MuscleMeat

Eerste wedstrijd tips en vragen

Bezoekers in dit topic

Eatandgain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
5 jun 2014
Berichten
854
Waardering
19
Lengte
1m68
Massa
81kg
Beste dbbers ben 18 jaar en train inmiddels al 8 maanden. Gain redelijk gemakkelijk en heb goeie genen hoor ik van velen.

De laatste tijden denk ik aan een beginnerz wedstrijd maar niet nu pas over een jaar wanneer ik genoeg massa heb om te cutten, wil niet op de podium staan met 60kg.

Mijn vraag is, in welke klasse zou ik komen als ik in 2015 eerste wedstrijd wil meedoe , als ik goed bereken met een goeie bulkkuur zou ik dan rond de 85 kg komen met 168 en als ik dan cut voor de wedstrijd ben ik rond de 80kg? Dat is zowat heel diep ingeschat maar goed, in welke klasse zou ik terecht komen en wat komt er bij zon wedstrijd kijken?

Moet je een coach hbben? Zoja wat zijn de prijzen? Waar leer je poseren? Hoeveel % moet je staan op zon eerste wedstrijd? Zijn er nog andere "toernooien" naast flexcup? Woon namelijk in belgie.
 
Zou er allereerst al niet van uit gaan dat je na 1 kuurtje ff 15 kg aankomt en behoudt, 1.68 bij 85 kg zijn echt biggy stats.
 
Zou er allereerst al niet van uit gaan dat je na 1 kuurtje ff 15 kg aankomt en behoudt, 1.68 bij 85 kg zijn echt biggy stats.

Mee eens, maar als ik nog paar kgs natty pak en dan een dbol, test-e 500mg, deca kuur zet als eerste kuur kan ik dan tog zn minste 10-11kg pakken denk ik? Althans dat hoor ik van vele
 
18 jaar. 8 maanden bezig en nu al denken aan kuren.... Als dit serieus is dan snap je er echt helemaal niets van.
 
18 jaar. 8 maanden bezig en nu al denken aan kuren.... Als dit serieus is dan snap je er echt helemaal niets van.

Rot alsjeblieft serieus een eind op als je niks nuttigs komt vertellen, het gaat hier om wedstrijdtips en niet om een kuurschema of dergelijke
 
Allereerst begin je er zelf over. Ten tweede, ik blijf bij mijn standpunt. Ga eerst eens een paar jaar normaal trainen voordat je dit soort dingen gaat doen. Na 8 maanden al aan een wedstrijd denken is dus allicht te vroeg. Je hoeft niet meteen zo raar te reageren hoor.
 
Allereerst begin je er zelf over. Ten tweede, ik blijf bij mijn standpunt. Ga eerst eens een paar jaar normaal trainen voordat je dit soort dingen gaat doen. Na 8 maanden al aan een wedstrijd denken is dus allicht te vroeg. Je hoeft niet meteen zo raar te reageren hoor.

+1

Rot alsjeblieft serieus een eind op als je niks nuttigs komt vertellen, het gaat hier om wedstrijdtips en niet om een kuurschema of dergelijke

Dit gedrag past niet bij je avatar ;)
 
Stel jezelf deze vraag: what would Jesus do?
 
wacht iniedergeval tot minimaal je 21ste met kuren. En 8 maanden trainen is niet veel.

heb je een voedingsschema?
 
Beste dbbers ben 18 jaar en train inmiddels al 8 maanden. Gain redelijk gemakkelijk en heb goeie genen hoor ik van velen. De laatste tijden denk ik aan een beginnerz wedstrijd maar niet nu pas over een jaar wanneer ik genoeg massa heb om te cutten, wil niet op de podium staan met 60kg. Mijn vraag is, in welke klasse zou ik komen als ik in 2015 eerste wedstrijd wil meedoe , als ik goed bereken met een goeie bulkkuur zou ik dan rond de 85 kg komen met 168 en als ik dan cut voor de wedstrijd ben ik rond de 80kg? Dat is zowat heel diep ingeschat maar goed, in welke klasse zou ik terecht komen en wat komt er bij zon wedstrijd kijken? Moet je een coach hbben? Zoja wat zijn de prijzen? Waar leer je poseren? Hoeveel % moet je staan op zon eerste wedstrijd? Zijn er nog andere "toernooien" naast flexcup? Woon namelijk in belgie.

Niet gaan kuren. (Althans, op dit forum is dat voor jou niet toegestaan).
Ga gewoon bulken op een GOED voedingsschema en meld je aan voor een wedstrijd op het moment dat je nog maar beetje hoeft te gainen en verder alleen hoeft te cutten..
Dus gewoon nog even niet focussen op een wedstrijd en dit pas gaan doen als je fysiek er een beetje fatsoenlijk uitziet, dan kijken welke klasse je zal zitten.
Niet gaan kuren.
 
