AndroidHealthClinic

eetlust verbeteren tijdens kuur

  • Topic starter Koen
  • Startdatum
  • Reacties 18
  • Weergaven 2K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Koen

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2020
Berichten
48
Waardering
8
Lengte
1m98
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
ik merk dat tijdens gebruik van sommige aas dat mijn eetlust minder wordt. Zijn er supps die dit verbeteren?
 
Minder van die AAS gebruiken
 
Eetlust bevorderend is wat bouillon een half uur voor t eten of wat stukjes zuur.
Licht verteerbaar eten. Witte rijst, witte pasta etc. Weinig vezel.
Makkelijke kcal nemen zoals noten, olie toevoegen, roomboter,olie, volle zuivel, kaas, chocolade. Nadeel van teveel vet is dat t weer tegen werkt. Dus een balans zoeken.
 
Er is een peptide dat eetlust triggerd, weet naam niet zo uit mn hoofd
 
Als je echte toxische troep zoals dianabol (en eigenlijk elke andere oral) of trenbolone neemt, is er weinig wat je eetlust kan bevorderen behalve stoppen met die compounds.
 
Als je echte toxische troep zoals dianabol (en eigenlijk elke andere oral) of trenbolone neemt, is er weinig wat je eetlust kan bevorderen behalve stoppen met die compounds.

Heb jij ervaring met die peptides icm tren oid? Merk zelfs nu op dhb dat mijn eetlust kut is geworden
 
Neuh, geen ervaring mee. mucci is mk677 expert.
Camelus. Test/tren/mk gedaan. Meende dat ik op het einde aan 4.8k (staat hier zelf nog een log ergens) zat met de vingers in m’n neus, wat in het verleden nooit het geval was.
 
Lekker bold erbij zetten om de eetlust op te wekken icm tren😬😬
 
Lekker bold erbij zetten om de eetlust op te wekken icm tren😬😬

Is een beetje hetzelfde als een pijnstiller nemen terwijl je jezelf met een hamer op je hoofd aan het slaan bent
 
Na een capsule mk677 krijg je al direct honger en wil je heledag eten. Ghrp-6 is het honger effect maar eventjes
 
Is een beetje hetzelfde als een pijnstiller nemen terwijl je jezelf met een hamer op je hoofd aan het slaan bent
Tja beetje hetzelfde als roa nemen terwijl je van anabolen acne krijgt.
Of kamagra nemen als je van deca erectie problemen krijgt.
Of mast toevoegen om een goede a/e verhouding te krijgen.
Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.
 
Tja beetje hetzelfde als roa nemen terwijl je van anabolen acne krijgt.
Of kamagra nemen als je van deca erectie problemen krijgt.
Of mast toevoegen om een goede a/e verhouding te krijgen.
Zo kunnen we nog wel ff doorgaan.

Zit wat in, maar in dit geval is meer steroids nog meer toxiciteit en dus nog meer stress voor het lichaam en nog minder eetlust. Slecht advies dus .
 
Minder aas of de aas er uit die het veroorzaakt zoals biiv. Tren.
 
Zit wat in, maar in dit geval is meer steroids nog meer toxiciteit en dus nog meer stress voor het lichaam en nog minder eetlust. Slecht advies dus .
Ik counter de negatieve sides van tren door bold toe te voegen.
Maar ieder ze manier👍
 
Back
Naar boven