XXL Nutrition

Eet ik voldoende voor droog te gaan? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

XchaosXcarlosX

Cool Novice
Lid geworden
13 apr 2020
Berichten
43
Waardering
8
Lengte
1m87
Goedemiddag collegas

ik ga momenteel droog.
Mijn vraag is eigenlijk of ik voldoende eet.
Ik start de dag meestal met een banaan en een melkunie shakeje van 20 gr protein
Daarna meestal iets van yoghurt
Daarna pak ik een salade meestal ceasar of iets met vis tussendoor drink ik een pak magere melk
En daarna als laatste magere kwark met havermout en 2 tot 3 liter water per dag
 
Totaal niets van te zeggen .. als ik het lees denk ik dat personen in Afrika meer te eten hebben .

Wat is je onderhoud ? Hoeveel kcal eet je nu ? Wat zijn de macro’s ?
 
Ik weet niks over me onderhoud hoe kan ik dat bereken?
 
Bizar weinig wat je eet
 
Ik weet niks over me onderhoud hoe kan ik dat bereken?

Hoe oud ben je? Hoeveel weeg je?
Hoe vaak train je?
Heb je foto van je huidige fysiek? Waarom wil je "droog gaan". Omdat Joël Beukers dit 24.000 keer schreeuwt tegen je op een facebook advertentie?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ik ben 23 weeg zo om en nabij 98 kilo
Ik loop 2 tot 3 x per week hard en 3 x calistenics push ups en pull upps en etcetra je kent t wel

en over die joel beukers ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt heb ten eerste geen facebook en heb met hem niks te maken dit is wat ik zelf wil👍🏻💪🏼
854593BC-EEE2-4A0F-971B-9C7F5FB923E0.png
 
ik ben 23 weeg zo om en nabij 98 kilo
Ik loop 2 tot 3 x per week hard en 3 x calistenics push ups en pull upps en etcetra je kent t wel

en over die joel beukers ik weet niet waar je die onzin vandaan haalt heb ten eerste geen facebook en heb met hem niks te maken dit is wat ik zelf wil👍🏻💪🏼
Bekijk bijlage 524607
Die calculator die ik heb gestuurd moet je ff gebruiken, blijft een schatting je moet dit nog in de praktijk uit gaan testen.
Zou aanraden om je calorieën te gaan tracken en je gewicht bij te houden zodat je weet wat X aantal kcal doet met je gewicht
Wat je nu eet is minder dan een meisje van 5, weet niet of je de intentie hebt om spiermassa te kweken/te behouden maar vgm behaal je niet je eiwitdoelen per dag met wat je nu dagelijks eet
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik weet niks over me onderhoud hoe kan ik dat bereken?

Hoe kun je dan de term gebruiken “ droog gaan “ ? Dat is een term die je ergens gehoord of gelezen moet hebben .

Zorg eerst dat je basiskennis op orde hebt .
98 kg en dan dat minuscule kleine beetje eten ? Je bent jezelf aan het uithongeren .
 
Laatst bewerkt:
Hoe kun je dan de term gebruiken “ droog gaan “ ? Dat is een term die je ergens gehoord of gelezen met hebben .
"Droogtrainen" of dergelijken is toch wel de term die je in sportscholen het meeste hoort als het gaat om cutten/vet verliezen of hoe je het ook wil noemen. Dus ik vind het niet zo vreemd.

XchaosXcarlosX zonder deze info kun je niet geholpen worden. Doe even wat research en reken uit hoeveel kcal je verbruikt hebt en hoeveel je eet.
 
Ik sta ook al even droog en eet 5200 kcal per dag. Is dit genoeg?
 
Ik wil spieren behouden en kom al gauw op 150 gr eiwit per dag
 
Hoe kun je dan de term gebruiken “ droog gaan “ ? Dat is een term die je ergens gehoord of gelezen moet hebben .

Zorg eerst dat je basiskennis op orde hebt .
98 kg en dan dat minuscule kleine beetje eten ? Je bent jezelf aan het uithongeren .

waar maak jij je druk om lol
 
Goedemiddag collegas

ik ga momenteel droog.
Mijn vraag is eigenlijk of ik voldoende eet.
Ik start de dag meestal met een banaan en een melkunie shakeje van 20 gr protein
Daarna meestal iets van yoghurt
Daarna pak ik een salade meestal ceasar of iets met vis tussendoor drink ik een pak magere melk
En daarna als laatste magere kwark met havermout en 2 tot 3 liter water per dag
Hoe groot is die banaan? Hoeveel weegt ie? Is het een kleine banaan van 70 gram of een biggie van 150 gram? Wat betekent meestal? En wat eet je er dan voor in de plaats als je soms geen banaan eet?

Welke Melkunie shake? Hoeveel milliliters?

Welke yoghurt? Griekse yoghurt? Turkse yoghurt? Skyr yoghurt? Boerenyoghurt?

Ceaser salade met wat? Kip? Ei? Doe je er dressing op? Zo ja, hoeveel?

Wat voor vis? Vette haring of een tilapia?

Hoeveel kwark? Hoeveel havermout?

Godverredomme man hier kan je toch niks mee?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe groot is die banaan? Hoeveel weegt ie? Is het een kleine banaan van 70 gram of een biggie van 150 gram? Wat betekent meestal? En wat eet je er dan voor in de plaats als je soms geen banaan eet?

Welke Melkunie shake? Hoeveel milliliters?

Welke yoghurt? Griekse yoghurt? Turkse yoghurt? Skyr yoghurt? Boerenyoghurt?

Ceaser salade met wat? Kip? Ei? Doe je er dressing op? Zo ja, hoeveel?

Wat voor vis? Vette haring of een tilapia?

Hoeveel kwark? Hoeveel havermout?

Godverredomme man hier kan je toch niks mee?
Hij wilt niet geholpen worden, snap dat nou :o
 
Back
Naar boven