MuscleMeat

Eerste wedstrijdervaring

  • Topic starter BIG-G
  • Startdatum
  • Reacties 23
  • Weergaven 1K
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

BIG-G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2004
Berichten
1.011
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Jaja jongens, het zit erop, nu weer volop ertegenaan voor october de finale.
Even mijn resultaat: new faces gewonnen,jeugd 2 de en juniors overall 3 de

Ik ben er zeer tevreden mee, zeker na de commentaar van alle toeschouwers.
Zalig was het toen ik buiten wat foto's aan het nemen was met een maat van me en opeens stonder er 15 man gewoon foto's van ons te nemen, echt fantastisch.

Wat ook zeer fijn is aan het draaien van een wedstrijd, is dat je vele nieuwe mensen leert kennen, je leert weer wat bij over voeding, training, ......

Ik heb er ook vele vragen gekregen ivm met mijn sponsoring van www.xxlnutrition.nl, bv hoe ik het voor elkaar heb gekregen, maar ook natuurlijk de kwaliteit en of ik er tevreden over ben, en het antwoord hierop zullen jullie natuurlijk al wel kennen :D :D
Bij deze dus ook al mijn dank aan xxl nutrition voor de steun

Nu weet ik dus dat ik er 100 % voor wil gaan, dat is altijd wel even afwachten natuurlijk, but I'll be back.

Begin volgende week gaan we even praten over de plannen voor de volgende wedstrijd die zal plaatsvinden op 22 oktober, maar hierover later meer
 
gefeliciteerd !! Ik ben benieuwd naar de foto's en het verslag (voorbereiding, wedstrijd enzo)
 
toppie ouwe!
 
Gefeliciteerd man.

Je doet iets waar velen van dromen! :thumbs:

;)
 
en ik kan jullie verzekeren dat het het dromen waard is, ik had er veel van verwacht, maar dit was echt zalig.
Ook fijn hoe de wedstrijdathleten met elkaar omgaan, ze hebben een voor een respect voor elkaar.
Moest je ooit de kans krijgen er te staan, grijp ze dan met beide handen, en eenmaal je de smaak te pakken hebt,laat je het niet meer los, dat garandeer ik je
 
Zeker met déze sport is het: Je gaat er voor of niet. 100% of niet, geen 95% en een beetje. Dat is wat de atleten scheidt van de hobbyisten.

Maar als hobbyist voel ik me ook prima hoor! :)
 
Respect man, voor velen een droom, maar voor weinigen weggelegd!
Vol verwachting afwachtend op de foto's...
 
Heb je de fotos van je wedstrijd al gepost of zie ik ze binnekort wel over msn verschijnen? :)
 
ik post ze later nog, moet ze nog binnenkrijgen
 
ik ben toch benieuwd naar de pic's maar zeker een mooie prestatie.
 
DBC01 zei:
Maar als hobbyist voel ik me ook prima hoor! :)
Ditto, zou er niet aan moeten denken om tussen de (op een slip na) blote mannen moeten staan op een podium. Wel een compliment voor je prestatie, zeer netjes!
 
Congrats! Je stond echt super BigG! Mooie symmetrie, droog en knetterhard. Supergoeie benen en borst. Dat beloofd voor de toekomst! KEEP ON PUMPIN'!!!


Luca
 
goede resultaten man! ga zo door!
 
heel netjes kerel :thumb:
 
Hey Gefeliciteerd he.. Goed gedaan...
 
gefeliciteerd man, goed gedaan :thumbs:
 
gefeliciteerd bro
 
gefeliciteerd :D
 
Back
Naar boven