XXL Nutrition

Nieuws Eetlustremmer in strijd tegen overgewicht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
10 nov 2008

Afslankproducten zijn er genoeg. Een hongerremmer van DSM pakt de dikkerds veel slimmer aan.

DSM heeft veel tijd en geld gestoken in het ontwikkelen en testen van een hongerremmer (Fabuless) die rechtstreeks ingrijpt in het mechanisme dat het lichaam een seintje geeft dat het tijd is om weer wat te eten.

Ondernemer Peter Karsten heeft de licentie verworven en brengt het sinds kort op de Nederlandse markt onder de merknaam Vera Care.

Karsten: ‘Het is een interessant ingrediënt, een combinatie van minuscule druppeltjes palmolie en haverolie, die langzamer verteren in de maag en de dunne darm. In het laatste stukje van de dunne darm, het ileum, zit een orgaan dat registreert dat er onverteerde vetten doorkomen. Normaliter is dat een signaal dat er genoeg is gegeten. En dus wordt er een signaal gegeven dat het hongergevoel onderdrukt. En dat helpt: ik ben zelf zonder enige verdere inspanning een kilo per week afgevallen.’ Volgens Karsten zijn twee of drie cupjes per dag voldoende.

In de VS zijn er al miljoenen verkocht. Karsten: ‘Er komen per week wel tien nieuwe afslankproducten op de markt, maar ik vind deze wel heel bijzonder. Nu zit ik al 42 jaar als ondernemer in de levensmiddelen en heb ik door persoonlijke omstandigheden iets met gezondheid. Als je weet dat obesitas wordt gezien als een grotere bedreiging dan kanker en dat bijna alle obesitas verdwijnt als de mensen vijf procent minder eten, is het kringetje snel rond.’

De hongerremmer is getest door universiteiten, dubbelblind met placebo’s, en bleek goed te werken. Het is inmiddels in meer dan twintig landen op de markt gebracht. In Nederland is het te koop bij apothekers, drogisterijen en bij een aantal supermarktketens. ‘Vijf procent minder eten betekent negentig procent minder obesitas.’

Bron:
[Link niet meer beschikbaar]


Fabuless:

http://www.dsm.com/le/en_US/fabuless/html/fabuless.htm

Veracare:
[Link niet meer beschikbaar]

Wie weet gaat dit evt echt helpen ?,zou mooi zijn.
 
Ik wil juist iets dat ik meer kan eten.
 
Niet eten vind ik persoonlijk niet zo moeilijk. Goed eten des te meer. En afvallen zonder spierverlies is de holy grail :D
 
Als het legaal is, werkt het niet.

Iets krijg pas een patent als de doorsnee gek zonder educatie en bij gebruik van een 20 voud van de dosis ermee weg komt. Pas dan mag iets op de markt komen. Waardoor elk product veels te zwak is en te weinig rigoreus.

Veel betalen voor weinig dus.
 
als zoiets echt werkt wordt dat een ramp. de meerderheid van de vrouwen zal die zooi gaan slikken met alle gevolgen van dien.
 
Niet eten vind ik persoonlijk niet zo moeilijk. Goed eten des te meer. En afvallen zonder spierverlies is de holy grail :D


Niet eten kost mij ook geen moeite toen ik niet trainde at ik amper, hooguit 3 boterhammetjes op een dag en dat was het dan.

Nu ik weer in de BB hype zit moet ik wel vreten en dat kost me wel veel moeite.
 
ze kunnen beter mensen als mij inhuren om deze bankzitters een schop onder hun reet te geven
eetlust remmers...wahahah
ga toch gewoon bewegen en jezelf een gezond eetpatroon aanleren
 
voor extreme gevallen why not?
 
Ik heb juist m'n Venom Hyperdrive 3.0 besteld. :mad:
 
Als je weet dat obesitas wordt gezien als een grotere bedreiging dan kanker en dat bijna alle obesitas verdwijnt als de mensen vijf procent minder eten, is het kringetje snel rond.’

hm zou dat slechts 5% zijn?
 
Als het legaal is, werkt het niet.

Iets krijg pas een patent als de doorsnee gek zonder educatie en bij gebruik van een 20 voud van de dosis ermee weg komt. Pas dan mag iets op de markt komen. Waardoor elk product veels te zwak is en te weinig rigoreus.

Veel betalen voor weinig dus.

Pak jij maar ff 20 venom hyperdrive pilletjes dan. :D
 
Back
Naar boven