AndroidHealthClinic

Eeste kuur, goed idee of nog tips?

Bezoekers in dit topic

zesentachtig

Cool Novice
Lid geworden
7 jul 2021
Berichten
108
Waardering
12
Lengte
1m98
Massa
101kg
Vetpercentage
13%
Eerste kuur wil ik binnenkort gaan doen. Ik zit nu bijna op anderhalf jaar serieus trainen (13kg aangekomen, van 10 naar 13% bodyfat).
Overal wordt aangeraden gewoon met 450-500mg test te beginnen.
Mijn vraag is als ik nakuur is dit het waard om te doen of is om me tenen in de wereld van kuren te dippen een dianabol only kuurtje voldoende? (Om te testen of ik geen aanleg voor gyno, acne etc heb, dit omdat dianabol snel wordt gemetaboliseerd en ik niet aan een esther vast zit dat nog een week na het vinden van negatieven effecten in je systeem zit).

planning is nu een 500mg test e kuur voor 10 weken en eventueel als het geadviseerd wordt een oral te gebruiken voor 3+- weken als kickstart.

voeding zit op 4100kcal (240g proteine) per dag laatste tijd en stats zijn 196 87kg 102.5 bench 180 deadlift 130 squad. Supplementen: alles xD.. creatine, weight gainer, eaa, bcaa, vitamines pil, preworkout met de 6 werkende stoffen (geen bullshit multi vitamine 25 verschillende stoffen die geen effect hebben/3x te lage dosis).

ps: ik wil het sowieso doen, als mensen die er verstand van hebben zeggen dat het te vroeg is en ik meer moet gainen voor ik begin, maximaal stel ik het 3 maanden uit om die bench naar 115 te krijgen en dl naar 200 te gaan maar niet heel veel langer.
 

Bijlagen

  • 5C42B512-4FF1-49A4-B4C7-C18208CFE1D1.jpeg
    5C42B512-4FF1-49A4-B4C7-C18208CFE1D1.jpeg
    141 KB · Weergaven: 308
Na je vorige topic ‘dianabol voor eetlust’ had ik toch even het idee dat je begreep dat jij niet moet gaan kuren voorlopig. Probeer je eens wat langer dan een paar weken goed aan je dieet te houden. Je traint net een jaar.
 
Wat heb je met je rug gedaan? :eek:
 
Na je vorige topic ‘dianabol voor eetlust’ had ik toch even het idee dat je begreep dat jij niet moet gaan kuren voorlopig. Probeer je eens wat langer dan een paar weken goed aan je dieet te houden. Je traint net een jaar.
Yeh je hebt gelijk maar wat ik al zei, nu dieet goed gaat wil ik toch met kwartaal/4 maanden ofso een kuurtje gaan doen. Vandaar dat ik maanden van te voren nu bezig ben met research en vragen stellen. Plus mn lifts zijn geen beginner lifts meer en ik wil zien of ik aanleg heb en een goeie/super responder ben.
 
Na jouw posts te hebben gelezen zou ik er nog minimaal een jaartje mee wachten.
Je stats gaan nog nergens over kerel.
Weegt 10kilo onder je lengte.
 
Na jouw posts te hebben gelezen zou ik er nog minimaal een jaartje mee wachten.
Je stats gaan nog nergens over kerel.
Weegt 10kilo onder je lengte.
Reden? Meer uit oogpunt van gezondheid of zou ik er meer uit halen dan dat ik nu zou kunnen?
 
Je hebt over het algemeen jaren nodig om een goede basis in voeding en training op te bouwen. Die tijd heb je nog niet genomen.
 
Back
Naar boven