AndroidHealthClinic

Eetlust pleiten met stackers

Bezoekers in dit topic

redhead

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2003
Berichten
1.617
Waardering
0
Ik heb een tijdje terug stackers gebruikt in de cut maar was hier niet echt tevreden over omdat dit mijn eetlust volledig laat verdwijnen en daar was ik niet zo heel erg gecharmeurd van.
Nou las ik ook dat er chroom in de stackers zat.Is dat wat de eetlust laat verdwijnen of is dat de efedrine?Als het de chroom is namelijk stap ik de volgende keer over op ephedrine hcl.Een beetje onderdrukken mag best maar met stackers was het echt volledig weg.

Iemand een idee?
 
Dat komt door de efedrine. Misschien dat chroom ook een eetlust onderdrukkende werking heeft maar dat zal niet te vergelijken zijn met wat de efedrine doet.

Hoe lang heb je het gebruikt dan? Ik heb zelf dat ik na verloop van tijd best kan eten erbij.
En gewoon na een maaltijd nemen dan hoef je toch even niet meer te eten.

Je kan ook wat minder nemen of met wat minder beginnen. Gewoon eerst een tijdje op 1 stacker per dag.
 
Ja ik begon met 1 per dag maar heb dan waarschijnlijk te snel alles opgevoerd.Ik zat binnen 2 weken al op 3 stuks per dag en daar bleef ik op.
 
Beiden hebben die uitwerking is mijn ervaring, alleen als fatburner heb je veel meer aan ephedrine.
 
Back
Naar boven