Kuren dit kuren dat serieus mensen ik ben oud en wijs genoeg om te weten wat wel goed is en wat niet, hoef daar geen mening op. Mijn vraag was duidelijk en het ging puur om de wedstrijd.

Dat gedoe over kuren is hier te erg voor woorden alsof jullie van die ectos zijn die zelf creatine beschouwe als AAS.

Maar goed, en mensen hier boven pls.. Ja ik heb een voedingsschema
 
Kuren dit kuren dat serieus mensen ik ben oud en wijs genoeg om te weten wat wel goed is en wat niet, hoef daar geen mening op. Mijn vraag was duidelijk en het ging puur om de wedstrijd.

Dat gedoe over kuren is hier te erg voor woorden alsof jullie van die ectos zijn die zelf creatine beschouwe als AAS.

Maar goed, en mensen hier boven pls.. Ja ik heb een voedingsschema

weet je zeker dat je niet al aan de roids zit? :trollface:
 
weet je zeker dat je niet al aan de roids zit? :trollface:

Hahaha ja sorry maar word er gek van, heb zelden hier op dbb normaal antwoord gekregen. Daarom kan ik soms opgefokt reageren, sorry daarvoor

Maar nee zit niet aan de roids
 
Niet gaan kuren. (Althans, op dit forum is dat voor jou niet toegestaan).Ga gewoon bulken op een GOED voedingsschema en meld je aan voor een wedstrijd op het moment dat je nog maar beetje hoeft te gainen en verder alleen hoeft te cutten.. Dus gewoon nog even niet focussen op een wedstrijd en dit pas gaan doen als je fysiek er een beetje fatsoenlijk uitziet, dan kijken welke klasse je zal zitten.

Zo beter dan om wel op te reageren?
 
Hahaha ja sorry maar word er gek van, heb zelden hier op dbb normaal antwoord gekregen. Daarom kan ik soms opgefokt reageren, sorry daarvoor

Maar nee zit niet aan de roids

Tsjah, niet-normale vragen krijgen niet-normale antwoorden
 
blijkbaar niet, als je oud en wijs genoeg was geweest had je geweten dat je niet op je 18e aan de snoep gaat. ik wacht ook netjes tot ik oud en WIJS genoeg ben om te gebruiken. Ga eerst eens een goede tijd trainen 8maanden is gewoon helemaal niks. Ga je inlezen over anabolen zodat je ook weet wat je doet. We zijn nog jong, totaal niet nodig om dingen te overhaasten. Daarbij kan je Natuurlijk nog genoeg gainen en zou ik daar ook zeker nog gebruik van maken. Als je niet tevreden bent met de antwoorden, vraag je het toch aan google? Die kan je ook wel antwoord geven op je andere vragen.
 
blijkbaar niet, als je oud en wijs genoeg was geweest had je geweten dat je niet op je 18e aan de snoep gaat. ik wacht ook netjes tot ik oud en WIJS genoeg ben om te gebruiken. Ga eerst eens een goede tijd trainen 8maanden is gewoon helemaal niks. Ga je inlezen over anabolen zodat je ook weet wat je doet. We zijn nog jong, totaal niet nodig om dingen te overhaasten. Daarbij kan je Natuurlijk nog genoeg gainen en zou ik daar ook zeker nog gebruik van maken. Als je niet tevreden bent met de antwoorden, vraag je het toch aan google? Die kan je ook wel antwoord geven op je andere vragen.

Begint triest te worden, inmiddels al 15 reacties maar geen enkel nuttig. Als ik AAS woordje niet had gebruikt in mijn topic had ik vast 0 reacties. Maar dbb ectos moeten elkaar weer zo nodig na praten en dat aas pas vanaf 21 mag.

Graag zou ik verder graag enkel reacties willen van mensen met wedstrijd ervarijg en geen mierenneukers
 
Begint triest te worden, inmiddels al 15 reacties maar geen enkel nuttig. Als ik AAS woordje niet had gebruikt in mijn topic had ik vast 0 reacties. Maar dbb ectos moeten elkaar weer zo nodig na praten en dat aas pas vanaf 21 mag.

Graag zou ik verder graag enkel reacties willen van mensen verstand en geen mierenneukers

LEES DAN MIJN POST DAMNED :mad::mad::mad::mad::mad:
 
Lol Hell93, heb je al podium ervaring? Anders ben je te min voor hem om op te reageren.
Nog veel Google plezier TS.

Ave Satanas !
 
Lol Hell93, heb je al podium ervaring? Anders ben je te min voor hem om op te reageren.
Nog veel Google plezier TS.

Ave Satanas !

Moet je podium ervaring hebben om te kunnen zeggen dat je niet NU al kan weten aan welke klasse je meedoet?
 
Back
Naar boven