Fitness Seller

Eerste " voedingschema "

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
23 dec 2014
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
73kg
Heej allemaal,

Bij deze wou ik jullie mening eens,
Ben nu de 2e week terug aan het trainen ( vroeger ook al getraind 3 a 4 jaar geleden ) en wou nu ook eens wat aan mijn voeding gaan doen omdat ik wel een flinke buik heb opgebouwd met de jaren en wel wat droger wil staan.

Ik werk in 3 ploegen ( vroege, late en nacht ) maar eet ongeveer hetzelfde in elke shift.

Ochtend:
1x B&f proteineshake direct als ik opsta.

Middag:
1x Boterham met ontvette hesp
1x Boterham met eiersalade
2x Boterham met Aardbeiconfituur
Stuk fruit ( banaan, peer of mandarine )

Avond;
Wat de pot shaft ( wat moeder klaarmaakt meestal aardappelen met groenten en vlees )

Tussendoor:
Thuis: Niets, Stuk fruit of shake
Werk: Fruit

Ik drink op werkdagen 2 a 3l water per dag en op dagen dat ik thuis ben probeer ik dit ook te halen. Drink geen frisdrank enkel in het weekend als ik eens wegga.
Op werk heb ik ook altijd een blikje monster rehab bij waar bijna geen kcal inzitten.

Is dit een goed begin om samen met mijn training te combineren of zijn er dingen die ik echt moet verbeteren?

Alvast bedankt !
 
Ik zou beginnen met de sticky's hier op het forum eens goed doorlezen.. daar kan je je energiebehoefte uitrekenen en op basis daarvan calorien gaan tellen en een fatsoenlijk eetschema maken!

voor nu zou ik de eiersalade en aardbeienjam eerst maar eens gaan vervangen voor kipfilet of pindakaas.. verder eet je waarschijnlijk te weinig.. eet meer gezond voedsel verspreid over de dag! dat zorgt voor een hogere stofwisseling!
Denk aan kipfilet,vlees,vis,pasta,rijst,groente,havermout,brinta,melk,kwark,fruit etc.
 
Je eet zo'n 1000-1300 kcal op een dag max. en op je brood doe je alleen troep (wtf is ontvette hesp) en je vraagt of dit een goed voedingsschema is? Nope
 
Ik vind het toch echt niet over dreven veel wat je eet,snap eigenlijk niet hoe het komt dat je dan een buikje heb.
Je gewicht ten aanzien van je lengte is volgens mij ook normaal.
Als ik eerlijk moet zijn zou ik niet weten hoe dit bij jou komt,maar er staat genoeg op het forum hier over zou eens rustig rond kijken en dan mijn plan trekken.
Succes hiermee!;)
 
Je eet zo'n 1000-1300 kcal op een dag max. en op je brood doe je alleen troep (wtf is ontvette hesp) en je vraagt of dit een goed voedingsschema is? Nope

Ham ;) opzich niets mis mee, en met de rest ook niet, aangezien hij toch veel te weinig eet.
 
Back
Naar boven