AndroidHealthClinic

Eerste wedstrijd GPC Nederland

Bezoekers in dit topic

Aah ok!
Tjah, maar dat zen-gedoe krijg je ook he, als iedereen anti-podda traint ;)
Maar genoeg geluld, ik zo zo 3RM's zetten!

Edit: Net 3RM squat gehad, ik heb last va'n m'n onderrug, waarschijnlijk overbelast.
Ik doe nog wel mee, maar ga waarschijnlijk niet m'n grenzen opzoeken, dat u 't ff weet
 
Laatst bewerkt:
No shame there buddy. Als je op het platform staat dan verdien je al respect.

Verder even een algemene mededeling: DE BBQ GAAT NIET DOOR

Dit omdat de prijs nogal hoog was, en daarom er iets te weinig animo was. Daarentegen verwacht ik achteraf wel iedereen voor ene lekkere pint of cola light! ;)
 
Doen we!!
Het herstel gaat vooralsnog voorspoedig (denk ik), dus we zullen zien.
Nu moet ik nog ff een riem regelen :D
 
Zo vlak voor de wedstrijd verdient dit topic wel een kickje.. wat zeg ik: STICKY!!
Maar na gisteren weer twijfels te hebben gehad zie ik het nu weer zonnig in.. nog 2 nachtjes slapen ;)
 
Yeah, net terug!!

Pff, waar te beginnen. Nou jah, bij het begin dan maar…

Half 10 eruit, omkleden, tas pakken, onbijt.. Half 11 in de auto op weg naar Almelo om Richard (Insane Animal) en z’n vriendin, Sietske op te halen in Almelo.
We hadden allemaal wat vertraging door wegwerkzaamheden en de NS, maar goed, om een lang verhaal kort te maken, half 1 waren we in Gramsbergen.
Daar troffen we Willem (willem2) en John (john87) en nog wat lokale sterke mannen (namen ben ik alweer kwijt..)
De organisatie was blijkbaar de verkeerde weg ingeslagen, maar kwam later toch nog aan, Martijn (frietbakker), Jan (GHL) en Kennie kwamen uit het verre zuiden.

Ingewogen op 91.3, dus we konden beginnen! Met enige vertraging, maar dat mocht de pret niet drukken.

Ik weet van iedereen de resultaten niet meer, dus ik vermeld alleen die van mezelf, ik neem aan dat de rest z’n eigen prestaties hier neerzet. Ze komen waarschijnlijk ook nog op de site van de GPC (www.gpc-nederland.nl).

De wedstrijd was als in een roes, heerlijk gewoon, de sfeer was fantastisch, en ik heb gelukkig ook nog een beetje kunnen liften, ondanks m’n rug.
M’n resultaten:
SQ: 120-130-140
BP: 100-105-110-115 (met stop allemaal, dus ik mag de laatste wel tellen als nieuw pr ;))
DL: 140-150-165
M’n rug had ’t wel zwaar op het laatst, maar of dit nou door de blessure kwam, door de adrenaline of wat anders, maakt niet uit, het wat super!!

Filmpjes zijn er gemaakt, dus wellicht dat GHL en John87 ze nog posten..
Na afloop nog ff gezellig nagepraat en ook zijn er toen nog wat foto’s gemaakt en op de terugweg met het reisgenootschap nog ff de mc Donalds in Almelo gesponsord :D
Al met al een superdag! Iedereen bedankt die er was, volgende keer zeker weer!!

Als laatst nog een bedankje aan Martijn voor het organiseren en Mark (weet niet of hij op het forum zit), maar in elk geval fantastisch gedaan. En ook bedankt voor de gastlifters uit Belgie!
Edit: Willem bedankt voor het lenen van de riem :thumbs:

Edit2: Ik ben net terug van het stappen en de spierpijn begint op te zetten.. jaja, SPIERPIJN.
En niet van die blessure-spierpijn he ;) I LOVE POWERLIFTING
 
Laatst bewerkt:
gefeliciteerd met je resultaat kerel.
 
Kort verhaaltje van mij dan ;)

Vanochtend om 7:12 de trein gepakt, en vanaf Wormerveer met Willem mee kunnen rijden. Om 11:50 waren we op het terrein, maar aangezien de anderen wat vertraging hadden, hebben we daar eerst even wat gedronken.

De 'lokale sterke mannen' (zoals Leon ze omschreef) hadden net een training erop zitten, want zij gingen er van uit dat het pas over een week was.

Anyway...uiteindelijk kwam de rest ook binnendruppelen, en werd alles toch nog opgezet.

Ingewogen op 81,8...dus de cardio gister was niet voor niks ;) Toen snel wat eten naar binnen geschoven, en begonnen we met opwarmen.

Mijn beurten:
Squat 100/120/140...oude PR was 130
Bench 70/85/90...oude PR was 85 (95 ging helaas niet)
Deadlift 140/170/180/190...oude PR was 170, en er zat misschien nog wel iets meer in.

Totaal(oude)385...Totaal(nieuwe*)410! De 4e beurt telt officieel niet mee, anders was het 420.
Na afloop nog gezellig wat gedronken en gepraat. Het was al met al een super gezellige boel. Zeker voor herhaling vatbaar!

