Fitness Seller

Eerste wedstrijd

Bezoekers in dit topic

Lol 2,4%.

Maar succes met je wedstrijd in ieder geval. Zoek je een fatsoenlijk begeleider en hopelijk word t wat:)
 
Respect dat je het podium op gaat, dat meen ik echt. Maar hou jezelf alsjeblieft niet voor de gek met je 2,4%.
 
Sorry voor mijn enorme negatieve opmerkingen, enorm veel plezier met het uitoefenen van je hobby!
 
hier is een fototje

flinke progressie , bf tussen 5 a 7 ongeveer ( via foto ) ;-) ( mss foto borst , benen ?? )
2.4 % , laat jezelf niks wijsmaken man ( niks negatief ) ;-)
respect voor het zware harde werk , klim op dat podium en see what happens ;-)
idd massa is wat minder , maar vreten en het komt goed
kritiek moet/mag denk ik wel , tevens opbouwend bedoeld
nog paar jaren trainen , goed eten/vreten en dan lukt het wel
voor de rest moet het plezierig blijven en doe mee aan die wedstrijd voor 'uw' eerste ervaring
 
Laatst bewerkt:
flinke progressie , bf tussen 5 a 7 ongeveer ( via foto ) ;-) ( mss foto borst , benen ?? )
2.4 % , laat jezelf niks wijsmaken man ( niks negatief ) ;-)
respect voor het zware harde werk , klim op dat podium en see what happens ;-)
idd massa is wat minder , maar vreten en het komt goed
kritiek moet/mag denk ik wel , tevens opbouwend bedoeld
nog paar jaren trainen , goed eten/vreten en dan lukt het wel
voor de rest moet het plezierig blijven en doe mee aan die wedstrijd voor 'uw' eerste ervaring

Bedankt man.
Ik weet dat er nog veel werk aan de winkel is maar zo een wedstrijd geeft me een extra motivatie.
Dan moet ik extra mijn best doen voor tegen het einde van het jaar op het podium te kruipen.
En it's all for fun ben ik laatst dan heb ik voor de volgende wedstrijd alleen maar beter doen.
 
Bedankt man.
Ik weet dat er nog veel werk aan de winkel is maar zo een wedstrijd geeft me een extra motivatie.
Dan moet ik extra mijn best doen voor tegen het einde van het jaar op het podium te kruipen.
En it's all for fun ben ik laatst dan heb ik voor de volgende wedstrijd alleen maar beter doen.

no thanks ;-) daar is 'het forum voor ,toch ;-)
enkel , neem iemand met ervaring om 'u' te trainen
gaat je echt 'meer'beter' progressie laten maken , opvolgen enzo....
clean bulken tot einde jaar , en 2015 meedoen aan wedstrijd ;-), just my 2 cents
have fun
misschien kan je ook loggen , hier op dbb , van uw vooruitgang
trouwens , mooie verbetering , flinke progressie
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd ;-)
knap man

mvg
 
no thanks ;-) daar is 'het forum voor ,toch ;-)
enkel , neem iemand met ervaring om 'u' te trainen
gaat je echt 'meer'beter' progressie laten maken , opvolgen enzo....
clean bulken tot einde jaar , en 2015 meedoen aan wedstrijd ;-), just my 2 cents
have fun
misschien kan je ook loggen , hier op dbb , van uw vooruitgang
trouwens , mooie verbetering , flinke progressie
Rome is ook niet in 1 dag gebouwd ;-)
knap man

mvg

thx again
ja das waar ;)
ja lijk me een leuk idee om een log je te maken.
 
Don't ever let somebody tell you, you can't do something
 
Flinke vooruitgang man, Succes ! ;)
 
op de laatste foto ben je iets tussen de 8-10%
 
weet idd niet in wat voor fantasie wereld jij leeft maar 2,4% blijf dromen gozer ga eerst een opzoeken wat zon laag vet percentage gedurende lange tijd met je lichaam doet voor je sprookjes komt vertellen
 
niet lager dan 6 in iedergeval van de foto
 
Zou je 6 7 gokken. Mooi droog man..!
 
hoe meet jij je vet%??

via impodantie meter?? die klopen namelijk niet daar zat ik ook op 4,4% terwijl met huidplooimeting op 8 % zat
 
hoe meet jij je vet%??

via impodantie meter?? die klopen namelijk niet daar zat ik ook op 4,4% terwijl met huidplooimeting op 8 % zat


ik heb Jackson/Pollock 7 methode gebruikt en er na na gemeten op 3 punten (borst buik en dijen)

---------- Toegevoegd om 11:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

weet idd niet in wat voor fantasie wereld jij leeft maar 2,4% blijf dromen gozer ga eerst een opzoeken wat zon laag vet percentage gedurende lange tijd met je lichaam doet voor je sprookjes komt vertellen


verklaar nader waarrom zou ik niet kunnen mee doen?
het is voor beginners en iedereen moet ergens beginnen of niet?
 
verklaar nader waarrom zou ik niet kunnen mee doen?
het is voor beginners en iedereen moet ergens beginnen of niet?

Hij zegt toch nergens dat je niet mee kan doen? Hij probeert je alleen duidelijk te maken dat je vetpercentage nog niet in de buurt komt van 2,4%, dit is iets wat de hoogste pro's klaarspelen. Je hebt een beetje een verkeerde impressie van je daadwerkelijke vetpercentage, droog sta je zeker maar 7/8% is nog steeds heel iets anders dan 3%.
 
Denk 7 a 8% het lijkt droger maar is hoger omdat je weinig massa hebt.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ben zelf niet lager gekomen dan 3,4% vet vergelijk mijn foto met die van jou
 
Hij zegt toch nergens dat je niet mee kan doen? Hij probeert je alleen duidelijk te maken dat je vetpercentage nog niet in de buurt komt van 2,4%, dit is iets wat de hoogste pro's klaarspelen. Je hebt een beetje een verkeerde impressie van je daadwerkelijke vetpercentage, droog sta je zeker maar 7/8% is nog steeds heel iets anders dan 3%.


verkeert verstaan dan :)
 
Back
Naar boven