XXL Nutrition

Eerste winstrol only kuur

Bezoekers in dit topic

Mcvk

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 feb 2013
Berichten
302
Waardering
8
Lengte
1m96
Massa
101kg
Vetpercentage
11%
ik zit er aan te denken om wellicht volgend jaar eens een volle kuur te pakken. Om echter al kennis te maken en ervaring op te doen met anabolen wil ik nu misschien een Winstrol kuurtje pakken.

Stats dit moment:
196cm
97 Kg
BF 15%

BP: 115kg
SQ: 130kg
DL: 170kg

Eten zit goed, ik gain normaal met 3500kcal en met 3800 begin ik iets vet aan te zetten. Mijn EKV is 268/461/91 bij 3800kcal. Training zit ook goed, veel compound oefeningen met 2-3 warming up setjes en 3 topzware sets low reps op hoofdoefeningen en 6-10 reps op de assists. training 4x per week 1-1,5 uur.
Dag 1 Benen/Rug/Biceps (hoofdgroep benen)
Dag 2 Borst/schouders/triceps
Dag 3 Rug/Benen/Biceps (hoofdgroep Rug)
Dag 4 zelfde als dag 2

Ik wil 6 weken 40mg p/d pakken sochtends bij het ontbijt in 1 keer. Meningen over nakuur zijn verschillend, maar dit is toch helemaal niet nodig aangezien het niet aromatiseert en reeds een DHT derivaat is?

Als supps gebruik ik multivitamine, whey perfection, dextrose en creatine. Creatine stop ik mee bij de start van de winstrol en daarnaast wil ik glucosamine gaan gebruiken voor de gewrichten, omdat die aardig droog kunnen worden van winstrol.

Wat verwacht ik? Iets droger komen te staan door het harder worden van de spieren en 2kg VVM. Ook word ik aardig bol van creatine dus zodra ik daarmee stop zal ik al op het zicht droger zijn.

Alleen het eten zit ik nog over in, ik wil opzich wel een stukje zakken in BF. Moet ik nou gaan cutten tijdens de kuur op 2800kcal. Ik dacht dat je dan alleen spierbehoud hebt en geen VVM aanzet. Of beter gewoon op onderhoud eten? +/- 3200kcal en wellicht een stukje cardio er bij pakken?
 
ik zou op onderhoud gaan eten, en een tekort maken met cardio.
 
indd, op 15 mag er wel iets vanaf.
 
Oke dan ga ik op 3200 kcal zitten. 2,5-3gr eiwitten per kg VVM en 90gr vet, rest koolhydraten.


Cardio op matige intensiteit neem ik aan 15-30min? Anders lijkt het me lastig om nog VVM bij te zetten
 
Waarom ga je op 40 mg/dag? De meeste winstrol only kuurtjes gebeuren met 50 mg/dag?
 
omdat 40mg per dag zat is en natuurlijk ook beter voor de lever.

daarnaast is het mijn eerste oral kuur en eerst eens zien hoe dit bevalt.
 
Op een bw van bijna 100kg kun je best 60mg pd pakken. tja je lever, je wil kuren of niet. Het heeft altijd een risico.

---------- Post toegevoegd Sat 30 Mar 2013 om 02:46 ----------

Cluco gaan gebruiken, daar ben je al te laat mee, en creatine kun je gewoon door gebruiken.
 
Gluco is binnen, vanaf vandaag aan het gebruiken. Ga de kuur starten over 2 weken.
Creatine stop ik wel mee omdat ik daarbij aardig vocht vast houd en dat kan ik dan na de kuur weer oppakken om het krachtverlies te compenseren.

Tuurlijk heeft het altijd een risico maar 40 of 60 is wel een verschil. Daarnaast wil ik eerst eens kijken hoe dit uitpakt.
 
BTW stel dat ik door omstandigheden 1 dag niet in zou kunnen nemen. Heeft dit dan een groot effect op de kuur?

Als ik naar de halfwaarde tijd kijk dan breek je door 1 dag over te slaan ongeveer 2,5 dag af. Als ik de kuur dan dus 2 dagen zou verlegen moet dit geen verschil maken?>
 
Back
Naar boven