Hierbij draag ik de pen over aan....:P
 
Sluit mij aan bij de postst van John en Leophyte, het was een geweldige sportieve wedstrijd, met hele goede prestaties van alle deelnemers, er zaten ook een paar hele sterke jongens tussen, mooi om te zien die prestaties.

Veel lof voor de jongens van de plaatselijke powerliftclub, die ondanks een misverstandje over de wedstrijddatum toch heel snel alles organiseerden, halterbanken, een auto vol met schijven en stangen enz, klasse van deze jongens.

Mijn resultaten; eig gewicht 93,7 kg
Squat 140 kg-bench 115 kg-deadlift 160 kg
Totaal 415 kg.

Als er weer een wedstrijd wordt georganiseerd, doe ik zeker weer mee, ik vond het een groot succes deze wedstrijd, met hele sportieve deelnemers en deelneemsters onder elkaar, en een geweldige sfeer op de wedstrijd.
Groet;
Willem 2.
 
Gefeliciteerd met de goede resultaten jongens:thumbs:
 
Ik vond het echt heel leuk en gezellig!

Ingewogen op: 100,8kg Diezelfde ochtend na het ontbijt gaf mijn weegschaal 99,5 dus dat was wel jammer.

Mijn beurten waren:
Squat: 180 - 200 - 220 (1e 2 beurten waren verknaakt, omdat ik de stang scheef op me rug lag, ik hele tijd denken dat ze 10kg meer aan 1 kant hadden geladen)
Bench: 140 - 150 - 160 (160 met stop heb ik nog niet eerder gehaald)
Deadlift: 220 - 250 - 280 - 290(Failed) (280 met mijn BW is ook een pr)
Totaal 660kg

Na afloop ff naar de mac geweest. mjam!
Heb nu erg veel spierpijn btw :P

Dit is zeker voor herhaling vatbaar!
 
Gistere mee geweest naar wedstrijd van gpc om mijn vriendje aan te moedigen ( insane_animal). Aangekomen dachten ze dat het een week later zou zijn maar toch hebben ze het door laten gaan. Er waren er maar een paar dus toen dacht ik.. ach dan doe ik ook wel mee:). Gelukkig had Richard nog een trainingsbroek mee aangezien ik in een rok liep:)

Later kwamen er nog wat meer en de sfeer was erg goed. Er deed nog een meiske mee en die vond et erg leuk dat ze zo niet de enigste vrouw zou zijn.

age:17
Ingewogen op 77,2kg * oeps wat meer als ik had gehoopt maarja:P*

We begonnen met sqauten. Aangezien ik al een tijdje op cardio richt verwachte ik er weinig van en begon licht.

60kg
85kg
95kg PR!

Iedereen moedigde elkaar erg aan en de muziek kon lekker hard dus dat hielp erg mee:)

Daarna gingen we benchen.
40kg
60kg failed
60kg failed.

helaas..iets te enthousiast ik train nooit op het onderste deel ( breng hem niet op de borst, vaak iets erboven) en je moest korte stop houden dus maar wat harder trainen daarop.

Deadlift
60kg
90kg PR
100kg PR
110kg zette klein stapje maar was wel goedgekeurd PR

Was erg geslaagde dag, goede sfeer en ik was blij dat ik toch mee had gedaan. Wat pr's der bij en honger naar meer :o
bedankt allemaal voor de inspiratie en voor de organisatie om het mogelijk te maken. Count me in on the next one.
 
Mooie prestaties mannen!

edit: en vrouw :D
 
Netjes jongens en meid. Goed bezig.
 
Ik zal het volgende keer ook proberen te halen, als het weer geen 400km is ;)
 
goeie wedstrijd gedaan Leon, John, Willem, Richard en Sietse! was ook leuk om jullie eens te ontmoeten. allemaal sterke prestaties!
 
Inderdaad, ik kan me alleen maar aansluiten bij GHL! Goeie prestaties! En vooral ook een leuke dag, tof om iedereen eens te ontmoeten. Er waren zowaar een paar 'podda' lifts bij! ... note the quotes! ;)

Marc had het desondanks dat hij dacht dat het een week later was toch maar even op poten gekregen! Petje af!

Al met al een leuke dag, ik hoop dat er de volgende keer nog meer mensen komen. Want een wedstrijd powerliften is niet zo zeer een wedstrijd als gewoon een enorm gezellige dag!

Ik hoop verder dat ik jullie niet te erg heb teleurgesteld met mijn lifts! ;)

180kg Squat,
100 bench
205 dead

Die bench was echt belachelijk easy... maar ja in de gym hier miste ik hem altijd. Zat gewoon in mijn podda hoofd denk ik. Volgende keer meteen 110kg maxen in de gym :)
 
Hallo allemaal,

hier een berichtje uit gramsbergen Mijn naam Pim Slingenbergh. ik vind het leuk dat julie zo enthousiast zijn over de wedstrijd 15 juli. Het was even een omslag van trainen naar ff een wedstrijdje opzetten maar ben blij dat het gelukt is. Verder zijn er cker goede prestaties neergezet. Verder wil ik jullie vragen om ff email adressen te geven zo dat wij jullie op de hoogte kunnen houden van wedstrijden e.d.

met vriendelijke groeten van wat plaatselijke sterke mannen te gramsbergen
 
Back
Naar boven