AndroidHealthClinic

Eerste wedstrijd tips en vragen

Bezoekers in dit topic

LEES DAN MIJN POST DAMNED :mad::mad::mad::mad::mad:

Ja de enige met wat goed info!!!! :cool:

Maar ik zit nu al in de bulk fase, en wedstrijd inschrijven durf ik niet weet amper hoe en waar en al dat gedoe daarom dit topic om te weten wat er allemaal komt kijken???
 
Best vermakelijk topic hoor :o
 
Ja de enige met wat goed info!!!! :cool:

Maar ik zit nu al in de bulk fase, en wedstrijd inschrijven durf ik niet weet amper hoe en waar en al dat gedoe daarom dit topic om te weten wat er allemaal komt kijken???

Hoe dit zit in Belgie weet ik helaas niet, in Nederland kan je ook best met flexcup of enercup(volgend jaar dan) meedoen, als je dit zou willen. Uiteraard kan je googlen of ze in Belgie wat wedstrijden hebben.
Je hebt niet per se een begeleider nodig maar dit kan best handig zijn, vooral voor poseren.
 
Hoe dit zit in Belgie weet ik helaas niet, in Nederland kan je ook best met flexcup of enercup(volgend jaar dan) meedoen, als je dit zou willen. Uiteraard kan je googlen of ze in Belgie wat wedstrijden hebben.
Je hebt niet per se een begeleider nodig maar dit kan best handig zijn, vooral voor poseren.

Hallelujah! Dus geen begleider nodig. Eindelijk nuttig info! Weet je ook toevallig hoe droog je moet staan op zo een eerste wedstrijd?
 
Hallelujah! Dus geen begleider nodig. Eindelijk nuttig info! Weet je ook toevallig hoe droog je moet staan op zo een eerste wedstrijd?

Er is geen richtlijn voor, zo droog mogelijk zou natuurlijk wel mooi zijn, maar je hoeft niet minimaal een aantal procent te hebben.
Ik geloof dat het gangbare percentage rond de 5/6 procent ligt (??)
 
Er is geen richtlijn voor, zo droog mogelijk zou natuurlijk wel mooi zijn, maar je hoeft niet minimaal een aantal procent te hebben.
Ik geloof dat het gangbare percentage rond de 5/6 procent ligt (??)

Ja 5-6 is oke hoop ik. 3-4 zou te overdreven zijn voor zo een eerste weds denk ik.
 
Hallelujah! Dus geen begleider nodig. Eindelijk nuttig info! Weet je ook toevallig hoe droog je moet staan op zo een eerste wedstrijd?

Zo droog mogelijk!
 
Ja 5-6 is oke hoop ik. 3-4 zou te overdreven zijn voor zo een first competition denk ik

Als je genoeg massa hebt en je kan het opbrengen om op 3-4 procent te staan, is dat niet overdreven ;) Niet iedereen doet gelijk wedstrijden he, sommige mensen trainen gewoon zo lang door tot ze genoeg massa hebben en laag percentage vet hebben en schrijven zich dan in, om vervolgens nog droger te laten staan.

Ieder zijn eigen weg natuurlijk.
 
Als je genoeg massa hebt en je kan het opbrengen om op 3-4 procent te staan, is dat niet overdreven ;) Niet iedereen doet gelijk wedstrijden he, sommige mensen trainen gewoon zo lang door tot ze genoeg massa hebben en laag percentage vet hebben en schrijven zich dan in, om vervolgens nog droger te laten staan.

Ieder zijn eigen weg natuurlijk.

Ja dat was me begin post ook, wil niet met weinig massa op het podium te komen, wil het goed doen en daarom zal ik kijken waar ik in 2015 sta, eerst wat info verzamelen en miss in december als toeschouwer gaan kijken in veldhoven tijdens flexcup, is zien hoe het eruit ziet enz en of ik het wel kan.

Maar nu moet ik bulken bulken en nog is bulken en die gains maken :cool:

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Zo droog mogelijk!

Kan ik niet met 10 % deelnemen :D:D?
 
Ja dat was me begin post ook, wil niet met weinig massa op het podium te komen, wil het goed doen en daarom zal ik kijken waar ik in 2015 sta, eerst wat info verzamelen en miss in december als toeschouwer gaan kijken in veldhoven tijdens flexcup, is zien hoe het eruit ziet enz en of ik het wel kan.

Maar nu moet ik bulken bulken en nog is bulken en die gains maken :cool:

Als je stats kloppen (tenzij je er dun uitziet) zou ik niet te heftig bulken, gewoon een redelijke bulk van 350/400 kcal. Hoe meer vet je hiermee krijgt, hoe meer je eraf moet trainen natuurlijk.

Succes!
 
Ja dat was me begin post ook, wil niet met weinig massa op het podium te komen, wil het goed doen en daarom zal ik kijken waar ik in 2015 sta, eerst wat info verzamelen en miss in december als toeschouwer gaan kijken in veldhoven tijdens flexcup, is zien hoe het eruit ziet enz en of ik het wel kan.

Maar nu moet ik bulken bulken en nog is bulken en die gains maken :cool:

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------



Kan ik niet met 10 % deelnemen :D:D?

10% is niks bro
 
Ik zou niet een tijdsdruk zetten om een wedstrijd te doen. Je bent nog jong en kan nog heel veel ervaring opdoen en groeien. AAS gebruik etc is eigen keuze, wel of niet moet je zelf weten.

Vraag jezelf af, wil ik meedoen om goed te scoren of meedoen voor de ervaring en dat ik het een keertje heb gehad.

Als je meedoet om te scoren zou ik het systematischer aanpakken zonder deadlines met tijd. Neem bijvoorbeeld als eerste doel 85kg met een redelijke vetpercentage en dan in een wedstrijdvoorbereiding gaan.

Doe je mee voor de ervaring. Dan kan je nu al beginnen met een wedstrijd kiezen en daarvoor een voorbereiding te treffen.

Wat ik zou aanraden is om een beginnerswedstrijd als de flexcup te nemen waarbij ze ook begeleiding aanbieden. Dit zal je meer sturing geven tijdens je voorbereiding. Meestal als je het zelf gaat doen kan je jezelf al klaar zien terwijl je nog een paar weken dieeten nodig hebt.

succes met je doelen
 
Man, je traint 8 maanden en denkt dat je alles weet en de wereld aankan.



Vele members hier hebben dubbel jouw levensjaren en 100x de ervaring, dus als ze iets te zeggen hebben zou je best eens luisteren.



Je bent 18, je ben niet oud en wijs genoeg. Uit je post blijkt dat je er veel minder van kent dan je denkt.



Je bent nog niet eens volgroeid. Ga maar lekker groeien, in de lengte en de breedte en kom terug praten over kuren als je 25 bent ofzo
 
Ja 5-6 is oke hoop ik. 3-4 zou te overdreven zijn voor zo een eerste weds denk ik.

Waarom moet kwaliteit van het fysiek afhangen van of het je 1e of 10e wedstrijd is? Denk je dat de jury gaat kijken van he, die Eatandgain ziet er als shit uit maar het is z'n 1e wedstrijd pas, die plaatsen we hoger? Bring your best of blijf thuis, meedoen voor de ervaring en dan met 8+ % BF op komen dagen en een shitload aan vocht moet je jezelf niet aan willen doen lijkt me.
 
Een 18-jarige superaggressieve knoert die al wil gaan kuren, amper massa heeft maar toch wedstrijden wil doen. This gunna be fun!
 
Hey Eatandgain, ik train al 8 weken en ik heb schijnbaar supergenen!
Ik wil de komende 4 weken 15 kg pakken, kun jij mij helpen aub???
 
Hey Eatandgain, ik train al 8 weken en ik heb schijnbaar supergenen!
Ik wil de komende 4 weken 15 kg pakken, kun jij mij helpen aub???


[emoji23][emoji23]
 
Back
Naar boven