15
60 gr rijst
200 gr kabeljou
70 gr annanas


21.15
40 gr pro 80


Drink over de dag verdeeld ook minimaal 3 liter water, dit versneld de vetverbranding, het zet vet namelijk om in energie

gr jeroen
 
Niet teveel ketchup, en kan je niet kwark in je schema zetten? Ik zou ook brinta of havermout inplaats van Bambix nemen. En eieren zijn ook een keer goed voor de afwisseling. Zorg voor afwisseling in je schema. Dat maakt eten leuk.
 
thermospeed ??? wasda?
 
ey bartman dit is thermospeed

Thermogene Fatburner 120 capsules

De nieuwste Fatburner van Olimp, geen resultaat met andere fatburners? Probeer dan Thermo Speed eens. Voel, merk en zie het verschil!

De ingrediënten in Thermo Speed versterken elkaar en zorgen voor snelle resultaten.

Gebruik: neem 2 tot 4 capsules per dag bij de maaltijd.

Thermo Speed is perfect te combineren met HCA en L-Carnitine voor nog snellere resultaten.
 
Ah,ECA stack dus. Schema is wel inorde maar idd wel wat eentonig,ik zou zeggen gooi er nog wat groenten,havermout en zuivel (kwark,eieren) in en dat komt dik inorde,hou je het cutten ook langer vol. Die ananas best in eigen vocht nemen ook,alles zo dicht mogelijk bij de bron houden dus.
 
ziet er wel in orde uit. Misschien kan je af en toe die kabeljouw eens wisselen met tonijn. Dat gaat de eentonigheid wat tegen :p

Voor hoeveel Kcal ga je?
 
netjes als je zo vroeg al spagetti weg kan krijgen met ketchup :rolleyes:
 
die is de hoeveel heid die ik per dag binnen krijg

kcal: 2475 eiw: 267 khd: 307 vet: 22
 
tonijn

bij de spar is volgende week de tonijn van john west voor 0,89 in de aanbeiding
 
Back
Naar boven