AndroidHealthClinic

Eerste wedstrijd ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
20 jun 2015
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
12%
Ik ben hier nieuw en wil dit jaar met mijn eerste wedstrijd meedoen! Mijn doel is de Enercup -90KG klasse. Ik was benieuwd wie hier nog meer meedoen !

Ik zal binnenkort ook wat fotos posten en een log bijhouden en ben benieuwd naar de resultaten (van mezelf en de rest!)
 
Laatst bewerkt:
Ik doe mee met de -80.. wat weeg je nu, in je stats staat 87 kg op 12%? Hoe wil je dan mee gaan doen in de -90 klasse? Dan word het ook gewoon -80 lijkt me?

Heb jij je al ingeschreven? Wat inschrijvingen zijn al gesloten..

Anyway,... good luck!
 
Ik ben hier nieuw en wil dit jaar met mijn eerste wedstrijd meedoen! Mijn doel is de Enercup -90KG klasse. Ik was benieuwd wie hier nog meer meedoen !

Ik zal binnenkort ook wat fotos posten en een log bijhouden en ben benieuwd naar de resultaten (van mezelf en de rest!)

niet lullig bedoelt maar denk je niet dat je onder de 80kg komt als je nu op 87kg 12% staat? of kloppen die stats niet meer?
 
Hij heeft zich vandaag aangemeld, lijkt me dat je dan je huidige stats gebruikt..
 
Thanks voor jullie reply. O dat is handig, hij is inderdaad al vol..

Gelukkig zijn er in die periode nog een aantal wedstrijden, zal me doel daarop verstellen.
12% is ff een schatting maar daar zit ik niet ver vandaan maar zoals ik al zei, is het me 1e wedstrijd en zal het nog wat zoeken zijn..

Jullie succes met je deelname. Nog suggesties voor een eerste wedstrijd ?
 
Thanks voor jullie reply. O dat is handig, hij is inderdaad al vol..

Gelukkig zijn er in die periode nog een aantal wedstrijden, zal me doel daarop verstellen.
12% is ff een schatting maar daar zit ik niet ver vandaan maar zoals ik al zei, is het me 1e wedstrijd en zal het nog wat zoeken zijn..

Jullie succes met je deelname. Nog suggesties voor een eerste wedstrijd ?

flexcup in december
 
Thanks voor jullie reply. O dat is handig, hij is inderdaad al vol..

Gelukkig zijn er in die periode nog een aantal wedstrijden, zal me doel daarop verstellen.
12% is ff een schatting maar daar zit ik niet ver vandaan maar zoals ik al zei, is het me 1e wedstrijd en zal het nog wat zoeken zijn..

Jullie succes met je deelname. Nog suggesties voor een eerste wedstrijd ?

nac =november flex cup = december kun je nog kiezen c-d klasse leuk om te beginnen. op de ener cup staat wel niveau hoor
 
Thanks. En de Atlas Cup, daar iemand ooit geweest/ aan meegedaan?
 
Thanks voor jullie reply. O dat is handig, hij is inderdaad al vol..

Gelukkig zijn er in die periode nog een aantal wedstrijden, zal me doel daarop verstellen.
12% is ff een schatting maar daar zit ik niet ver vandaan maar zoals ik al zei, is het me 1e wedstrijd en zal het nog wat zoeken zijn..

Jullie succes met je deelname. Nog suggesties voor een eerste wedstrijd ?

November, YBF. En december FlexCup

Weeg je nu 87kilo op ongeveer 12%?
Er gaan nog wat kilo's vanaf, een paar kilootjes aan vet en heel veel vocht.
Ik zou dan niet inschrijven voor de -90 klasse maar de -80.
 
Thanks! Ik zal binnenkort mijn BF% ff exact opmeten, gaan loggen en wat foto's posten.
 
wat is verder je planning tot eind dit jaar, ga je al beginnen met cut?
 
Idd, je kan nog voor de flex/sap gaan. -90 gaat het echt niet worden hoor.. als jij je vocht dropt kom je al heel dicht bij de 80 te staan.. en dan mag nog eens heel veel procentjes vet verliezen, je mag blij zijn als er 75 kg overblijft.

Is MAP eventueel niets voor jou? Je bent namelijk behoorlijk lang.. ik denk niet dat je (nu) tot je recht komt in de bb klasse.
 
inderdaad, lengte had ik nog niet eens gezien. Dan is classic of MAP wellicht interessanter tot je te groot en te zwaar wordt.
 
Thanks. En de Atlas Cup, daar iemand ooit geweest/ aan meegedaan?

De Atlas cup is nieuw dit jaar, wordt door ons (Raylison Maria en Archie van Creij) georganiseerd. Wat entourage betreft moet je denken aan de Enercup, omdat de Atlas Cup voor het eerst wordt georganiseerd zal het wel wat kleiner zijn als de Enercup. Wij verwachten tussen de 120 en 150 deelnemers en zon 7 a 800 toeschouwers.

Verder is het gewoon een complete wedstrijden zoals je bij de IFBB mag verwachten.
 
Thanks allemaal. De classic lijkt mij een mooie uitdaging, ik zat inderdaad in over mn lengte, vandaar dat ik de 90 in mn hoofd hield maar met zoveel kilo's verliezen heb ik nog geen ervaring.

Ik krijg vanaf volgende week ook begeleiding en ga dan uitkaarten wat ik wanneer doe maar ik denk dat ik vrij snel met cutten ga moeten beginnen. De Atlas/Flex en Sap lijken me mooi, ik zal me volgende week inschrijven bij de wedstrijd die het beste bij mn timing past.
 
Thanks allemaal. De classic lijkt mij een mooie uitdaging, ik zat inderdaad in over mn lengte, vandaar dat ik de 90 in mn hoofd hield maar met zoveel kilo's verliezen heb ik nog geen ervaring.

Ik krijg vanaf volgende week ook begeleiding en ga dan uitkaarten wat ik wanneer doe maar ik denk dat ik vrij snel met cutten ga moeten beginnen. De Atlas/Flex en Sap lijken me mooi, ik zal me volgende week inschrijven bij de wedstrijd die het beste bij mn timing past.

De classic is een mooie klasse , maar denk er wel even bij na dat je daar waarschijnlijk een van de lichtste personen bent. De meeste zitten rond mijn lengte en mijn gewicht, doe zelf ook classic ( B wedstrijden ) Praat eens met je begeleider erover, misschien is map meer iets voor je.
 
1

---------- Toegevoegd om 12:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:56 ----------

1 November Beverwijk YBF indeling op fysiek www.yourbodyfederation.net
 
Thanks Fitness4Me,

Ik ga het idd even met hem doornemen, is me 1e wedstrijd dus hoe dan ook een leermomentje maar wel handig dat ik er een beetje in verhouding uit zie :)

Ik kreeg ook een tip om eventueel met de YBF mee te doen omdat hier niet echt klasses werden gehanteerd maar je werd ingedeeld op fysiek..
 
ik was zelf ook van plan om aan de enercup mee te doen.. physique ronde dan..
 
Back
Naar boven