AndroidHealthClinic

Eet jij als je 's nachts onverwacht wakker wordt?

Eet Jij Als Je 's Nachts Onverwacht Wakker wordt?


  • Totaal stemmers
    358

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Eet jij als je 's nachts onverwacht wakker wordt?
 
Alleen als ik honger heb.
 
meestal iets kleins, tenzij ik echt grote honger heb.
 
Bedoel je onverwacht opstaan, omdat je vervolgens ergens naartoe moet??
Indat geval wel,

Of bedoel je onverwacht opstaan, omdat je moet plassen en normaal nooit hoeft te plassen tijdens je slaap.
in dat geval niet ;)
 
Ik ging ervan uit dat het gaat om als een 1 of andere malloot je wakker belt om te gaan stappen terwijl jij wilt slapen of dat je er even uit moet om te pissen.
Ik denk als je onverwacht gebeld wordt en je moet eruit dat je geen tijd hebt om te eten, meestal is er dan iets ergs gebeurd.
 
Bedoel je onverwacht opstaan, omdat je vervolgens ergens naartoe moet??
Indat geval wel,

Of bedoel je onverwacht opstaan, omdat je moet plassen en normaal nooit hoeft te plassen tijdens je slaap.
in dat geval niet ;)
Nee je gaat daarna binnen de 10 min weer slapen, je moet nergens heen.
 
Nee je gaat daarna binnen de 10 min weer slapen, je moet nergens heen.

Voted:)




Mijn melk / magere kwark is genoeg om me door de nacht te slepen imo.
 
Nee, ik log in op DBB om te kijken of ik nog karma heb gekregen.

Maar meestal heb ik geen karma meer gekregen :(
 
eigenlijk niet soms misschien een slokje melk en water maar echt eten niet.
 
Als ik snacht's wakker word is het eerste wat ik denk....FUUUUUUUUU mijn maag is leeg :fuu: dit is catabool, ik moet snel wat eten.
 
OT nee alleen water drinken. Van eten word je alleen maar nog meer wakker en dat haat ik
 
Nee, ik blijf liever half in coma anders ben ik bang dat ik niet meer kan slapen
 
meestal even een krentenbolletje.
 
Als ik snacht's wakker word is het eerste wat ik denk....FUUUUUUUUU mijn maag is leeg :fuu: dit is catabool, ik moet snel wat eten.

Aan al je opmerkingen te zien MOET je wel echt huge zijn! Wanneer kunnen we weer een foto verwachten? :cool:
 
Ik word echt zeer zelden zomaar wakker in de nacht. Maar dan ga ik binnen 10 seconden weer slapen of hooguit snel ff zeiken
 
vind het een beetje breezah-achtig.

Ot nee alleen water drinken. Van eten word je alleen maar nog meer wakker en dat haat ik


+1
 
ik sta zelf op om wat te eten,rond 4 en om 8 ook even om een schake te drinken,maar nu ben ik op vakantie dus heb 3maand een normaal leven en eet wat en wanneer ik wil en veel zon :)
 
Als ik snacht's wakker word is het eerste wat ik denk....FUUUUUUUUU mijn maag is leeg :fuu: dit is catabool, ik moet snel wat eten.
:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Aan al je opmerkingen te zien MOET je wel echt huge zijn! Wanneer kunnen we weer een foto verwachten? :cool:
deze vraag stel ik mezelf ook al zeer lang,heb er zelf een topic over geopend en naar verluid stelt hij niet veel voor,80kg bij 1m80 ongeveer,hoop ook dat hij gauw bewijs oplevert:D
 
als ik nog verder wil slapen, dan eet ik niets meer na de kwark
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven