Fitness Seller

Eetmeter hebben? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mooi dat de Eetmeter zo rondwaart. Het aardige is dat je zelf ook voedingsmiddelen kan toevoegen evenals eenheden. Daarnaast geeft het de vits en mineralen weer.
het vervelende: het kreng crasht als je toegevoegde voed.midd. wilt verwijderen, dan moet je de backup terugzetten en dat is vaak pas de backup van een paar dagen terug.. niet schrikken.
Ook: domme voedingsadviezen. Voor het overige vnl. handig om achteraf je inname te controleren.
waarschuwing: fruit en groente weegt meestal per stuk 1,5-2x zoveel. bijv. 1 paprika woog bij mij 160 g, en daarin 80 g. Dus liefst steeds gram of eetlepel invoeren, niet stuks.

Espi
 
Hij staat terug online (site die apenootje postte).
 
Is het niet gewoon makkelijker als je zelf een schema maakt in excel?
www.supermarktgids.nl
Kun je alles zo'n beetje wel vinden, met de verhoudingen KEV erin.
Kun je alles in je eigen schema zetten zoals je zelf wil.
 
Even bumpen, ik zocht hem toevallig en de links doen het weer :D
 
Ben niet echt slim met compueters, maat als ik de eetmeter heb gedownload, staat er dat het een rar bestand is.
Wat kan ik eraan doen, dat de eetmeter werkt. Want als rar bestand doet ie het natuurlijk niet
 
Heb pas die eetmeter gedownload en geinstalleerd maar op het eerste zicht snap ik er niet veel van hoor
 
Gewoon een beetje mee aan rommelen!

Het valt heel erg mee hoor! Als je vragen hebt, hoor ik het wel.
 
thanks for sharing bro
 
Ik gebruik die eetmeter nu een half jaar en ik moet zeggen

"IT RULES BIGTIME"

Je krijgt een superhandig inzicht over wat je precies eet.
Aanrader is wel de aantal dagelijks benodigde callorien wat je op geeft in het eerste scherm handmatig uit te rekenen via bijv de site van lijf sport en middelen. Als je de dagelijkse calorie behoefte uitrekend via het programma zelf, kom je vaak veel te hoog uit.
 
Je hoeft alleen de link van de 1e post aan te klikken, en dan kan je hem downloaden.

En als je daarna het bestandje niet kan openen, moet je dit programmaatje even downloaden http://www.rarlab.com/rar/wrar330.exe
Want daarmee is ie ingepakt.

ok? succes :thumb:
 
Ik krijg een foutmelding als ik hem opstart ??? iemand hier ook last van? (kheb winXP)
 
Ik ook, geen probleem. Heb je 'em al gepatched?

oh, en 2x dezelfde dag aanmaken vindt ie niet tof, en voedingsmiddelen deleten bij onderhoud ook niet.
 
ben hem aan het uploaden, binnen een half uurtje heb je hem al
 
Voor mij het zelfde probleem.... wie heeft hem voor me? Alle links in de topic doen het niet.....

Groeten
 
Back
Naar boven