MuscleMeat

Eerste Winny Kuur

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheGanz

Novice
Lid geworden
23 mei 2018
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m91
Massa
84kg
Hallo mensen,
Ik heb 2 jaar ervaring met het fitnessen en ben al een stuk groter geworden. Mijn neef heeft al eens Winny only gedaan en is er flink van gegroeid. Ik heb 2 potten van hem gekregen, en ga er zaterdag mee beginnen. Ik ben 1.91 en 84kg. Ik ga beginnen met 50 Mg/dag, voor 6 weken lang. Mijn doel is om massa aan te maken, en vp te verlagen. Ik hoop dat jullie het met plezier gaan volgen. Heeft er iemand nog wat algemene tips voor mij? Gebruikerservaringen bijvoorbeeld ?

Alvast bedankt .
 
Succes, vergeet je nakuur niet
 
Oke... Vetpercentage? Beginfoto? 191 met 84 klinkt niet alsof je alles er al uit hebt gehaald. Zit je met je voeding een beetje op peil? Groei je nog steeds? Hoe oud ben je?

Edit: Ik zie dat je 18 bent. Dit is vragen om problemen. Beter even wachten.
 
Skatermarvin !!

Oh en 18 jaar, doe maar niet. Een groter risico op permanente problemen indien je lichaam niet uitgegroeid is (wat tot je 21e nog door kan gaan). Sanca Saxon

Overigens is 84kg bij 1.91 nogal matig na 2 jaar trainen. Wat jij nodig hebt is meer verstand van voeding, macro's, kcal tellen en efficiënt trainen (PPL, ub/lb, FB schema's).
 
Ik ben al op mijn 16e uitgegroeid. Was een vroege groeier en ben al sinds mijn 17e niet meer gegroeid. Ik heb een voedingsschema , zit met mn voeding op peil en zoals al gezegd groei ik niet meer. Mijn neef zat in dezelfde situatie en dat is (zeker) goed afgelopen .
 
Neen dat kun je niet weten, dat er geen cm meer te meten valt betekent niet dat je groeischijven dichtgegroeid zijn.

Als je niet meer groeit met zulke matige stats na 2 jaar dan is er iets goed mis met je voeding en/of training.
 
Ik ben al op mijn 16e uitgegroeid. Was een vroege groeier en ben al sinds mijn 17e niet meer gegroeid. Ik heb een voedingsschema , zit met mn voeding op peil en zoals al gezegd groei ik niet meer. Mijn neef zat in dezelfde situatie en dat is (zeker) goed afgelopen .
Dat kan niet waar zijn..anders woog je geen 84kg
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Ik heb het niet heel lang serieus volgehouden en ben best vaak gestopt voor een paar maanden in verband met met werk en school. Door de Winny wilde ik het eigenlijk weer gaan oppakken en mezelf zo motiveren
 
Winny gaat je niet motiveren, want als je eenmaal stopt val je in hetzelfde. Als je het niet eens zonder iets kunt volhouden, dan zal het met ook niet lukken. Het is leuk voor zo lang het duurt, maar het haalt je school en werk niet weg.
 
Dus wat is jullie advies ? Niet meer doen?
 
Niet kuren...
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema
eerst de sticky maar even doorlezen... als je niet groeit eet je te weinig... en als je zegt dat voeding op peil is.. post je schema dan eens met je onderhoud en je kcal en macro's. Denk dat je beter daar je winst in kan gaan zoeken....
 
laat ze toch.... gewoon niet meer op dergelijke zooi reageren. Luisteren doen ze toch niet
 
Doe maar niet op die jonge leeftijd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven