Fitness Seller

Eet schema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Loesje

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2003
Berichten
18
Waardering
0
Ehm, even een vraagje,
wat is een goed eetpatroon?
Ik weet niet precies, wanneer het nog gezond is, etc....

gewicht: 57 kg.
lengte : 1.69

ik weet het niet precies. maar zo ongeveer moet het kloppen.

ik hoor het wel.

Xxx
 
Voor iemand van 15 jaar? Gewoon wat de pot thuis schaft:D en wat je moeder meegeeft naar school.
 
Hahaha ja oke :p
Gaf me ma maar eten mee, dat moet ik toch echt zelf doen :)
 
wat wil je bereiken? wat zijn je doelen?
 
Gewoon een goed,gezond,mooi lichaam.
 
Er zal toch wel ergens in de de fancy een eetschema staan? Of in de break out ??? Jullie meiden willen allemaal zo'n lichaam als britney,,,,,,
 
Jech britney, die vind ik nou echt niks :)

Bah...

en de break out lees ik niet, en ja de fancy wel, he ik blijf een meid :p
 
Ik vraag me af of ik op een Bodybuildingforum zit , of ben ik beland op de fancyforum, voordat je het weet lopen we hier elkaar make-up tips te geven i.p.v trainingstips (zucht)
 
Haha rustig maar, dat zal ik je niet aandoen...

Gewoon een paar handige tips?
Teveel gevraagd?
 
Originally posted by Levrone@
Ik vraag me af of ik op een Bodybuildingforum zit , of ben ik beland op de fancyforum, voordat je het weet lopen we hier elkaar make-up tips te geven i.p.v trainingstips (zucht)

he levrone..

wacht maar een paar weekjes..

loesje moet nog even wennen..

trekt wel bij...

Maar ja ze mag toch om voedingstips vragen of niet dan?
 
Die heeft ze toch van mij gekregen Nilsjei :D
 
Originally posted by nilsjei1234


he levrone..

wacht maar een paar weekjes..

loesje moet nog even wennen..

trekt wel bij...

Maar ja ze mag toch om voedingstips vragen of niet dan?

Tuurlijk! daar is een board toch ook voor> leren , en elkaar tips geven.
 
Dankje jongens ;)

Maarre, hebben jullie ook tips dan?

:)
 
Originally posted by Loesje
Dankje jongens ;)

Maarre, hebben jullie ook tips dan?

:)

Ehm...

1deel je voeding op in 6 maaltijden..

Op deze manier krijg je een contstante toevoer van voedingsstoffen en heb je nooit echt honger...

2 je weegt 59 kg en als meisje zijnde zou ik zeggen 100-120 g eiwit sowieso binnenkrijgen..

3 haal lijnzaadolie, voor gezonde vetten, is ook goed voor je huid
gewoon sochtends 1 eetlepel van nemen

4 Haal een multi vitamine, gewoon een goedkope is wel goed genoeg voor je, kun je kopen bij de hema, kruidvat
 
Originally posted by nilsjei1234


Ehm...

1deel je voeding op in 6 maaltijden..

Op deze manier krijg je een contstante toevoer van voedingsstoffen en heb je nooit echt honger...

2 je weegt 59 kg en als meisje zijnde zou ik zeggen 100-120 g eiwit sowieso binnenkrijgen..

Nou, nou. Ik denk dat je toch eerst moet weten welke sport(en) ze beoefent en hoe vaak. "Goed gezond en mooi lichaam" vind ik een beetje te vaag.
 
Euh , ik denk dat ze vooral er slank wil uitzien. Zelfs 6 zeer kleine lichte maaltijden kunnen voor een meisje van 15 al te veel zijn. Ik denk dat ze vooral achter een gewoon gezond voedingsschema vraagt.


Wel
Als je gewoon geen frisdrank meer drinkt, geen junkfood meer eet, op geregelde tijdstippen eet en onderwijl ook nog wat sport doet zal je gegarandeerd fit en slank blijven ook al eet je van tijd tot tijd toch iets ongezond.

Als je echter hebt over echt gewicht kwijtgraken moet je het maar zeggen. Door heb ik hele bakken informatie en waardevolle tips over.
 
Nee, slank niet eens.
ik vind me zelf niet te dik namelijk.
maar gewoon, hoe je je lichaam gezond houd, niet om aftevallen of zoiets dergelijks.
 
Geen frisdrank en geen junkfood.

Gehoorzaam die 2 en je zit goed.

Geen frisdrank meer omdat die tsjokvol zit met snelle koolhydraten, en vanzodra je lichaamsreserve vol zit (voor iemand van jouw gewich waarschijnlijk zo'n 400 gr) komt het erbij als vet (je kunt dan natuurlijk wel light drinken).

Geen junkfood meer omdat die volzit met vetten.
 
En niet te vergeten gewoon minimaal twee liter water drinken.
 
Hoi Loesje, let maar even niet op de onbeschaafde types hier.

Precies zoals nilsjei1234 zegt: vaak kleine beetjes eten op een dag, neem je vitamines in, slik een eetlepel gore lijnzaadolie 's ochtends (waardevolle omega-3 vetzuren die bijna nergens meer in zitten, beh in vis en vlees/eieren van dieren die buiten in het gras lopen) en neem VOORAL voldoende eiwitten (zuivel, eieren, vlees/vis) in...
En inderdaad ook genoeg water drinken en groenten/fruit eten...

Die 6 maaltijden klinken indrukwekkend, maar je kunt bijv ipv 1 appel of zo, meer eten als tussendoortje en de avondmaaltijd bijv opsplitsen...

En nog wat: ontbijt is ontiegelijk belangrijk..... heb ik met schade en schande geleerd.

Tot slot: ga aan het ijzer proeven, krachttraining is hartstikke leuk. Niet alleen om sterker te worden maar ook omdat ietsjes meer spieren hebben een mooiere vorm geeft aan je lichaam...

Espi
 
Back
Naar boven